Şimdi Ara

Warex egzoz kumandalı nasıldır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
10.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Warexin sesi hoşuma gitmiyor ancak kumandalı bişi yaptırmak istiyorum son susturucu iptali yapmış bi arkadaş onun sesi çok hoşuma gitti bende son iptali yapıcam bu warekide ucuna taksak ses değişirmi yani yapmak istediğim ses son susturucu iptali gibi çıksın ama kumandalı olsun açıp kapatabileyim egzozu warex gibi çıkmasın

    nasıl yaparız kaça patlar bu işlem ? dört çıkışlı sağ sol 2 egzoz yapcam 150 den alsam egzoz ucu 300 eder egzoza kaç gider acaba bu sistem için emil yada iskenderi düşünüyorum

    Araç : Bmw 218i



  • sonucu buraya yazarsanız baya iyi olur merak eden çok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanarch

    sonucu buraya yazarsanız baya iyi olur merak eden çok

    Havalar güzel olunca gidicem emile bilen yok sanrm burda :)
  • Kaça olacağını bilmek zor. 100 liraya vana tip yine kumandalı taktırırsın. 1500 liraya orjinal 3 kademe warexte taktırırsın. Onu arabanın durumuna göre bakıp halledecekler.
  • bmw ye warex mi takılır hondamı bu git supersprint taktır
  • Sadece orta iptali de güzel ses veriyor 3 silindirli motorda.
  • Ortayı iptal ederse alt devirler ölür son susturucu ve 1.nci katalizör iptali güzel ses verecektir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    EGZOZ KUMANDALI
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    Ortayı iptal ederse alt devirler ölür son susturucu ve 1.nci katalizör iptali güzel ses verecektir

    Orta ve son iptal edilirse egzoz basıncı değiştiği için alt devirler ölür, sadece orta iptalinde hissedilir bir fark olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    Kaça olacağını bilmek zor. 100 liraya vana tip yine kumandalı taktırırsın. 1500 liraya orjinal 3 kademe warexte taktırırsın. Onu arabanın durumuna göre bakıp halledecekler.

    Yok yani warex istemiyorum ama bu vana denilen şey her yere takılıyormu va onun maliyetini merak ettim yoksa egzoz ucuz 100 150 tl zaten e işçilikte 100 alsa max 250 tl yani şöyle olucak solda orjinal egzoz çıkışı var zaten o kalıcak sağ tarafada boru çekilcek çift çıkış olucak vanayı açınca sağdan çıkıcak son iptal olucak vanayı kapatınca soldan çıkıcak son susturucu devreye giricek sağ sol çift çıkışlı difüzör alınıcak böyle bişi düşündüm mantıken olur ama tabi usta daha ii bilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Squares


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    Kaça olacağını bilmek zor. 100 liraya vana tip yine kumandalı taktırırsın. 1500 liraya orjinal 3 kademe warexte taktırırsın. Onu arabanın durumuna göre bakıp halledecekler.

    Yok yani warex istemiyorum ama bu vana denilen şey her yere takılıyormu va onun maliyetini merak ettim yoksa egzoz ucuz 100 150 tl zaten e işçilikte 100 alsa max 250 tl yani şöyle olucak solda orjinal egzoz çıkışı var zaten o kalıcak sağ tarafada boru çekilcek çift çıkış olucak vanayı açınca sağdan çıkıcak son iptal olucak vanayı kapatınca soldan çıkıcak son susturucu devreye giricek sağ sol çift çıkışlı difüzör alınıcak böyle bişi düşündüm mantıken olur ama tabi usta daha ii bilir

    Benim arabada aynı sistem vardı. Son susturucudan önce boru koyup sağdaki eksoz çıkışına gidiyordu. Sağdakinde de vana vardı. Açınca sağdakinden ses geliyordu. Kapatınca susturucuya gidiyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Squares


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    Kaça olacağını bilmek zor. 100 liraya vana tip yine kumandalı taktırırsın. 1500 liraya orjinal 3 kademe warexte taktırırsın. Onu arabanın durumuna göre bakıp halledecekler.

    Yok yani warex istemiyorum ama bu vana denilen şey her yere takılıyormu va onun maliyetini merak ettim yoksa egzoz ucuz 100 150 tl zaten e işçilikte 100 alsa max 250 tl yani şöyle olucak solda orjinal egzoz çıkışı var zaten o kalıcak sağ tarafada boru çekilcek çift çıkış olucak vanayı açınca sağdan çıkıcak son iptal olucak vanayı kapatınca soldan çıkıcak son susturucu devreye giricek sağ sol çift çıkışlı difüzör alınıcak böyle bişi düşündüm mantıken olur ama tabi usta daha ii bilir

    Benim arabada aynı sistem vardı. Son susturucudan önce boru koyup sağdaki eksoz çıkışına gidiyordu. Sağdakinde de vana vardı. Açınca sağdakinden ses geliyordu. Kapatınca susturucuya gidiyordu.

    Kaça yaptırdınız hocam difüzör dışında vana boru işçilik fln ?




  • Son susturucu iptali trafikten men olarak biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851


    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34

    Ortayı iptal ederse alt devirler ölür son susturucu ve 1.nci katalizör iptali güzel ses verecektir

    Orta ve son iptal edilirse egzoz basıncı değiştiği için alt devirler ölür, sadece orta iptalinde hissedilir bir fark olmaz.

    peki sadece son iptal edilirse? alt devirlere en ufak bir zararı olsun istemiyorum açıkçası -hissedebileceğim veya hissedemeyeceğim- dolayısıyla son sus iptali gibi masum bir işlemden bile çekiniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Squares


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Squares


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    Kaça olacağını bilmek zor. 100 liraya vana tip yine kumandalı taktırırsın. 1500 liraya orjinal 3 kademe warexte taktırırsın. Onu arabanın durumuna göre bakıp halledecekler.

    Yok yani warex istemiyorum ama bu vana denilen şey her yere takılıyormu va onun maliyetini merak ettim yoksa egzoz ucuz 100 150 tl zaten e işçilikte 100 alsa max 250 tl yani şöyle olucak solda orjinal egzoz çıkışı var zaten o kalıcak sağ tarafada boru çekilcek çift çıkış olucak vanayı açınca sağdan çıkıcak son iptal olucak vanayı kapatınca soldan çıkıcak son susturucu devreye giricek sağ sol çift çıkışlı difüzör alınıcak böyle bişi düşündüm mantıken olur ama tabi usta daha ii bilir

    Benim arabada aynı sistem vardı. Son susturucudan önce boru koyup sağdaki eksoz çıkışına gidiyordu. Sağdakinde de vana vardı. Açınca sağdakinden ses geliyordu. Kapatınca susturucuya gidiyordu.

    Kaça yaptırdınız hocam difüzör dışında vana boru işçilik fln ?

    Arabayı aldığımda vardı. Dandikti ama benimki. Gideceğin yere göre değişir fiyat. Karaktersizin biri bana 50 TL dediği egsoz ucunu başka yer 20 TLye takmıştı. 60 TLye vana satıyordu işçilik dahil ama borular vs olmadan. Borularla falan 150 falan olur herhalde çünkü işçilikte artıyor.

    Birde olacak mı o da var. Muayenede söktürmüştüm, lpgyi yenilediğim için dediğim çift çıkış vana olayını tekrar takamadık, lpg borularına yakın olacak diye, başka yere taktık eski sesi gibi olmadı hiç. Sende de atıyorum boruları dolaştırmak gerekir işçilik artar. Birde istediğin sesi yakalamak lazım çünkü borulardaki her dirsek sesi etkiliyor.




  • Son iptalinde 3 bin devir altı neredeyse ölür, yakıt tüketiminiz artar.
    Sağ sol tek çıkış için son susturucuya dokundurmak istemiyorsanız, sol çıkışın yanından çıkış alınacak, tamponla son susturucu arasındaki boşluktan sağ tarafa boru çekilecek. İskenderde yaptırmak isterseniz 400-500 lira tutar bu işlem. Dışardaki herhangi bir egzozcu da 100-150 liraya halleder, zor bir iş değil.
    Vana olayına gelecek olursak dediğiniz gibi bir sistem olmaz, varex vb vanalı sistemler bildiğimiz vana gibi tam kapanan sistemler değil. Yani şöyle anlatayım. varexin içinde 2 tane boru var gibi düşünün vanayı açında ikinci borudan da gaz çıkışı oluyor ama kapatınca birinci borudan çıkıyor. Youtube'dan bir video izlerseniz mantığı kolaylıkla kavrarsınız.
    Size bir kaç tavsiyem olacak. Hafif bir homurtu çıksın ama insanları rahatsız etmesin derseniz 2.18i'lerde 2 tane orta susturucu var ikisini de sökün. Hafif homurtu çıksın ama sürekli aynı sesi duymak istemiyorum derseniz orta iptali ve varex taktırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    Son iptalinde 3 bin devir altı neredeyse ölür, yakıt tüketiminiz artar.
    Sağ sol tek çıkış için son susturucuya dokundurmak istemiyorsanız, sol çıkışın yanından çıkış alınacak, tamponla son susturucu arasındaki boşluktan sağ tarafa boru çekilecek. İskenderde yaptırmak isterseniz 400-500 lira tutar bu işlem. Dışardaki herhangi bir egzozcu da 100-150 liraya halleder, zor bir iş değil.
    Vana olayına gelecek olursak dediğiniz gibi bir sistem olmaz, varex vb vanalı sistemler bildiğimiz vana gibi tam kapanan sistemler değil. Yani şöyle anlatayım. varexin içinde 2 tane boru var gibi düşünün vanayı açında ikinci borudan da gaz çıkışı oluyor ama kapatınca birinci borudan çıkıyor. Youtube'dan bir video izlerseniz mantığı kolaylıkla kavrarsınız.
    Size bir kaç tavsiyem olacak. Hafif bir homurtu çıksın ama insanları rahatsız etmesin derseniz 2.18i'lerde 2 tane orta susturucu var ikisini de sökün. Hafif homurtu çıksın ama sürekli aynı sesi duymak istemiyorum derseniz orta iptali ve varex taktırın.

    Yanlışlıkla beni alıntıladım sanırım hocam. Devamlı açık dolaşacağını sanmıyorum o yüzden açıncada yakıt tüketimi falan düşünmez bence. Sonuçta 15 dk açar kapatır mesela. Çünkü trafikte dur kalk yaparken kafa ağrıtıyor. Bence 2. söylediğin daha mantıklı bi zaman sonra hafif homurtu tatmin etmeyebilir. En azından aç kapa sistem tatmin eder.

    Orjinal Varexlerde 3 kademe var diye biliyorum.
    1 son susturucu yani sessiz
    2 ses ve son susturucunun görevini yerine getirecek sistem. Performans kaybetmemek için yani
    3 buda Allah ne verdiyse komple açık ses

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    Son iptalinde 3 bin devir altı neredeyse ölür, yakıt tüketiminiz artar.
    Sağ sol tek çıkış için son susturucuya dokundurmak istemiyorsanız, sol çıkışın yanından çıkış alınacak, tamponla son susturucu arasındaki boşluktan sağ tarafa boru çekilecek. İskenderde yaptırmak isterseniz 400-500 lira tutar bu işlem. Dışardaki herhangi bir egzozcu da 100-150 liraya halleder, zor bir iş değil.
    Vana olayına gelecek olursak dediğiniz gibi bir sistem olmaz, varex vb vanalı sistemler bildiğimiz vana gibi tam kapanan sistemler değil. Yani şöyle anlatayım. varexin içinde 2 tane boru var gibi düşünün vanayı açında ikinci borudan da gaz çıkışı oluyor ama kapatınca birinci borudan çıkıyor. Youtube'dan bir video izlerseniz mantığı kolaylıkla kavrarsınız.
    Size bir kaç tavsiyem olacak. Hafif bir homurtu çıksın ama insanları rahatsız etmesin derseniz 2.18i'lerde 2 tane orta susturucu var ikisini de sökün. Hafif homurtu çıksın ama sürekli aynı sesi duymak istemiyorum derseniz orta iptali ve varex taktırın.

    Yanlışlıkla beni alıntıladım sanırım hocam. Devamlı açık dolaşacağını sanmıyorum o yüzden açıncada yakıt tüketimi falan düşünmez bence. Sonuçta 15 dk açar kapatır mesela. Çünkü trafikte dur kalk yaparken kafa ağrıtıyor. Bence 2. söylediğin daha mantıklı bi zaman sonra hafif homurtu tatmin etmeyebilir. En azından aç kapa sistem tatmin eder.

    Orjinal Varexlerde 3 kademe var diye biliyorum.
    1 son susturucu yani sessiz
    2 ses ve son susturucunun görevini yerine getirecek sistem. Performans kaybetmemek için yani
    3 buda Allah ne verdiyse komple açık ses


    Aynen yanlış etiketlemişim :) Evet 3 kademeli ve istediğin miktarda açık bırakabildiğin sistemler var. Nasıl bir ses isteniyorsa ve ne kadar harcamaya hazırsa ona göre bir çözüm bulunur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    Son iptalinde 3 bin devir altı neredeyse ölür, yakıt tüketiminiz artar.
    Sağ sol tek çıkış için son susturucuya dokundurmak istemiyorsanız, sol çıkışın yanından çıkış alınacak, tamponla son susturucu arasındaki boşluktan sağ tarafa boru çekilecek. İskenderde yaptırmak isterseniz 400-500 lira tutar bu işlem. Dışardaki herhangi bir egzozcu da 100-150 liraya halleder, zor bir iş değil.
    Vana olayına gelecek olursak dediğiniz gibi bir sistem olmaz, varex vb vanalı sistemler bildiğimiz vana gibi tam kapanan sistemler değil. Yani şöyle anlatayım. varexin içinde 2 tane boru var gibi düşünün vanayı açında ikinci borudan da gaz çıkışı oluyor ama kapatınca birinci borudan çıkıyor. Youtube'dan bir video izlerseniz mantığı kolaylıkla kavrarsınız.
    Size bir kaç tavsiyem olacak. Hafif bir homurtu çıksın ama insanları rahatsız etmesin derseniz 2.18i'lerde 2 tane orta susturucu var ikisini de sökün. Hafif homurtu çıksın ama sürekli aynı sesi duymak istemiyorum derseniz orta iptali ve varex taktırın.

    Yanlışlıkla beni alıntıladım sanırım hocam. Devamlı açık dolaşacağını sanmıyorum o yüzden açıncada yakıt tüketimi falan düşünmez bence. Sonuçta 15 dk açar kapatır mesela. Çünkü trafikte dur kalk yaparken kafa ağrıtıyor. Bence 2. söylediğin daha mantıklı bi zaman sonra hafif homurtu tatmin etmeyebilir. En azından aç kapa sistem tatmin eder.

    Orjinal Varexlerde 3 kademe var diye biliyorum.
    1 son susturucu yani sessiz
    2 ses ve son susturucunun görevini yerine getirecek sistem. Performans kaybetmemek için yani
    3 buda Allah ne verdiyse komple açık ses


    Warex yapsak son susturucu sökülüyor dimi ? ve sağ sol çıkış yapılabiliyormu warex de ayrıca bana emil 1000 tl fiyat verdi vanalı işlem için difüzör(500tl) + çift çıkış egzoz ucu + vanalı sistem + işçilik iskender ise 1300 tl verdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    Son iptalinde 3 bin devir altı neredeyse ölür, yakıt tüketiminiz artar.
    Sağ sol tek çıkış için son susturucuya dokundurmak istemiyorsanız, sol çıkışın yanından çıkış alınacak, tamponla son susturucu arasındaki boşluktan sağ tarafa boru çekilecek. İskenderde yaptırmak isterseniz 400-500 lira tutar bu işlem. Dışardaki herhangi bir egzozcu da 100-150 liraya halleder, zor bir iş değil.
    Vana olayına gelecek olursak dediğiniz gibi bir sistem olmaz, varex vb vanalı sistemler bildiğimiz vana gibi tam kapanan sistemler değil. Yani şöyle anlatayım. varexin içinde 2 tane boru var gibi düşünün vanayı açında ikinci borudan da gaz çıkışı oluyor ama kapatınca birinci borudan çıkıyor. Youtube'dan bir video izlerseniz mantığı kolaylıkla kavrarsınız.
    Size bir kaç tavsiyem olacak. Hafif bir homurtu çıksın ama insanları rahatsız etmesin derseniz 2.18i'lerde 2 tane orta susturucu var ikisini de sökün. Hafif homurtu çıksın ama sürekli aynı sesi duymak istemiyorum derseniz orta iptali ve varex taktırın.

    Yanlışlıkla beni alıntıladım sanırım hocam. Devamlı açık dolaşacağını sanmıyorum o yüzden açıncada yakıt tüketimi falan düşünmez bence. Sonuçta 15 dk açar kapatır mesela. Çünkü trafikte dur kalk yaparken kafa ağrıtıyor. Bence 2. söylediğin daha mantıklı bi zaman sonra hafif homurtu tatmin etmeyebilir. En azından aç kapa sistem tatmin eder.

    Orjinal Varexlerde 3 kademe var diye biliyorum.
    1 son susturucu yani sessiz
    2 ses ve son susturucunun görevini yerine getirecek sistem. Performans kaybetmemek için yani
    3 buda Allah ne verdiyse komple açık ses


    Aynen yanlış etiketlemişim :) Evet 3 kademeli ve istediğin miktarda açık bırakabildiğin sistemler var. Nasıl bir ses isteniyorsa ve ne kadar harcamaya hazırsa ona göre bir çözüm bulunur.

    Sizcede hangisi mantıklı warex yapmakmı yoksa vana taktırmakmı bu arada son susturucu aracın üstünde olması lazım benim peder biraz takıntılı farkettirmeyelim ona :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Squares


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851


    quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur851

    Son iptalinde 3 bin devir altı neredeyse ölür, yakıt tüketiminiz artar.
    Sağ sol tek çıkış için son susturucuya dokundurmak istemiyorsanız, sol çıkışın yanından çıkış alınacak, tamponla son susturucu arasındaki boşluktan sağ tarafa boru çekilecek. İskenderde yaptırmak isterseniz 400-500 lira tutar bu işlem. Dışardaki herhangi bir egzozcu da 100-150 liraya halleder, zor bir iş değil.
    Vana olayına gelecek olursak dediğiniz gibi bir sistem olmaz, varex vb vanalı sistemler bildiğimiz vana gibi tam kapanan sistemler değil. Yani şöyle anlatayım. varexin içinde 2 tane boru var gibi düşünün vanayı açında ikinci borudan da gaz çıkışı oluyor ama kapatınca birinci borudan çıkıyor. Youtube'dan bir video izlerseniz mantığı kolaylıkla kavrarsınız.
    Size bir kaç tavsiyem olacak. Hafif bir homurtu çıksın ama insanları rahatsız etmesin derseniz 2.18i'lerde 2 tane orta susturucu var ikisini de sökün. Hafif homurtu çıksın ama sürekli aynı sesi duymak istemiyorum derseniz orta iptali ve varex taktırın.

    Yanlışlıkla beni alıntıladım sanırım hocam. Devamlı açık dolaşacağını sanmıyorum o yüzden açıncada yakıt tüketimi falan düşünmez bence. Sonuçta 15 dk açar kapatır mesela. Çünkü trafikte dur kalk yaparken kafa ağrıtıyor. Bence 2. söylediğin daha mantıklı bi zaman sonra hafif homurtu tatmin etmeyebilir. En azından aç kapa sistem tatmin eder.

    Orjinal Varexlerde 3 kademe var diye biliyorum.
    1 son susturucu yani sessiz
    2 ses ve son susturucunun görevini yerine getirecek sistem. Performans kaybetmemek için yani
    3 buda Allah ne verdiyse komple açık ses


    Aynen yanlış etiketlemişim :) Evet 3 kademeli ve istediğin miktarda açık bırakabildiğin sistemler var. Nasıl bir ses isteniyorsa ve ne kadar harcamaya hazırsa ona göre bir çözüm bulunur.

    Sizcede hangisi mantıklı warex yapmakmı yoksa vana taktırmakmı bu arada son susturucu aracın üstünde olması lazım benim peder biraz takıntılı farkettirmeyelim ona :D

    Bence sadece orta iptali yeterli ve tatminkar bir ses veriyor, kabin içi ses artışı rahatsız edici değil hatta müzik varsa değişiklik olmuyor diyebilirim. 2.18i kullanıcısıyım ben de orta iptali yaptım sadece.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.