Şimdi Ara

EGZOZ KUMANDALI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
3
Favori
34.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cetin usta, takildiktan sonra muayene de problem cikiyor mu?
  • cetın usta ınsıgna montajın varmı
  • aman arkadaşlar bu arkadaştan da firmasından da ürün almayın, satana kadar süper sattıktan sonra sizi tanımıyorlar, garanti denilen birşey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raja52 -- 3 Temmuz 2013; 16:22:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler maslak'da emil usta var iskender ustanın adamı çok iyi ve istediğiniz tarzlarda egzoz yapar sizlere ustalığıda işciliğide muazzmdır istanbuldakilere duyrulur..
  • Ankara da yaşıyorum 2006 model diesel focus'um var. Sizce uygulanabilir mi ? Fiyat ortalama ne olur? Ankara da önerilebilecek bir ustaya ihtiyacım var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    beyler maslak'da emil usta var iskender ustanın adamı çok iyi ve istediğiniz tarzlarda egzoz yapar sizlere ustalığıda işciliğide muazzmdır istanbuldakilere duyrulur..

    Aynen katılıyorum !!! Motoru 2 kez değişti, şırıltı sesi kesilmedi, kapanmıyor, açılmıyor, sorun üstüne sorun, illallah ettim bi daha da gitmedim.. Önünden geçmeyin derim, samimiyetime inanın lütfen !!!
  • Samimiyetinize inanıyoruz

    her mekanizmanın olduğu gibi kumandalı egzozunda
    bakıma ihtiyacı vardır nedeni ise aç kapada kulanılan KLP diye tabir etiğimiz aç kapanın
    ortasında bağlı olduğu mil zaman içerisinde motordan gelen kurum su ısı nedeni ile sertleşir
    siz kumandaya komut verdiğiniz zaman motor mili çevirmeye çalışır mil sıkışık ise zorlanır
    komut vermeye devam etiğiniz zaman egzoz motorunun içerisinde bulunan dişli kırılır buda
    boşluk oluşturur şıkırtı diye tabir etiğimiz ses oluşur bunun olmaması için arada milin yağlanması gerekir

    Ayrıca gaz nereden çıkarsa o bölge aşırı ısınır orta kumandalı diye tabir etiğimiz sistem
    aracın altından gelen rüzgarla soğuyacak şekilde dizayın edilmiştir devamlı açık gezmek sistemin aşırı ısınmasına sebep olmaktadır bizim önerimiz arada açıp kapatmak yada yüksek süratte aç kapa yapıp
    motordan gelen gazın sürati ile KLP diye tabir etiğimiz sistem çarpışmaktadır bunu düşük süratte gerçekleşitirmek sağlıklı bir çözümdür

    AYRICA sistemi hem yağlamayıp hem bakımını yapmayıp sistem kitlendikten sonra yağlamanın
    hiç bir faydası olmaz zaten biz bunu görüyoruz bizim namlunun ucunda olmamızın sebebi biz haftada
    5 adet egzoz takmıyoruz günde takıyoruz illaki bizimde hatamız oluyordur bunuda samimiyetle çözmeye çalışıyoruz.

    ayrıca ne kulandığımız aç kapa kitinin nede egzoz motorunun garantisi yoktur
    olmayan garantiden biz firmamız olarak garanti veriyoruz sadece belirtiğimiz ayrıntılara
    dikkat etmeniz yeterlidir .

    bozulduğu gün yağlanan egzoza bizimde yapa bileceğimiz bir şey yoktur
    yine parça desteğimiz ücretsiz işçilikle devam ediyor.

    .İmla kuralı,noktalama işareti takıntısı olan arkadaşlar yazılarımızı okumasın
    biz dersanede hocadan eğitim almadık sanayide büyüdük yeri gelir müşteri ile
    yeri gelir telefon a cevap veririz yeri gelir işimizi yaparız yeri gelir fırsat bulursak foruma yazarız
    eksik olur fazla olur zaten çok bilen arkadaşların paylaşımları bu konulara olan ilgimizi azalttı.

    Forum adeta arena oldu ...




  • E 55 AMG 600 HP kumandalı egzozwww.egzozmarket.com.tr


    https://www.youtube.com/watch?v=Yegr6DhrHHI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 3 Nisan 2015; 15:14:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Samimiyetinize inanıyoruz

    her mekanizmanın olduğu gibi kumandalı egzozunda
    bakıma ihtiyacı vardır nedeni ise aç kapada kulanılan KLP diye tabir etiğimiz aç kapanın
    ortasında bağlı olduğu mil zaman içerisinde motordan gelen kurum su ısı nedeni ile sertleşir
    siz kumandaya komut verdiğiniz zaman motor mili çevirmeye çalışır mil sıkışık ise zorlanır
    komut vermeye devam etiğiniz zaman egzoz motorunun içerisinde bulunan dişli kırılır buda
    boşluk oluşturur şıkırtı diye tabir etiğimiz ses oluşur bunun olmaması için arada milin yağlanması gerekir

    Ayrıca gaz nereden çıkarsa o bölge aşırı ısınır orta kumandalı diye tabir etiğimiz sistem
    aracın altından gelen rüzgarla soğuyacak şekilde dizayın edilmiştir devamlı açık gezmek sistemin aşırı ısınmasına sebep olmaktadır bizim önerimiz arada açıp kapatmak yada yüksek süratte aç kapa yapıp
    motordan gelen gazın sürati ile KLP diye tabir etiğimiz sistem çarpışmaktadır bunu düşük süratte gerçekleşitirmek sağlıklı bir çözümdür

    AYRICA sistemi hem yağlamayıp hem bakımını yapmayıp sistem kitlendikten sonra yağlamanın
    hiç bir faydası olmaz zaten biz bunu görüyoruz bizim namlunun ucunda olmamızın sebebi biz haftada
    5 adet egzoz takmıyoruz günde takıyoruz illaki bizimde hatamız oluyordur bunuda samimiyetle çözmeye çalışıyoruz.

    ayrıca ne kulandığımız aç kapa kitinin nede egzoz motorunun garantisi yoktur
    olmayan garantiden biz firmamız olarak garanti veriyoruz sadece belirtiğimiz ayrıntılara
    dikkat etmeniz yeterlidir .

    bozulduğu gün yağlanan egzoza bizimde yapa bileceğimiz bir şey yoktur
    yine parça desteğimiz ücretsiz işçilikle devam ediyor.

    .İmla kuralı,noktalama işareti takıntısı olan arkadaşlar yazılarımızı okumasın
    biz dersanede hocadan eğitim almadık sanayide büyüdük yeri gelir müşteri ile
    yeri gelir telefon a cevap veririz yeri gelir işimizi yaparız yeri gelir fırsat bulursak foruma yazarız
    eksik olur fazla olur zaten çok bilen arkadaşların paylaşımları bu konulara olan ilgimizi azalttı.

    Forum adeta arena oldu ...

    Değerli forum sakinleri,

    Bu firmadan ürün almayın. Yok KLP diye tabir ettik aç kapanın miline yağ sürmek lazımmış da vs. vs. Bunlardan alınan egsozun motoru aynı gün bozuldu, aradık sorduk adam yerine koyan olmadı. Gittim hurdacıdan mercedes motoru alıp kaynattırdım, 1 seneye yakındır tık demedi. Destek, garanti, kalite yok bu firmanın ürünlerinde.




  • Çetin Abi Bu Linkteki Egzozun Adını Söyleyebilir misin acaba ?

    https://www.youtube.com/watch?v=ypxSvCY05mA





  • Çetin Usta,

    Bir arkadaş sordu, bende cevap vermediğiniz için tekrardan sormak istiyorum, muayene ve çevirmelerde sıkıntı oluyor mu? açık net kısa bir soru,

    Cevap

    Evet şu şu sebepten,
    Hayır, şu şu müdahele ile,

    Teşekkürler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raja52

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Samimiyetinize inanıyoruz

    her mekanizmanın olduğu gibi kumandalı egzozunda
    bakıma ihtiyacı vardır nedeni ise aç kapada kulanılan KLP diye tabir etiğimiz aç kapanın
    ortasında bağlı olduğu mil zaman içerisinde motordan gelen kurum su ısı nedeni ile sertleşir
    siz kumandaya komut verdiğiniz zaman motor mili çevirmeye çalışır mil sıkışık ise zorlanır
    komut vermeye devam etiğiniz zaman egzoz motorunun içerisinde bulunan dişli kırılır buda
    boşluk oluşturur şıkırtı diye tabir etiğimiz ses oluşur bunun olmaması için arada milin yağlanması gerekir

    Ayrıca gaz nereden çıkarsa o bölge aşırı ısınır orta kumandalı diye tabir etiğimiz sistem
    aracın altından gelen rüzgarla soğuyacak şekilde dizayın edilmiştir devamlı açık gezmek sistemin aşırı ısınmasına sebep olmaktadır bizim önerimiz arada açıp kapatmak yada yüksek süratte aç kapa yapıp
    motordan gelen gazın sürati ile KLP diye tabir etiğimiz sistem çarpışmaktadır bunu düşük süratte gerçekleşitirmek sağlıklı bir çözümdür

    AYRICA sistemi hem yağlamayıp hem bakımını yapmayıp sistem kitlendikten sonra yağlamanın
    hiç bir faydası olmaz zaten biz bunu görüyoruz bizim namlunun ucunda olmamızın sebebi biz haftada
    5 adet egzoz takmıyoruz günde takıyoruz illaki bizimde hatamız oluyordur bunuda samimiyetle çözmeye çalışıyoruz.

    ayrıca ne kulandığımız aç kapa kitinin nede egzoz motorunun garantisi yoktur
    olmayan garantiden biz firmamız olarak garanti veriyoruz sadece belirtiğimiz ayrıntılara
    dikkat etmeniz yeterlidir .

    bozulduğu gün yağlanan egzoza bizimde yapa bileceğimiz bir şey yoktur
    yine parça desteğimiz ücretsiz işçilikle devam ediyor.

    .İmla kuralı,noktalama işareti takıntısı olan arkadaşlar yazılarımızı okumasın
    biz dersanede hocadan eğitim almadık sanayide büyüdük yeri gelir müşteri ile
    yeri gelir telefon a cevap veririz yeri gelir işimizi yaparız yeri gelir fırsat bulursak foruma yazarız
    eksik olur fazla olur zaten çok bilen arkadaşların paylaşımları bu konulara olan ilgimizi azalttı.

    Forum adeta arena oldu ...

    Değerli forum sakinleri,

    Bu firmadan ürün almayın. Yok KLP diye tabir ettik aç kapanın miline yağ sürmek lazımmış da vs. vs. Bunlardan alınan egsozun motoru aynı gün bozuldu, aradık sorduk adam yerine koyan olmadı. Gittim hurdacıdan mercedes motoru alıp kaynattırdım, 1 seneye yakındır tık demedi. Destek, garanti, kalite yok bu firmanın ürünlerinde.

    Merhaba çetin usta.

    2008 bmw 525i 3.0 benzinli aracım var. M5 makyajlı. Yalnız bu aracımın egzoz sesi hiç yok :) Varex kumandalı egzoz taktırırsam araca her hangi bir zararı olur mu? Ve bu kumandalı sistemin belirli bir kullanma ömrü var mı? Aydın da yaşıyorum internetten sipariş etsem buradaki ustalar düzgün montaj işlemi yapabilecekler mi ?

    Aklımdaki bir kaç soru bunlar cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler




  • Çetin usta bizim subaru forester 2003 (300+hp)var biz araca varex egzoz takacağız ama her varex egzoz her araca uyarmı yoksa her araba için özel varex egzozmu üretiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trkklertgrl -- 18 Mart 2017; 23:8:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.