Şimdi Ara

EDC ve Multidrive S şanzıman (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
15.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cvt daha iyidir bence ama sirf cvt icin yaris alinmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Eylül 2013; 10:34:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blue spirit kullanıcısına yanıt
    Kağıt üstünde her iki araçta benzer tüketim değerleri veriyorlar bu konu tercihinizi pek etkilemez . Yaris daha sorunsuz ve daha konforlu bir kullanım sunar , fakat performans olarak ne kadar tatmin eder bilmiyorum . Ayrıca estetik yönden Clio'nun gerisinde bir araç . Clio ise sahip olduğu motor ve şanzıman kombinasyonuyla kendinden üst sınıf otomobillere bile nal toplatacak bir performansa sahip . Şanzıman CVT kadar konforlu olmasa da , kullanım zevki çok daha iyi olacaktır. Sorunsuzluk olarak EDC şanzıman çift kavrama şanzımanlar içerisinde en temiz sicillerden birine sahip.
    Şahsen iki aracıda test ederseniz arada çok büyük karakter farkı olduğunu görürsünüz.Bence böyle bir testten sonra Yaris'in şansı kalmaz.Bunu iki aracıda kullanmamış biri olarak bile net şekilde söyleyebilirim. Çünkü Clio'nun performans verileri size ufak GT araç keyfi yaşatacak cinsten.
    Kısacası Yaris emekliler ve kadınlar için , Clio ise heyecan arayan gençler için yerinde tercih olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    Problem oranları dsg den yüksek. Googledan ilgili forumlardan bakabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 29 Eylül 2013; 10:50:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    Haluk'un EDC bile titremeye başladıysa gerisi yalan. Çalışma prensibi açısından CVT sorunsuz ve kullanımı daha kolaysa iş bitmiştir. Bu anlamda ister çift, ister tek kavrama olsun tüm yarı otomatikler aynı kategoridedir bana göre. Almam ve aldırmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 29 Eylül 2013; 12:07:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar olayın şu bölümünü atlıyorsunuz.
    Her şanzımanda sıkıntı çıkabilir,yakın zamanda toyotanın mmt şanzımanlarında dahi sıkıntı vardı.
    hondasıyla şanzıman sıkıntısı yaşayanlar var.
    edc ve powershift sistemleri çift kavrama olmalarına rağmen sorunsuz üniteler.
    Ayriyeten renaultun 5 seneye varabilen garanti seçeneği var,yukarda arkadaşımız 130 bin km devirdiğini yazmış.
    Ki çokça satılan modelleri var renaultun şirket araçları olarak.
    Edc ve powershift üretildiği günden beri herhangi bir problem yaratmadı,bugün powershifti 180 beygirin üstünde araçlara takıyorlar.
  • Megane edc kullanıcısı olarak şanzımandan yana bir sorun yaşamadım. Her ne kadar çift kavrama sarsıntısız olsa da multidrive gibi şanzımanlar daha konforlu oluyor. Kısacası şanzıman bakımından Yaris daha konforlu olur ama performans olarak Clio çok daha iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Megane edc kullanıcısı olarak şanzımandan yana bir sorun yaşamadım. Her ne kadar çift kavrama sarsıntısız olsa da multidrive gibi şanzımanlar daha konforlu oluyor. Kısacası şanzıman bakımından Yaris daha konforlu olur ama performans olarak Clio çok daha iyidir.

    anladım hocam sağolun araçları da test ettirmiyolar test ettirseler zaten sıkıntı kalmayacak.

    şanzımanlar hariç araçları ezberledim artık nasıl olduğunu şanzımanları hakkında bi bilgim yoktu sorayım dedim teşekkür ederim eğer ikisinden birinde dsg tarzı bir fiyasko varsa direk kafamdan elemek için sormuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Megane edc kullanıcısı olarak şanzımandan yana bir sorun yaşamadım. Her ne kadar çift kavrama sarsıntısız olsa da multidrive gibi şanzımanlar daha konforlu oluyor. Kısacası şanzıman bakımından Yaris daha konforlu olur ama performans olarak Clio çok daha iyidir.

    anladım hocam sağolun araçları da test ettirmiyolar test ettirseler zaten sıkıntı kalmayacak.

    şanzımanlar hariç araçları ezberledim artık nasıl olduğunu şanzımanları hakkında bi bilgim yoktu sorayım dedim teşekkür ederim eğer ikisinden birinde dsg tarzı bir fiyasko varsa direk kafamdan elemek için sormuştum.

    sinoka hocam benim araçtan bahsediyorum. 25bin km dir saat gibi çalışıyorsa ne yazayım. benim araçta bir problem yok ama her an bozulabilir almayın mı yazayım.
    ayrıca forumda 150bini bulmuş edc lerden bahsedenler vardı.

    blue spirit, gel adapazarına ben kullandırayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newtonmeter -- 29 Eylül 2013; 14:19:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Megane edc kullanıcısı olarak şanzımandan yana bir sorun yaşamadım. Her ne kadar çift kavrama sarsıntısız olsa da multidrive gibi şanzımanlar daha konforlu oluyor. Kısacası şanzıman bakımından Yaris daha konforlu olur ama performans olarak Clio çok daha iyidir.






    Sevgili_eRay; Üzülerek size katılmadığımı bildirmek durumundayım. Şanzımanları (ot) kabaca 3 e ayıralım;
    1. vites kutusu robotize olanlar. ; Bazı markalarınki problemli bazıları fena olmuyor. Bazıları üretimlerini durdurdu. Tartışma çıkmasın buraya çok girmiyorum. Artık giderek azaldılar.
    2. CVT; Değişik bi sistem. Değişik firmalar cvt i üretebiliyo veya kullanabiliyo. Sistemi biraz farklı. Yukarıda açıklanmış. Audi A4 sonrasında cvt kullanıyor ve kalitei bir cvt. Teknoloji aynı olsa da cvt nin ne kadar kaliteli yapıldığı da önemliymiş. CVT demekle iş bitmiyor. Ben kendim de araştırdım ve çok sorun çıkmayacağına inandığım için megane cvt aldım kullanıyorum. Bu topiğin konularından biri olan multidrive da bir tür cvt dir. CVT şanzıman bence kesinlikle konforlu değildir, vites geçişi hissedilmez ama gücü çok törpüler araç çok devirlenmeden gitmeye çalışır hızlanmak biraz daha sıkıntılıdır, yakıt çok az değildir, biraz alışmak gerekir. Yokuşda geri kaçma da çoğu cvt de bir miktar oluyo (çok iyi bir yokuş kalkış desteği yoksa). Çoğu otomatik şanzımanda olan roket vs gibi özellikler de çoğu cvt de yok. Ama genel olarak sorun çıkarma oranları çok değil (hele bazı şanzımanların yanında )
    3. Çift kavramalılar; dsg, edc, tct, bmw (adını bilmiyorum), mercedes (adını unuttum), powershift : Bu şanzımanlar ise da konfor, güç aktarımı, optimal yakıt tüketimi gibi çoğu özellikleri birleştirmiştir ama maalesef henüz çok hassaslar. Mercedes ve bmw u bilmiyorum ama diğerleri kesinlilkle garantisiz binilmemesi önerilen şanzımanlar. Bazılarının adı çıkmıştır (internetten araştırırsınız), bazıları ise çok adı çıkmamışdır ama yenidirler. 2-3 sene sonra durum belli olacaktır. Burada tartışılan diğer şanzıman olan edc gayet konforludur. Sadece hızlanırken sorun yok ama 1 den 2 ye geçtiniz 3 e de geçerseniz sorun yok ama tekrar bire düşecek olursanız biraz sert bi geçiş olabiliyo ama çok sorun değil (bunun dışındaki durumları arıza kabul etmek lazım). Üstelik dizel araçda bile gayet başarılı, hiç sarsmadan gayet güzel aracı yürütüyo.

    Bir de konvansiyel ot var ama artık giderek azalıyolar onlara girmedim.
    Konuyu açan arkadaşım;
    Sorunsuzluğu ön planda, konforu sürüş keyfi tüketim i itibarı ile daha arka planda bir şanzıman istiyosanız biri , performans-tüketim-keyifli bir sürüş ama sorunsuzluk garantisi olmayan bir şanzıman istiyosanız da diğeri ön plana çıkıyor.
    Unutmayınız ki ot şanzıman şans işi biraz da, hiçbişeyin grantisi yok.
    Bizim cvt li bir aracımız var, şikayetçideğiliz, severek kullanıyoruz. 2. aracımız da eskidi artık. Capture EDC Dizel gelince param yeterse alacağım (arkadaş-eş-dost tanıdığım 4 edc li aracın 2 sinin şanzımanı değişmesine rağmen). EDC de 2013 yılında sorun olasılığının çok azaldığını değişik kaynaklardan duydum. EDC e karar verirseniz acaba kullanımı güzel mi diye test etmenize gerek yok, sadece almaya teorik olarak karar vermeniz yeterli, emim olun kullanımı çok güzel ama cvt bir şanzımanı maden daha önceden bilmiyorsunuz muhakkak test ediniz o test sırasında yol bilgisayrının kısa seyahat modunu da sıfırlayıp tüketimi de gözlemleyiniz. Durumdan da haberdar ederseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    EDC ve Powershift Toyota'nin CVT'sinin yanina bile yaklasamaz da

    Haluk Abi niye arabasini satti saniyorsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    EDC ve Powershift Toyota'nin CVT'sinin yanina bile yaklasamaz da

    Haluk Abi niye arabasini satti saniyorsun...

    Haluk abi kim




  • Edc clio tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    EDC ve Powershift Toyota'nin CVT'sinin yanina bile yaklasamaz da

    Haluk Abi niye arabasini satti saniyorsun...

    Haluk abi kim

    Forumumuzun son derece degerli , bilgili ve titiz bir uyesi , onun gibi birinin kullandigi Megane-EDC bile sorun cikardiysa , herhangi birinde rahatlikla cikabilir.

    https://www.google.com.tr/search?client=safari&rls=en&q=edc+problems&ie=UTF-8&oe=UTF-8&gws_rd=cr&ei=YyNIUpHTHNDasgb974EY#q=renault+edc+problems&rls=en

    Buyrun.

    Ben de sahsen DSG kullanicisiyim , olasi sorunlarini inkar etmiyorum , ama bu forumda kimse kendi malini elestirmeye kiyamaz. Kaldi ki Toyota'nin urunlerinden nefret ediyorum ben ona ragmen Multidrive S oneriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    EDC ve Powershift Toyota'nin CVT'sinin yanina bile yaklasamaz da

    Haluk Abi niye arabasini satti saniyorsun...

    satabilir aracında hata olabilir.
    bugün tomarla arıza çıkaran astralar oldu biliyorsunuz,ama bu astranın kronik sorunu olarak adlandırılacak bir durum değil.
    Senin volkswagenin var,ve şanzımanı fabrika açıklamasıyla sorunlu biliyorsun bunu,ama biniyorsun kullanıyorsun.
    EDC de ise kronik bir problem yok,belli araçlarda problem çıkabiliyor,o problem de dsg gibi kronik değil.
    Toyotanın şanzımanını kesinlikle powershift veya edc alabiliyorsam almam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Edc kendini kanitlamis bir unite multidrive de oyle.
    Eger seri vites gecisleri istiyorsaniz edc alin,ben toyots kullanicisiyim ona ragmen edc alabikiyorsam kalkipta cvt sanzimana para vermem.
    Edc ve powershifti problemli dsgyle karistirnayin

    EDC ve Powershift Toyota'nin CVT'sinin yanina bile yaklasamaz da

    Haluk Abi niye arabasini satti saniyorsun...

    satabilir aracında hata olabilir.
    bugün tomarla arıza çıkaran astralar oldu biliyorsunuz,ama bu astranın kronik sorunu olarak adlandırılacak bir durum değil.
    Senin volkswagenin var,ve şanzımanı fabrika açıklamasıyla sorunlu biliyorsun bunu,ama biniyorsun kullanıyorsun.
    EDC de ise kronik bir problem yok,belli araçlarda problem çıkabiliyor,o problem de dsg gibi kronik değil.
    Toyotanın şanzımanını kesinlikle powershift veya edc alabiliyorsam almam.

    https://www.google.com.tr/search?client=safari&rls=en&q=edc+problems&ie=UTF-8&oe=UTF-8&gws_rd=cr&ei=YyNIUpHTHNDasgb974EY#q=renault+edc+problems&rls=en

    DSG sorunlu , insanlar 20 milyar oduyor diye olay cikartan sen , EDC'ye gelince bir anda konsept mi degistirdin?

    DSG , 2008 yilindan beri sayamayacagim kadar zibilyon modelde yuzbine yakin satti. EDC ve Powershift sokakta bile tek tuk var yahu sorun cikartsa bile duymamiz imkansiz ki

    Oneri verme hakkina elbette karismam ama sorunsuzluk kriteri arayan birine EDC onermek cok kotu bir 1 nisan sakasi olur anca.




  • powershift sokakta tek tük yok yalnız focusun satışları çok iyi ekleyeyim.
    neyse zaten dsg nin ne olduğunu biliyoruz,edc alanların çoğnun da bir sıkıntısı olmadığını biliyoruz.
    bundan sonrası tüketicinin kendi tercihine kalmış.
    bu arada dsg için bizim o baskılarımız insanların isyanları olmasa neler olacağını herhalde tahmin ediyorsundur.
    ve unutma,halen 2+2 yıl gibi komik bir garanti olayına sahipsiniz.
  • Janjan kullanıcısına yanıt
    konuyu açtığımdan beri ben de baya araştırdım edc'nin tek problemi 1-2 arası kararsızlığı. onun haricinde araç arıza yaparsa zaten garantide hiçbişey olmaz.

    edc de görünen sorun yok evet belki de daha yeni olduğundandır ama forumda edc kullanıcıları sayfasını da tamamen okudum 1 kişi bile kötü bir yorum yapmamış araçlar da genel olarak 50 bin km de.

    edc'yle ilgili en fazla henüz bilinmiyor diyebilirsiniz şuanki durumu gayet sorunsuz duruyor zira :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    konuyu açtığımdan beri ben de baya araştırdım edc'nin tek problemi 1-2 arası kararsızlığı. onun haricinde araç arıza yaparsa zaten garantide hiçbişey olmaz.

    edc de görünen sorun yok evet belki de daha yeni olduğundandır ama forumda edc kullanıcıları sayfasını da tamamen okudum 1 kişi bile kötü bir yorum yapmamış araçlar da genel olarak 50 bin km de.

    edc'yle ilgili en fazla henüz bilinmiyor diyebilirsiniz şuanki durumu gayet sorunsuz duruyor zira :)

    en güzeli kullanmaya niyetlenenin yorum atması,helsl olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    konuyu açtığımdan beri ben de baya araştırdım edc'nin tek problemi 1-2 arası kararsızlığı. onun haricinde araç arıza yaparsa zaten garantide hiçbişey olmaz.

    edc de görünen sorun yok evet belki de daha yeni olduğundandır ama forumda edc kullanıcıları sayfasını da tamamen okudum 1 kişi bile kötü bir yorum yapmamış araçlar da genel olarak 50 bin km de.

    edc'yle ilgili en fazla henüz bilinmiyor diyebilirsiniz şuanki durumu gayet sorunsuz duruyor zira :)

    Siz kendi kendinizi EDC'ye ikna etmissiniz zaten , forumdan iki kiside , disaridan tanidim bir kiside sorun ciktigi icin ben pek olumlu yaklasamadim. Bana sorarsaniz DSG ile ayni okun laciverti gibi geliyor. Neyse, araciniz hayirli olsun o zaman

    Cift kavramali sanziman kullanicisi olarak da burda yazilanlara aldirmayin , ne olursa olsun ek garanti yaptirin diyorum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.