Şimdi Ara

EGZOZ KUMANDALI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
3
Favori
34.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Egzoz Kumandalı Sistemler: Bilmeniz Gerekenler

    Egzoz kumandalı sistemler, arabanızın egzoz gazı akışını kontrol etmenize izin veren son derece özelleştirilebilir ve avantajlı bir teknolojidir. İster ses seviyenizi ayarlayın ister performansınızı iyileştirin, bir egzoz kumandalı sistem, sürüş deneyiminizi dönüştürmenize yardımcı olabilir.

    Bununla birlikte, tüm sistemler mükemmel değildir ve egzoz kumandalı sisteminizle ilgili sorunlar yaşayabilirsiniz. En yaygın sorunlardan biri, kumandalı egzozun kapanmamasıdır.

    Kumandalı Egzoz Kapanmıyor

    Kumandanızla egzozunuz açılıyorsa ancak kapanmıyorsa, bunun birkaç olası nedeni olabilir:

    • Bozuk Motor: Motor arızalıysa, kumandayı aldığında egzozu kapatmayabilir.
    • Kablo Sorunları: Egzoz kumandası ile motor arasında kablo bağlantısında bir sorun olabilir.
    • Elektrik Sorunları: Elektrik sistemindeki sorunlar, egzozun kapanmasını engelleyebilir.

    Varex Egzoz Kapanmıyor

    Varex, egzoz kumandalı sistemleriyle tanınan popüler bir markadır. Ancak Varex egzozları da kapanmama sorunları yaşayabilir. Yukarıda listelenen genel nedenlere ek olarak, şunlar da Varex egzozlarının kapanmamasına neden olabilir:

    • Bozuk Vana: Varex egzozları, egzoz akışını kontrol eden kelebek vanalar kullanır. Bu vana bozulursa, egzoz kapanmayabilir.
    • Sistem Arızası: Varex egzoz kumandalı sistemleri karmaşıktır ve zaman zaman arızalanabilir.

    Egzoz Kumandalı Sistem Sorunlarını Giderme

    Egzoz kumandalı bir sistemle ilgili sorunları gidermek için şunları yapabilirsiniz:

    • Temel Kontrol: Sigortaları kontrol edin, kablo bağlantılarını inceleyin ve elektrik sistemini test edin.
    • Profesyonel Yardım: Sorunu kendiniz çözemezseniz, nitelikli bir tamirciye başvurun.

    Egzoz kumandalı sistem sorunları can sıkıcı olabilir, ancak bunları gidermek mümkündür. Bu ipuçlarını izleyerek aracınızın egzoz akışını yeniden kontrol altına alabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ne işe yarıyor
  • @ÇETİN USTA,Yapan sizmisiniz acaba ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    ne işe yarıyor


    İstediğin zaman abart istediğin zaman normal egzoza geçiyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cetinkan -- 28 Mart 2012; 17:01:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cetinkan

    @ÇETİN USTA,Yapan sizmisiniz acaba ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    ne işe yarıyor


    İstediğin zaman abart istediğin zaman normal egzoza geçiyo

    Alıntıları Göster
    Cetın usta sanırım sız egzozmarket.com'un sahıbısınınız ustalıgınızı herkes meth edıyor ve taktıgınız vanalı egzozları konusuyor. Benım sıze bır sorum olucaktır Mıtsubıshı L200 e bu tıp elektronık egzoz takılabılırmı.

    2008 model 2500 cc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levanesa

    Cetın usta sanırım sız egzozmarket.com'un sahıbısınınız ustalıgınızı herkes meth edıyor ve taktıgınız vanalı egzozları konusuyor. Benım sıze bır sorum olucaktır Mıtsubıshı L200 e bu tıp elektronık egzoz takılabılırmı.

    2008 model 2500 cc

    Alıntıları Göster
    kumandasız araç içi düğmelisi vardı bende yalnız sessize alınca araç gitmiyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StoryLine

    @ÇETİN USTA,Yapan sizmisiniz acaba ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    ne işe yarıyor


    İstediğin zaman abart istediğin zaman normal egzoza geçiyo

    arkadaşlar bu ürün tamaı ila kendi imalatımız her aşamadaki
    sorunları % 0 indirildi hem satış hemde montaj olarak hizmet
    vermekteyiz. http://www.egzozmarket.com.tr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight

    kumandasız araç içi düğmelisi vardı bende yalnız sessize alınca araç gitmiyordu

    aracın gitmemesi doğrudur bu tür uyğulamalarda aracın
    geri basınca ihtiyacı olduğu bölgeye uygulama yapılırsa
    araç gitmez fakat doğru noktada uygulanırsa tam tersine
    gaz tahliyesi hızlandığı için HEDIRIS daki gibi + tork yakalarsınız
    bu uygulama hatalarını yapan ustalar sayesinde kendi işimizde
    zirve yaptık. şu anda yurt dışına satış yapıyoruz uygulama
    videolarımız dış ülkeler tarafından izleniyor bize göre rekor
    izlenme oranları gözlemliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levanesa

    Cetın usta sanırım sız egzozmarket.com'un sahıbısınınız ustalıgınızı herkes meth edıyor ve taktıgınız vanalı egzozları konusuyor. Benım sıze bır sorum olucaktır Mıtsubıshı L200 e bu tıp elektronık egzoz takılabılırmı.

    2008 model 2500 cc

    tabiki takılır fakat dizellerde biliyorsunuz benzinlideki gibi
    ses alınmıyor benzinliye göre %35 bir ses ama dersenizki
    bu uygulama yapılırsa tork alınırmı fazlası ila alınır gaz
    tahiyesinin hızlanması dizel aracın rahatlaması anlamına
    gelir tabi yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: levanesa

    Cetın usta sanırım sız egzozmarket.com'un sahıbısınınız ustalıgınızı herkes meth edıyor ve taktıgınız vanalı egzozları konusuyor. Benım sıze bır sorum olucaktır Mıtsubıshı L200 e bu tıp elektronık egzoz takılabılırmı.

    2008 model 2500 cc

    tabiki takılır fakat dizellerde biliyorsunuz benzinlideki gibi
    ses alınmıyor benzinliye göre %35 bir ses ama dersenizki
    bu uygulama yapılırsa tork alınırmı fazlası ila alınır gaz
    tahiyesinin hızlanması dizel aracın rahatlaması anlamına
    gelir tabi yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.

    Alıntıları Göster
    hocam ben ankaradayım. subaru imprezaya taktırmak için bikaç yere sordum. orjinal varex e 1200 varexin birebir kopyası türk malına 750 lira fiyat verdiler. istanbula gelme imkanım yok bu fiyatlar nasıl sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joshlander

    hocam ben ankaradayım. subaru imprezaya taktırmak için bikaç yere sordum. orjinal varex e 1200 varexin birebir kopyası türk malına 750 lira fiyat verdiler. istanbula gelme imkanım yok bu fiyatlar nasıl sizce?

    subaru impreza için bire bir üretilmiş ise taktırın
    kopyasına gelirsekde kopya kopyadır .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .


    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, amacım sizi eleştirmek değil. Sakın beni yanlış anlamayın ama ben yine anlayamadım. Merak ettiğim tek şey sizin sisteminizde vana son susturucu da mı yoksa orta yada önde mi?

    Videoları tek tek inceledim ama anladığım kadarıyla vana son susturucunun içinde görünüyor. Tıpkı varex gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .


    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, amacım sizi eleştirmek değil. Sakın beni yanlış anlamayın ama ben yine anlayamadım. Merak ettiğim tek şey sizin sisteminizde vana son susturucu da mı yoksa orta yada önde mi?

    Videoları tek tek inceledim ama anladığım kadarıyla vana son susturucunun içinde görünüyor. Tıpkı varex gibi.

    öncelikle ilginiz için teşekür ederim ben konuyu biraz daha açayım
    standart uygulama bölgemiz aracın orta bölümleri fakat son susturucu
    yerinede uygulamamız var öncelikli olarak müşterimizin talebi
    doğrultusunda ses akustiğine karar veriyoruz sadece ses ise çalışmamız bu
    yönde ses+performans derse o yönde çalışma yapıyoruz vanalı egzoz uygulamamızda
    38/42/51/61/71/ lik gaz girişlerine sahip ürünler tüm araçlar için özel çalışma
    olanakları sunuyor ayrıca boyut ebat çeşitleri montajda bize kolaylık sağladığı
    için ürün pörtföyümüzü geniş tutmak duruumundayız ayrıca hiç bir firmayı kendimize
    rakip görmüyoruz en iyi yapan kazansın mantığıyla işimizi en iyi şekilde yapıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .


    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, amacım sizi eleştirmek değil. Sakın beni yanlış anlamayın ama ben yine anlayamadım. Merak ettiğim tek şey sizin sisteminizde vana son susturucu da mı yoksa orta yada önde mi?

    Videoları tek tek inceledim ama anladığım kadarıyla vana son susturucunun içinde görünüyor. Tıpkı varex gibi.

    öncelikle ilginiz için teşekür ederim ben konuyu biraz daha açayım
    standart uygulama bölgemiz aracın orta bölümleri fakat son susturucu
    yerinede uygulamamız var öncelikli olarak müşterimizin talebi
    doğrultusunda ses akustiğine karar veriyoruz sadece ses ise çalışmamız bu
    yönde ses+performans derse o yönde çalışma yapıyoruz vanalı egzoz uygulamamızda
    38/42/51/61/71/ lik gaz girişlerine sahip ürünler tüm araçlar için özel çalışma
    olanakları sunuyor ayrıca boyut ebat çeşitleri montajda bize kolaylık sağladığı
    için ürün pörtföyümüzü geniş tutmak duruumundayız ayrıca hiç bir firmayı kendimize
    rakip görmüyoruz en iyi yapan kazansın mantığıyla işimizi en iyi şekilde yapıyoruz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .


    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, amacım sizi eleştirmek değil. Sakın beni yanlış anlamayın ama ben yine anlayamadım. Merak ettiğim tek şey sizin sisteminizde vana son susturucu da mı yoksa orta yada önde mi?

    Videoları tek tek inceledim ama anladığım kadarıyla vana son susturucunun içinde görünüyor. Tıpkı varex gibi.

    öncelikle ilginiz için teşekür ederim ben konuyu biraz daha açayım
    standart uygulama bölgemiz aracın orta bölümleri fakat son susturucu
    yerinede uygulamamız var öncelikli olarak müşterimizin talebi
    doğrultusunda ses akustiğine karar veriyoruz sadece ses ise çalışmamız bu
    yönde ses+performans derse o yönde çalışma yapıyoruz vanalı egzoz uygulamamızda
    38/42/51/61/71/ lik gaz girişlerine sahip ürünler tüm araçlar için özel çalışma
    olanakları sunuyor ayrıca boyut ebat çeşitleri montajda bize kolaylık sağladığı
    için ürün pörtföyümüzü geniş tutmak duruumundayız ayrıca hiç bir firmayı kendimize
    rakip görmüyoruz en iyi yapan kazansın mantığıyla işimizi en iyi şekilde yapıyoruz.


    Anladığım kadarıyla sisteminizde tek bir standart yok, isteğe ve araca göre farklı kombinasyonlar yapıyorsunuz. Bu güzel bir şey. Sadece Türkiye ile sınırlı kalmayıp umarım dış pazarda da kendinize yer edinebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .


    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, amacım sizi eleştirmek değil. Sakın beni yanlış anlamayın ama ben yine anlayamadım. Merak ettiğim tek şey sizin sisteminizde vana son susturucu da mı yoksa orta yada önde mi?

    Videoları tek tek inceledim ama anladığım kadarıyla vana son susturucunun içinde görünüyor. Tıpkı varex gibi.

    öncelikle ilginiz için teşekür ederim ben konuyu biraz daha açayım
    standart uygulama bölgemiz aracın orta bölümleri fakat son susturucu
    yerinede uygulamamız var öncelikli olarak müşterimizin talebi
    doğrultusunda ses akustiğine karar veriyoruz sadece ses ise çalışmamız bu
    yönde ses+performans derse o yönde çalışma yapıyoruz vanalı egzoz uygulamamızda
    38/42/51/61/71/ lik gaz girişlerine sahip ürünler tüm araçlar için özel çalışma
    olanakları sunuyor ayrıca boyut ebat çeşitleri montajda bize kolaylık sağladığı
    için ürün pörtföyümüzü geniş tutmak duruumundayız ayrıca hiç bir firmayı kendimize
    rakip görmüyoruz en iyi yapan kazansın mantığıyla işimizi en iyi şekilde yapıyoruz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA
    yine diyorum uygulama bölgesi çok önemli aracın
    sıkıştırmaya ihtiyacı olan bölgeye bağlanmaması lazım.


    Peki bu sıkıştırmaya ihtiyacı olan dediğiniz bölge neresi oluyor? Varexlerde olduğu gibi vana son susturucu da mı olmalı yoksa manifoldun altında mı?

    Varex kapalı halde iken bu sıkıştırmayı oluşturuyor bu doğru
    fakat dikat edilmeyen araca özel bir çalışma deyil üniversal
    buda ne kazandırdığı konusunu gündemde tutsada ne kaybetirdiği
    hiç tartışılmadı 51 lik bir gaz akışıyla ilerleyen gazın bir anda 38/lik
    bir sıkışmaya düşmesi yetmedi bu çalışmayala uzun bir yolda arcacın
    boğuşarak yola devam etmesi kimse bu konuyu irdelemedi irdelemezde
    sonuç Varex bir marka olayı aynı çalışma bizde tam tersine işilyor bizim
    sistemimiz kapalı iken aracın orcinal egzozunun çalışması açıldıgında ise

    http://www.egzozmarket.com/FANTOM-8-SES-PERFORMANS-EGZOZ,PR-492.html

    70/boru çıkışından gaz tahiyesi bu uygulama noktası neresi diye bir soruya
    cevap verecek olusakda her araç için farklı ölçüler mevcutur buda bizim
    ayrıcalığımızdır usta olarak .


    http://www.egzozmarket.com/varex-egzoz,DP-41.html

    örnek videolar zaten gerekli açıklamayı yapıyor üst düzey araç
    videoları neden yok derseniz onu zaten izliyorsunuz bunlar görmek
    istemediğimiz videolar ama gerçek bu .


    Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, amacım sizi eleştirmek değil. Sakın beni yanlış anlamayın ama ben yine anlayamadım. Merak ettiğim tek şey sizin sisteminizde vana son susturucu da mı yoksa orta yada önde mi?

    Videoları tek tek inceledim ama anladığım kadarıyla vana son susturucunun içinde görünüyor. Tıpkı varex gibi.

    öncelikle ilginiz için teşekür ederim ben konuyu biraz daha açayım
    standart uygulama bölgemiz aracın orta bölümleri fakat son susturucu
    yerinede uygulamamız var öncelikli olarak müşterimizin talebi
    doğrultusunda ses akustiğine karar veriyoruz sadece ses ise çalışmamız bu
    yönde ses+performans derse o yönde çalışma yapıyoruz vanalı egzoz uygulamamızda
    38/42/51/61/71/ lik gaz girişlerine sahip ürünler tüm araçlar için özel çalışma
    olanakları sunuyor ayrıca boyut ebat çeşitleri montajda bize kolaylık sağladığı
    için ürün pörtföyümüzü geniş tutmak duruumundayız ayrıca hiç bir firmayı kendimize
    rakip görmüyoruz en iyi yapan kazansın mantığıyla işimizi en iyi şekilde yapıyoruz.


    Anladığım kadarıyla sisteminizde tek bir standart yok, isteğe ve araca göre farklı kombinasyonlar yapıyorsunuz. Bu güzel bir şey. Sadece Türkiye ile sınırlı kalmayıp umarım dış pazarda da kendinize yer edinebilirsiniz.


    temeniniz için teşekür ederim şu anda AZERBAYCAN & BULGARİSTAN
    ağımız var fiyatların uygun olması iç pazardada satışımızı hızlandırdı
    biz iyisini yapıyoruz paramız ülkemize kalıyor ama illada dış pazar derlerse
    onada sayğı duymak lazım genel anlamda aslında tüm müşterilere hak veriyorum
    bu mantıkla çok iş yaptırdılar ve hüsrana uğradılar teredütlerinde haklılar
    bu işi profesyonel yapan kişiler bir elin parmaklarını geçmez doğru zamanda doğru karar
    vermek lazım suistimal,ci ustalar olduğu sürece gerçek emekciler mağdur olmaya mahkum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: joshlander

    hocam ben ankaradayım. subaru imprezaya taktırmak için bikaç yere sordum. orjinal varex e 1200 varexin birebir kopyası türk malına 750 lira fiyat verdiler. istanbula gelme imkanım yok bu fiyatlar nasıl sizce?

    subaru impreza için bire bir üretilmiş ise taktırın
    kopyasına gelirsekde kopya kopyadır .

    Alıntıları Göster
    peki ustam sizin fiyatlar uygun geldi videolara da baktım benim işimi görür gibi ama dediğim gibi istanbula gelme imkanım yok kargoyla alsak araca uyar mı uysa bile burda montajını başka ustaya yaptırmak durumunda kalıcam sıkıntı yapar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joshlander

    peki ustam sizin fiyatlar uygun geldi videolara da baktım benim işimi görür gibi ama dediğim gibi istanbula gelme imkanım yok kargoyla alsak araca uyar mı uysa bile burda montajını başka ustaya yaptırmak durumunda kalıcam sıkıntı yapar mı?

    YURT ÇAPINDA satış yapıyoruz eli kaynak tutan bir ustanın
    baglayabileceği bir egzoz dur araç marka modeli belirtilir
    araca uygun üretilmiş egzoz gönderilir mümkünse tel görüşelim
    site yetkililerini zor durumda bırakmak istemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: joshlander

    peki ustam sizin fiyatlar uygun geldi videolara da baktım benim işimi görür gibi ama dediğim gibi istanbula gelme imkanım yok kargoyla alsak araca uyar mı uysa bile burda montajını başka ustaya yaptırmak durumunda kalıcam sıkıntı yapar mı?

    YURT ÇAPINDA satış yapıyoruz eli kaynak tutan bir ustanın
    baglayabileceği bir egzoz dur araç marka modeli belirtilir
    araca uygun üretilmiş egzoz gönderilir mümkünse tel görüşelim
    site yetkililerini zor durumda bırakmak istemiyorum.

    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=VC3VzOdP7Ws

    http://www.youtube.com/watch?v=FBBhX8FDP-M

    http://www.youtube.com/watch?v=YkHVpex5A50




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    http://www.youtube.com/watch?v=VC3VzOdP7Ws

    http://www.youtube.com/watch?v=FBBhX8FDP-M

    http://www.youtube.com/watch?v=YkHVpex5A50

    Alıntıları Göster
    Çetin Usta Son çektiğin VW scirocco videosunu izledim gerçekten güzel olmuş eline, emeğine sağlık.
    Aracın sesi gerçekten çok hoşuma gitti. Her araçta aynı sesi almak mümkün mü ?
    (benim aracım 1997 model Ford Escort)
    Aracımda şu anda zaten bir spor son susturucu var. Sen bu işi ojinalin üstüne mi yapıyorsun, yoksa sen de son susturucu yu değiştirecek misin ?

    Çetin Usta son olarak İstanbul'un neresinde hizmet veriyorsun. Birde fiyat verirsen geldiğimizde hazırlıklı olalım




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.