Şimdi Ara

Edit:1.4 TSI'ı bugün test ettim.Golf 7 1.2 TSI & 1.4 TSI ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yakıt olarak zaten fark etmıyor, kesinlikle paran varsa 1.4 almalısın, 4 bin tl bence az bşr deger alınabılır 1.4 olanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Bagimsiz suspansiyondan sikca bahsediliyor forumda.Aradaki farki en kisa ve oz sekilde aciklayabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abartmaya gerek yok, vergi avantajını ve birkaç kuruşta olsa yürütme maliyetini düşünen 1.2 tsi alır, araç birçok 1.6 atmosferik araçtan daha seri ve istenilen hızlara ulaştırıyor.

    İlla daha güçlü motor isteyen bence 1.4 tsi yerine Leon FR alsın hem dopdolu hem de 140hp performansta son nokta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Bagimsiz suspansiyondan sikca bahsediliyor forumda.Aradaki farki en kisa ve oz sekilde aciklayabilir misiniz?

    Resimle anlatmak daha iyi olur


     Edit:1.4 TSI'ı bugün test ettim.Golf 7 1.2 TSI & 1.4 TSI ? Edit:1.4 TSI'ı bugün test ettim.Golf 7 1.2 TSI & 1.4 TSI ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 29 Mart 2015; 18:19:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bağımsız süspansiyon için 4 bin tl vermeye değer
  • Golfe o kadar para verdikten sonra 1.2 tsı motor almak koyar şahsen bana kendi adıma konuşacak olursam 1.2 motor golfe cidden yakışmıyor.

    İmkan el verirse 1.4 tercih edilmeli diye düşünüyorum yakıt olarak merak etme öyle arada ahım şahım bir fark olacağını sanmam.

    1.2 tsı motor daha çok poloya yakışıyor bence.

    Tercih tabi size kalmış bizim görüşümüzden çok kendi görüşünüz daha önemli sonuçta bizler almayacağız.

    İmkan bulursanız 1.4 motoru da test edip öyle karar verin içinizde kalmaz en azından.
  • nego0505 kullanıcısına yanıt
    Sonucta cok agresif kullanmiyoruz araclari ama dediginiz gibi 1.4 TSI'i test etme sansimiz olmadi.0-100 leri 1 sn farkli sadece.Donanimlari ayni olucak.Aradaki 4 bin tl'ye deger mi sadece onu dusunuyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Hocam sadece 0-100 e bakmayın virajlarda araba gemi gibi bir yana yattığında keşke 4.000 tl daha verseydim de şunu yaşamasaydım dersiniz. Ben viraja hızlı girmem de demeyin, 1,5 aracın sığabileceği bir yolda ardınıza tuğralı bir doblo yapışırsa ne demek istediğimi anlarsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence 1.4 tsi leon fr derim 140 bg di sanırım en güzeli
  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Hocam 4000 tl çok büyük bir rakam değil ödediğn ve sonunda aldığın şey değerlendirildiğinde. Hepimizin cebinde en kötü 1000 liralık cep telefonları var. Al 1.4'ü gözünü seveyim etme eyleme Bak sonra hep 1.4'ünü alsaydim keşke diyeceksin. Bağımsız süspansiyonu hafife alma. Hayat kurtarır yeri gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Hocam bu mesajlardan sonra ciddi ciddi dusunucez bunu.Benim kendi Leon siparisimde dahi suphedeyim

    Sanirim en iyisi gidip test etmek olucak ki pazarlikla makul seviyeye getirebiliriz fiyati.

    Tesekkur ederiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adieu kullanıcısına yanıt
    Hocam onerileri kesinlikle degerlendiricez.Musait bi zamanda gidip 1.4 TSI'da test edicez.

    Oneriler icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 golf de en uygun motor bence ben kullanıyorum memnunum ama 140 tsi olsa daha güzel olurmuş gerci yazılım bu işi cözüyor bakalım keyfi 2 ye katlamak gerek tavsiye ederim
  • Avrupada bu aracın 1.2 tsi 85bg olanını da satıyorlar varın gerisini siz düşünün.

    4000tlye ledli ve ışık görüş paketi alırdım ekstradan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uniqlo kullanıcısına yanıt
    Yazilan bazi mesajlarin abarti oldugunu dusunuyorum bende ama ozellikle bagimsiz suspansiyon bizi suphede birakiyor.O fiyatlara kadar cikmisken acaba mi diye dusunuyoruz hala.Bayiye gidip araci tekrar incelemek istiyoruz bu mesajlardan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu bulandırmak istemiyorum ama 1.2 TSİ motorda yağ yakma durumu var mı?.Forumda birkaç yerde gözüme çarptı ve aklımı kurcalamaya başladı.Yıl sonuna doğru 0 km golf düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • szymek61 S kullanıcısına yanıt
    Birçoğu ünitesine göre değişken olarak yağ eksiltir örnek vermek gerekirse 1.4 TSI 180 HP Turbo +Kompresör ünite 5000 Km'de 500 Ml- 1 Lt eksiltirken 1.2 Tsı 105 veya 1.4 TSI 122 5000 Km'de 100-300 Ml arasında ancak eksiltir.Bu bir kronik sorun vs değildir aşırı beslemeli bir çok araç performanslı kullanıldığında yağ eksiltir.
  • sanki bundan önce bağımsız süspansiyon vardı kullanmayı bilirseniz virajlara sıkıntısız girersiniz çıkarsınız
    ne bağımsız süspansiyonmuş arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Birçoğu ünitesine göre değişken olarak yağ eksiltir örnek vermek gerekirse 1.4 TSI 180 HP Turbo +Kompresör ünite 5000 Km'de 500 Ml- 1 Lt eksiltirken 1.2 Tsı 105 veya 1.4 TSI 122 5000 Km'de 100-300 Ml arasında ancak eksiltir.Bu bir kronik sorun vs değildir aşırı beslemeli bir çok araç performanslı kullanıldığında yağ eksiltir.

    Bunu öğrenmem iyi oldu,teşekkür ederim.O zaman normaldir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 nin ilk alım, yürütme maaliyeti daha az, şehir içi kullanım için ideal, 1.4 daha çok performans ön plandaysa tercih edilebilir zaten motoru bilmeden bindiğiniz aracın 120ye kadar 1.4 mü 1.2 mi olduğunu ayırt edemezsiniz hatta 1.2 dsg 1.4 man ise 1.2 daha hızlı dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.