Şimdi Ara

EKO 66 YAKIT TASARRUF KİTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BUNU KULLANAN TAKTIRAN PERFORMANS VE ÖZELLİKLE YAKIT TASARRUFU DEDİĞİ KADAR VAR MI.??

    ALINTIDIR.
    EKO-66:

    Bünyelerinde hidrocarbon molekülleri bulunan her türlü gaz ve sıvı yakıtları düşük enerji Para konumundan yüksek enerjili ortho konumuna getiren 12,24 volt enerji ile çalışan , yanma olayını meydana getiren ikinci ana madde iki oksijen ile en üst seviyede birleştiren nötr konumdaki yakıt moleküllerini pozitif konuma getiren bu işlemler sonucunda egzoz ve baca gazlarındaki insan sağlığına ve çevreye zararlı olan karbonmonoksit gazını %0 düşüren çevre dostu elektromanyetik bir cihazdır.

    Cihazın araç ve yanma sistemlerine teknik olarak hiçbir yan etkisi yoktur. Sistem devreye girdikten çok kısa bir süre sonra motor iç bünyeden başlamak üzere magnetize olur. Önce piston kafalarındaki kurum sıra ile egzoz dış ucuna kadar her türlü iç kirlenme ve tortu temizlenir. Motor içlerinde sağlıklı yanma meydana geldiğinden yağ kirlenme süresi uzar. 10.000-20.000 km yağ değişimleri 40.000-60.000km lere çıkar . Kurumlaşıp hareket kabiliyetleri zorlaşan ve sık sık aşınıp arıza veren hareketli mekanik aksamlar En yüksek seviyede işlevlerini yerine getirirler.


    %20-%30 gibi çok yüksek derecede bir yakıt tasaruf u sağladığından ülke ekonomisine milyonlarca ton yakıt vemilyarlarca dolar katkı sağlamış olur.


    Cihaz gerçek bir çevre ve insan dostudur.


    Cihaz tamir edilemez,bu nedenle her türlü darbe ve örselenmeden korunmalıdır.
    Cihazımızın garanti süresi 10 yıldır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasank24 -- 7 Ağustos 2006; 10:47:12 >







  • hergun bir tasarruf cihazi cikiyor.madem bu kadar ise yariyorda nasil olurda bizim haberimiz olmuyor! dediginiz gibiyse asrin icadi olur.sanayi bakanimiz, enerji bakanimiz coktan haber vermeleri gerekirdi.buyuk duyarsizlik.bu islerin yolu sanayi bakanligindan onay almak,fuarlar vs yerlerde bunu ispat etmek.araci sokarsin dynoya aparatli aparatsiz guc farkina bakarsin.cok basit.ispat yok.bir iki imzali mechul prof imzasi tamam.boyle birsey varmi arkadas.acik davet.bana ispat etsin hemen alayim.bir suru arkadasimada aldirayim.bu forumdanda reklamini yapayim.ispat edemiyeceksiniz ama yazimin geregi size mail adresimi verecegim.kenan_kasarci@mynet.com.
  • böyle ürünleri bosch veya muadili bir firma üretmedikçe şüpheyle yaklaşmak gerekir
  • aramızda kimya mühendisi , kimyager arkadaşlar varsa şu ortho-para dönüşüm olayına bi açıklık getirebilirmi , bunda gerçek payı varmı , böyle bi reaksiyon sonucu yakıtın verimi yükselmesi söz konusumu , ? ? ?
  • arkadaşlar 100 defa yazıldı ...

    böyle birşey yok...
    bunlar gerçek olsa milyarlarca dolar yatırım yapan otomobil firmaları kullanmaz mı bunları !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rechtsanwalt -- 14 Ağustos 2006; 10:38:29 >
  • forumda dünyanın mesajı var bu konuda..Biraz araştırın..Kullanıp da iyiydi diyen kişi sayısı çok az.. Onların da verileri çok sağlam değil..Ben kullanıyorum..Pek farkı hissedemedim..O yüzden tavsiye etmiyorum..
  • 6 gen halkalı yapıya bağlı gurubun yerinin değişmesi o kadar
    enerjide fark çok olacanğını sanmam. şöyle 6gen halkalı yapıya (artık halkalı yapı hangisiyse) 1. Karbona karakteristik grup özelliğigi taşıyan anyon (mesela nh3 oh ch3 gibi) 2. bağlı gruba orto 3. bağlıysa meta 4. bağlıysa grup para adlandırması yapılır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nanelimon

    aramızda kimya mühendisi , kimyager arkadaşlar varsa şu ortho-para dönüşüm olayına bi açıklık getirebilirmi , bunda gerçek payı varmı , böyle bi reaksiyon sonucu yakıtın verimi yükselmesi söz konusumu , ? ? ?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.