Şimdi Ara

Efetur Kepazeliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 gün önce saatinden yarım saat önce olmam gereken peronda olmama rağmen otobüsüm gelmedi. Yetkililere dönüp sorduğumda otobüsün çoktan kalkmış olduğunu söylediler. Müşteri hizmetleri ise telefonlara bakmıyorlar ve daha otobüse kimin binip binmediğinden bile haberleri yok.

    Hayatımda bu kadar hizmet özürlü bir şirket daha görmedim.

    Bilet almayın, aldırmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aynı şey benimde başıma geldi . Otobüs 2-3 dakika erken kalmış yeniden bilet parası verdim bos yere.





    Rezil bir firmadır uzak durun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolmuş gibi firmadir. Kimin bindiği önemli değildir onlar için. Biri binsin yeter. Ha birde muavinleri seçerek alıyorlar eminim. Müşteriyi azarlamasindan belli. Adama soru soruyorsun sanki kavga edecek. Neyse. Firma sahibi duysun bunları. Yıllardır binmem bindirmem. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana da otogara giden servis kalktıktan sonra bilet satmıştılardı şubeden. şubedeki personel orda bekleyen liseli kıza sarkıntılık yapmaktan benimle ilgilenememişti. orada onun ağzını burnunu kırmadığım için hala pişmanlık duyarım. işin daha komiği de orada beklerken efetur un dergisine bakıyordum ve bu dallamayı ayın personeli seçmişlerdi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.