Şimdi Ara

Eat6 hakkindaki gorusleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
2
Favori
2.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaslar malum peugeot citroen grubu yeni kulanmaya basladigi eat6 şanzıman tork konvektorlu ve tuketim degerleri cok cok iyi. Bu durumda piyasadaki cogu şanzımandan, ozellikle cift kavrama ve robitize, iyi durumda ve devrim niteliginde bence. Buna karsin gordugu ilgi dusuk.
    Sizin bu şanzıman hakkinda dusunceleriniz neler. Ozellikle b sinifinda kullanilmaya baslarsa piyasada ne gibi etkileri olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sırf peugeot ve Citroën olduğu için millet önyargıyla yaklaşıyor.Bilmiyorlarki şanzıman "japon aısın"...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gördüğü ilgi düşük değil pejo'nun sadece en üst ve orta donanımında sunulan bir şanzuman. Orda donanım active neredeyse boş sayılabilecek özelliklerine rağmen 86.000 TL fiyat çekmişler, 86.000 Tl verilen araçta far, yağmur sensörü ve kararam dikiz aynası bile yok, işin garibi opsiyon bile değil mecbur üst donanım almak zorundasın...
  • Tct ve power shiftten iyi... Sanzimani unutuyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fezalii kullanıcısına yanıt
    B segmenti 208 de gt-line paketi olarak 110 hp thp motorla satılıyor.Beyinsiz Peugeot 70k etiket fiyatı belirlemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Testlerde genellikle vaad edilenden cok uzak tuketimler gordum.Yinede eski nesil tork konvertorlulerden daha iyi.Cift kavrama gibi ne zaman sorun cikarcak derdi de dusuk.Hdi-aisin cok iyi bir birliktelik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 test sürüşünde beğenmiştm.renault edc den iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    elise hakkinda gorusler
    10 yıl önce açıldı
    Model hakkinda
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rozetmen

    308 test sürüşünde beğenmiştm.renault edc den iyi.

    Aynen bende. Diğer tam otomatiklerden farklı olarak yokuşta geri kaydırıyor yalnız. Autohold 3saniye tutuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 26 Eylül 2015; 18:17:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308, c4, içi ayrı guzel dışı ayrı. Motorları cok verimli. Ama fiyatlar yuksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni test etme fırsatı buldum, şanzıman oldukça iyi. Tüketimi olsun, kararlılığı olsun hoşuma gitti ama devrim demek olmak. Devrim yapan şanzıman ZF8 dir. Tam otomatiğin hem ekonomik hem sportif olabileceğini gösterdi dünyaya.
  • Geçen hafta 2 eat6'li citron test ettik. ****ığı gibi tamamen akıcı, pürüzsüz gitmiyor. Her vites arasında hafif bir boşluk anı oluyor öne kaykılıp yatıyorsunuz. Bu her ne kadar çok kısa bir aralık olsa da size net bir şekilde ben klasik bir tork konvertörlüyüm diyor. Zf başarımında, onun akıcılığında değil. Çift kavramalılarla pürüzsüzlük anlamında çok uzak. Ancak kalibrasyonu güzel, doğru zamanda doğru vitesleri seçiyor, kararsızlık yapmıyor. Bir de tork konvertörlü olduğu için kafanız rahat.

    Fakat ben o vites atmalarındaki yavaşlığı sevmedim, çok eskilerden kalma otmlerin az modernleştirilmişi gibi geldi karakteristiği, zf'ye yakın bekliyordum öyle değil. O yüzden çift kavrama yarı otomatiği tercih ederim. dct, dsg gibi pürüzsüz şanzımanlara alışınca vites atmadaki en ufak yavaşlık, boşluk batıyormuş insana bunu gördüm.

    c4, ne içi ne dışı güzel, çok kötü bir araba bence test yazım mevcut. 308 ayrı.




  • 308 1.2, 5008 ve c4 bluehdida kullandım, 308 ve c4te manuel modda tepkiler çok çabuktu. 5008de geç tepki veriyordu.
    Fakat şanzıman genel olarak en üst vitese geç geçiyor misal dsg ve hyundaideki dct 70le giderken bile 7. Viteste oluyorken eat6 80 90 km bandında 6. Vitese alıyor kendini. Ayrıca araba tam durmadan 1. Vitese geçmiyor 2de kalıyor, dsgdeki gibi, bu durumda manuele alıp 1e almak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    308 1.2, 5008 ve c4 bluehdida kullandım, 308 ve c4te manuel modda tepkiler çok çabuktu. 5008de geç tepki veriyordu.
    Fakat şanzıman genel olarak en üst vitese geç geçiyor misal dsg ve hyundaideki dct 70le giderken bile 7. Viteste oluyorken eat6 80 90 km bandında 6. Vitese alıyor kendini. Ayrıca araba tam durmadan 1. Vitese geçmiyor 2de kalıyor, dsgdeki gibi, bu durumda manuele alıp 1e almak gerekiyor.

    allah allah 5008 e eat 6 gelmişmi..? nerede test ettiniz..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Evet hocam geleli birkaç ay kadar oluyor, bayide değil, Peugeot Türkiyenin kendi test aracını bir yakınım vasıtasıyla kullanmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    B segmenti 208 de gt-line paketi olarak 110 hp thp motorla satılıyor.Beyinsiz Peugeot 70k etiket fiyatı belirlemiş.

    Bu fiyatlandirma da peugeot turkiyenin başına fransız bir mösyönün bulunması. Satılmayınca seve seve 10 bin indiriyolar ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Torq konvertorlu şanziman da motor guclu olmali kg a 1 hp gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    Torq konvertorlu şanziman da motor guclu olmali kg a 1 hp gibi.

    O dedigin olay imkansiz ki ferrari laferraride ve porsche 918de bile 3kg a 1hp dusuyor.

    Senin dedigine bakarsak 308in motoru 308 hp olmasi gerek ki o kolay 1.6 thpden o guc aliniyo zaten ama gelgelelim aacin agirligini 308kg a dusuremezsin. 5008 de ise araci 5tona cikarip 5000 beygirlik bi motor koymann gerek o zamanda fiyati 1m eurolari gorur pug ada 1m verilmez :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    B segmenti 208 de gt-line paketi olarak 110 hp thp motorla satılıyor.Beyinsiz Peugeot 70k etiket fiyatı belirlemiş.

    Bu fiyatlandirma da peugeot turkiyenin başına fransız bir mösyönün bulunması. Satılmayınca seve seve 10 bin indiriyolar ama.

    Değişik bir fiyat politikası var.Dediğiniz gibi belli modellerde 10 k indirim yaparlarken bazılarında satmasa bile 1 kuruş inmiyorlar.Mesela 208 1,6 e-hdi allure da çıktığından beri sembolik rakam dışında indirim yapılmadı.Ama aynı aracın 1.4 e-hdi active de bir gecede 5k indirim yapıp 2ay bu fiyattan sattılar.
    308 blue-hdi eat6 da 10k ya kadar indirim yaparlarken 1,2 thp eat6 ya fazla dokunmuyorlar.
    Herhalde yaptıkları ithalata göre fiyat belirliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şanzıman güzel oldu. Peugeot un artık şu robotize saçmalığından kurtulması lazım tamamen. Ancak dizel motorla birlikte tüm modellerde fiyatlar uçuyor.. 508 125-130k bandında kimse o paraları vermez bu araçlara.
  • arkadaşlar merhaba ben tam otomatik eat6 şanzımanlı c4 kullandım ancak burada amaç citroen pejo olayı değil veya başka marka sadece aydınlatmak istediğim konu ülkemizde insanların anlamsız yere paralarını savurmaları.
    BMW&PSA grubu(Citroen&Pejo) motorlarını ortaklaşa geliştiriyorlar 'Prince Engines' bu konuda BMW ve PSA nın dünyanın en iyi motor üreticisi olduğu da zaten malumdur.
    Şanzıman ise Japon üretimi,burada ben DSG yi kötülemek istemem ama bu soruda aklımdan çıkmıyor DSG madem çok kusursuz o vakit kalabalık ülkelerde (trafik olarak düzensiz denmek istedim) Öinde neden 10 Yıl garanti veriyor veya 10 yıl garanti vermeden neden satamıyor?

    Yani uzun lafın kısası şanzıman AİSİN japon ve MOTOR ise Prince Engines BMW&PSA grubu üretimi olan araçlar rahatlıkla alınabilir...Citroen bilhassa...
    Bu arada BMW neden şanzıman olarak ZF kullanıyor?AİSİN değil...
    BMW ZF gibi alman olduğundan kendilerinin ortaklaşa geliştirdiği şanzımanı kullanmaya karar vermiştir,ZF bundan 10-15 sene önce batağın eşindeyken bir Türkün geliştirdiği şanzımansayesinde ayağa kalktığınıda unutmayalım...

    Uzun lafın kısası 'paranızı' iyi kullanın bilemediğimiz elbette onca konu var ancak bazı ipuçlarını alarak doğru yere ve karara ulaşabilirsiniz
    örneğin yazdığım gibi 'Prince Engines' 'PSA' 'AİSİN' bunlar sizi doğru araçlara gçtürür
    Teşekkürler
    Ufuk




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.