Şimdi Ara

edit sorun çözülmedi hat değerleriniz düşünce yapabileceğiniz tek şey hızınızı kısmak (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
2.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biliyorum zaten 4 yildir turknet kullaniyorum hattim komple gitmedende yillardir ariza kaydi acmam her destek kaydinda elindekindende oluyoruz sizinde bu konuda sonuc elde edeceginizide sanmam ıss degistirsenizde bagli oldugunuz sokaktaki dolaptan hiziniz dusurulduyse diger ıss de ayni hizi vercek bu duzelme pandemi biterde abonelik iptalleri olursa anca duzelir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarigol45 kullanıcısına yanıt

    Dediğim gibi hiç değilse kablonet fiber geldi

    En kötü ihtimal kablonete geçerim

    Ama ilk tercihim Turknet ile fibere erişmek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:59:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:59:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabist35 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Bunun üzerine arkadaşlarım iç tesisat kontrolü için yerinde destek ekiplerini önermiştir. Kabul etmeniz üzerine 20.02.2021 tarihine randevunuzu oluşturduk. Ekiplerimiz iç tesisatınızı kontrol ederek size bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • melihcskn M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:59:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabist35 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımız tutanak ile birlikte yerleşik operatör ile iletişime geçecektir. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek size bilgi vereceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:59:39 >
  • fabist35 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisat kaynaklı sorun olmadığını tespit ederek yerleşik operatör ile sorunu çözümlemek için arkadaşlarım iletişim halindedir. Yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgiye istinaden arkadaşlarım sorunu tekrar iletmiştir. Şu an çalışmalar devam ediyor. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.

    "Merhaba,

    İlgili devrede aboneyi aradım ulaşamadım. Aboneyle tekrardan iletişime geçeceğim. İç tesisat kontrolleri sağladığımızda abonemizin TT kaynaklı hat değerleri düşük gerekli müdahaleleri sağlamalarını belirtmiş bulunmaktayım. Arıza yakın takibim içerisindedir."
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:59:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabist35

    edit

    Hocam seni takipteyim, bilgilendirmeyi bırakmazsan sevinirim. Benim hızı bugün bir kez daha düşürmüşler. Kafamda Telekom'a geçmek var, eğer senin sorun 1-2 hafta daha çözülmezse(ki çözülecek gibi durmuyor) ben de direk başvuru yapıcam Telekom'a. Aylık 100 lira verip üstüne bir de dalga geçer gibi her destek kaydına sorunun yok lafını duyacağıma, gider Telekom'a 150-160 neyse veririm, ilgilenen birileri olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabist35 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik arkadaşım bugün sizinle görüşme yaparak bilgi verdi ve ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • melihcskn M kullanıcısına yanıt

    edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 19:0:5 >
  • fabist35 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı teknik arkadaşım yakından takip ediyor ve gelişme olması durumunda anlık olarak sizinle paylaşacağız.
  • Takipteyim Allah kolaylık versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pandemi biterde bu yogunluk azalirsa belki dolaplardan hizlar yukselir yoksa hic beklemeyin aksine yarin binanizda 2-3 daha yeni abonelik alan olursa elimizdeki bu hizlarida kaybedecegiz ttelekom sacma sapan bir yatirim politikasi izliyor sokagimda 5 aydir fiber var solumdaki sagimdaki binalara fiber verdiler 7 yillik 6 daire olan binama 3 vdsl 2 abonesi var diye fiber vermediler o zaman mevcut hizim 99 mbps idi su an 76 mbps ye dustu her yeni acilan aboneliktede dusuyor onun icin saldim cayira mevlam bayira 😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarigol45 kullanıcısına yanıt

    Evet maalesef aynı durumdan muzdaribim. Dsl yapısı itibariyle bu tarz durumlarla karşılaşmak büyük şehirlerde kaçınılmaz. Fiber talep ediyoruz VDSL var napacaksin fiberi şeklinde karşılık alıyoruz. Arkadaş yan binamızda var fiber, ya komple mahalleye ver şu lanet olası fiberi ya da kimseye verme. Nisbet yapar gibi hasta ediyorlar adamı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.