Arkadaşlar emniyet yeni 20 tarifesindeyin. Her ay faturama arayanıbil servisi ücretsiz olmasına rağmen ücret yansıyor. Mobil uygulamadan fatura detaylarına gelince paket dışı adı altında 7073 ismiyle 10 lira ücret gözüküyor. 2 aydır müşteri temsilcileri kayıt oluşturuyor ama kaydın sonucu hata bulunmamaktadır olarak geliyor. Kullandığım tarifenin ücreti 150 lira, vergiyle 177 liraymış ama benim faturam 10 lira arayanıbil ekli haliyle 149 olarak kesiliyor. Geçen ay kayıt oluşturduktan sonra kayıt değerlendirilirken faturam 136'ya düşmüştü, o şekilde ödedim. Banka kayıtlarımda dekont var. Yani normalde 136 ödemem gerekirken arayanıbil ekli haliyle 149 oluyor fatura. Az önce temsilciye anlattım bunları ama sorun göremiyorum diyor. Anlayan var mı bu durumu? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
EGM tarifeme her ay arayanıbil ücreti ekleniyor
-
-
BTK ya yazın Faturanızı da ekleyin
Arayanıbil ücretinin Faturaya yansıdığını
Ve tarife detaylarında ücretsiz olduğu bilgisini de ekleyin belli olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bunu düşündüm ama önceki oluşturduğum kayıtta ekte verdiğim evrakları hiç incelediklerini düşünmüyorum. Zaten ilk 2 aşamada şirket yanıt veriyor, onlar da ezber şeyleri yazıyorlar.
-
Düşüncenizi gerçekleştirir derim o zamn
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne demek istediğinizi anlayamadım ama aklıma başka bir şey takıldı, fatura arayanıbil ücreti hangi ad ile gözükür?
-
Bunu düşündüm yazdınız ya bende düşüncenizi gerçekleştirin dedim
Diğer ücretler yada fatura 2.sayfasında yazar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mobil uygulamada 9.62 TL (vergi hariç), 12,51 TL (vergi dahil) Paket dışı olarak gözüken bir ücret var. 7073 ismi. Bu arayanıbil değil mi?
Ancak faturada Kullanım ücretleri(içerik servisleri) başlığı altında gözüküyor bu ücret. Diğer ücretler diye bir bölüm yok.
-
Görseli ekleyin PDF halini bakayım 7073 arayanıbil normalde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Faturanızın alt kısmını ekleyebilirmisiniz son sayfasını
7073 e sms atılmış görünüyor.
Müşteri hizmetleri bunun ne olduğunu söylemesi lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
müşteri hizmetleri hiçbir işe yaramıyor. Ya kayıt açıyorlar ya sorun yok diyorlar başka bir şey yok.
-
BTK ya yazın aynısını onlarada desin bakalım 🤔
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- 9230 nedir
- yıldızlı günler
- yurtdışından aranmak ücretli mi türk telekom
- türk telekom faturalıdan faturasıza geçiş
- türk telekom çekim gücü
- özel numara bulma
- türk telekom internet çekmiyor
- yeni tesis özel iletişim vergisi nedir
- iphone servis yok hatası
- telefonla konuşurken gelen aramayı görme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X