Şimdi Ara

Ekran da 2 pixel kayma Mevcut (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
5.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler bazı şeylere itiraz edeceğim!

    Lütfen Servisler ile Distribütör Firmaları aynı kefeye koyupta birlikte değerlendirmeyiniz LÜTFEN!!!!

    Çok ciddi yanılırsınız hem teknik hemde diğer bir çok konuda!!

    ++
    Genelde herkes Servise vuruyor ve bu çok yanlıştır,ancak elbette hatalar v.s oluyor vede olacaktır ama olaylar sandığınız gibi gitmiyor!

    TR de ve dışarda genelde sıkıntıların çok büyük kısmı(hatta tamamı) Dist.Firma kaynaklı oluşmaktadır!

    Bunu ayırt edemezseniz,ciddi olarak yanlışınız var demektir! bu konuyu geçen gün bir başka başlıkta açıkladım!

    Servislerin TR de sıkıntı veren durumları;işin teknik kısmından ziyade;diğer ticari ve özellikle algılama v.s durumlarından kaynaklanıyor birde Servislerin
    kendi dahili sorunları oluyor bu Dist.Firmalar ile;dolayısıyla birde siz Servisleri kendi ağızlarından dinlerseniz o zaman anlarsınız olayların iç yüzünü!

    Bakın Sn.Tedus Servistir,bu arkadaş anlar benim ne demek istediğimi

    Kolay gelsin++




  • Bugun öğleden sonra servis geldi. Paneli benim dediğim şekilde inceledi. Sizin eklediğiniz resimle bir kez daha anlattım meramımı. gerçi resim tam ekran olmadı (boyutlarını her türlü değiştirmeme rağmen yatay olarak tam ekran olmadı-dikey olarak istediğimi verdi) ancak meramımı anlatmama yetti.

    Servis yetkilisi haklı olduğumu belirtip paneli açarak kontrol edeceğini atölyeye götürmeden burda da bakabileceğini belirtip tv yi evde açtı. Paneli kontrol etti. herhangi bir oynama yoktu.

    Servis yetkilisi bana hak vermesine rağmen merkezden görüştüğü teknik müdürün sözleri doğrultusudna arıza olmadığını rapor edebileceğini söyledi. Raporu tutturdum.

    Rapora "Cihaz kontrol edildi. Herhangi bir arızaya rastlanmadı." yazdı. Raporun altında imzalamam gereken yerde "cihazı eksiksiz çalışır ve tüm özellikleri nin tanıtımı yapılarak teslim aldım" şeklinde yazı vardı. İmzalamadan da alabilirsin raporu dedi. Bende imzalamadım. Ve son bir umutla merkez yetkili müdürle bir kez daha görüştü. (benim önümde) Mahkeme olayınıda söyledi. Olumsuz cevap aldı. Ve kaşeli, imzalı bir şekilde raporu verdi. Soluğu burda aldım :)

    Bu rapor doğrultusunda yarın gerekeni yapacam.


    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AHZ -- 25 Ocak 2010; 16:22:52 >




  • Hayırlısı olsun o müdürü tebrik etmek lazım bu müşteri hizmet anlayışıyla şu yazıyı okuyupta Lg almaya kim cesaret edebilir acaba !!!

    Sen gerekeni yap şikayetini net olarak mağduriyetinide belirt hakkını alırsın ve senin lehine çıkacak kararda ürün değişimini kabul etme para iadesini iste aldığın gunki değer üzerinden faizleri ile birlikte alırsın !!!

    Kazandığın kağıtla ve belgelerle sana ödenmesi gereken limitte yazan tutarı hemen LG ye ihtarname çek paranın biraz önce ödenmesi için !!!

    Sallarlarsada icraya ver paranı 3 e katlarsın !!!

    Malesef ürünü satana kadar herşey mükemmel sattıktan sonra sorun çıkarırsanız tınlamazlar bile !!!

    Servisede helal olsun adamcağız elinden geleni yapmış ama süper müdüre laf atması elbetteki olanaksız !!!
  • lg servis müdürü bu lafı dediyse hata yapmış ama bildiğim yanlışım yoksa lg servis müdürü dubai de olması lazım oraya gidmişti şimdi servislere laf edilir albani hocam bilmeden sallarlar servis öncelikle sizden biridir servis sadece aracıdır yaprtığı hizmet karşılığı parasını alandır disbritör firma veya merkez servis parça yollamazsa servis ne yapabilir hiçbişey ama sen gelip servise laf edersin oysa servis şunu ister tv gelsin hemen gidsinki parasını alabilsin amaç para kazanmak sizin tv nizi bekletmek yapmamak deyil hakem heyeti şimdi alacak evrakları bir bilirkişiye gösterecek oda deseki yani 2 piksel hataya yok derse arkadaş alacak tv yi gülmeye gülmeye kullanacak mecburen şimdi ben görmediğimden diyorum hiç başıma gelmedi dilk defa burda duydum 2 piksel kafamda canlandırıyorum mağzamda sattığım tv ye baktım servisde toshiba lg vardı onlara baktım abi 2 piksel milim eder yani eski plazma olsa belki rahat hissedersinde inşallah hakem heyetindeki bilirkişi bakıp tutanakda belirtir servisin yapacağı hiçbişey olmaz tamirden anlayan arkadaşlar varise tüplü tv lerde bu olay vardır teletexli modeller dikkatli bakın soldan sağa doğru eğiktir teletex modülünün taramasından kaynaklı ama lcd de ilk defa duydum yani görmek isterim resmi varsa çekebilirsen haftaya lg servis toplantısı var bende katılacaım ordada konuyu dillendirebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 25 Ocak 2010; 18:56:34 >




  • Tedus kardeş sanırım bana laf atmadın,yada benmi yanlış anladım o cümleni acaba???

    Servis ler için durumu seninde yazdığın gibi özetlemiştim(geçmiştede çok yazdım)

    ++
    Konuya gelirsek,yaw ben şu paneli bir görsem anlarım Servis arkadaşa bir laf etmek istemiyorum(teknik olarak)ama ortada
    hata yok/arıza yok/sorun yok v.s demekte bir o kadar yanlış!!

    Ayrıca "Arıza" çok genel bir tabirdir!!! neyin arıza olup olmadığıda ayrı bir şeydir ve her bir şeye arıza denmez!!

    Bu arada paneli arka kapağı açıp nasıl baktı acaba!!! Tedus bilir bunu;örneğin "oynama yok" demiş,buda bana garip geldi,ayrıca
    arkadan nasıl baktı!! v.s

    A-Burada ya montaj hatasından kaynaklanan bir sorun var(Modül oynaması)
    B-Veya Modülün pixel aktif alanından kaynaklanan(tüm pixeller full Vertical bir şekilde açılmıyor)

    Kısaca paneli açmadan öncelikle bu durumlar belli olur "gören bir gözle"

    Şimdi bu durum içinde "Arıza yoktur" zinhar söylenemez!!!
    Panel böyle "eğri" durumda olması "normalmidir" yani

    Ne diyon Tedus usta sen bu işe


    Ülen şu paneli ben bir görsem

    ++
    Hani her bir şeye "Normaldir" denmesi SONY için geçerli olsada,böyle bir durum Sony için bile normal olamaz yaw

    Ancak LGE/TR yi ben hala çözemedim gitti(Orhan okumasın bunları) çünkü çok ilginç Servis ve LGE/TR nin Merkez Servis v.s
    hikayeleri okumaya başladım!!

    +




  • Sn.AHZ

    Size bir link veriyim ordan bu programı indirin ve dvd yazdırın adjust ayarları ile ilgili br video size yardımcı olur sanıyorum !!!

    http://megauploadbot.com/display-basic-adjustment-test-dvd-megaupload.html

    Pm den ulaşabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 24 Ocak 2010; 19:45:08 >
  • albani ustam yanlış anladın galiba sana laf atmadım sen bizim sorunlarımızı en iyi bilenkişisin zaten tüm yazdıklarından anlaşılıyor biz zurnanın son deliğiyiz ama tüm kabak bizim başımıza patlar müşteri bize patlar satıcı bize patlar servis merkezi bize patlar bu her firmada böyle arçelikdede vesteldede sony dede yani servisler bu işin ağır işcileri laf yiyeni ama işini seviyorsan yapacak bişey yok.Gelelim konuya abi paneli burda kaç kişi açıp gördü bilememde panelde kayma olmaz yani bence imkansız açıncada bişey göremezsin su terazisi kullanmak lazım 2 piksel olunca onda bile anlayamazsın yani bir gariplik var bu işte ki paneli biz açar dağıtırız bazen tozlanma olur temizleriz florasan kırılır florasan bozulur dağıtırız ama takarken bile eğik takılmaz arkadan bakıncada bişey anlayamazsın sadece ahanda panel burdaymış dersin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 25 Ocak 2010; 21:16:01 >
  • Sana link verdim denedinmi bilmiyorum !!!

    Fakat senin tvde ( Screen Adjust Configure ) bu özelliğinden deneme yaptınmı yapmadıysan dene !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedus

    albani ustam yanlış anladın galiba sana laf atmadım sen bizim sorunlarımızı en iyi bilenkişisin zaten tüm yazdıklarından anlaşılıyor biz zurnanın son deliğiyiz ama tüm kabak bizim başımıza patlar müşteri bize patlar satıcı bize patlar servis merkezi bize patlar bu her firmada böyle arçelikdede vesteldede sony dede yani servisler bu işin ağır işcileri laf yiyeni ama işini seviyorsan yapacak bişey yok.Gelelim konuya abi paneli burda kaç kişi açıp gördü bilememde panelde kayma olmaz yani bence imkansız açıncada bişey göremezsin su terazisi kullanmak lazım 2 piksel olunca onda bile anlayamazsın yani bir gariplik var bu işte ki paneli biz açar dağıtırız bazen tozlanma olur temizleriz florasan kırılır florasan bozulur dağıtırız ama takarken bile eğik takılmaz arkadan bakıncada bişey anlayamazsın sadece ahanda panel burdaymış dersin


    Kardeş arkadaşın anlattıkları ve resim v.s;adama sürekli acaba dedirtiği için;bende hep aklıma neredeyse hiç olmayacak şey olan "kayma" geliyor
    Arkadan bakıncada şak diye anlaşılmaz ve sökmek lazım arka destek v.s yerleri ama bu bence pek olacak iş değil!

    Diğer durum ise pixellerin bozulması ki bunuda hiç duymadım ve onun için şu paneli görüntü varken görmek istiyorum demiştim

    Su-Terazisi ilede dediğin gibi kontrol etmek gerekir,belliki bir sapma/kayma v.s her ise bu panelde var,ancak bu arada Serviste neye bakıpta "normal"
    diyor bunuda çözemedim

    ++
    Servis durumları ise aynen yazdığın gibidir ve gelen-giden size vurur kendine mukayyet ol,çünkü bu iş CRT ye filan benzemez!!!
    İlerde paneller dökülmeye başladıkça bütün yük size dahada binecektir!

    Tek avantajınız ise,24 aylık Garanti bittimi,müşteri paneli atacaktır,sana nasılsa gelmeyecektir gelirsede(Modül değişimi)
    zaten rakamı görünce aynen paneli bırakıp kaçacaktır

    Kolay gelsin+




  • bugün geldi biri 2 yıllık tv besleme gidik parça yok maliyet 500 milyon garantisi biteli 3 ay olmuş ebayda buldum 150 dolar parça 200 dolara bana gelir 100 dolarda ben desem yine tutar 450 milyon yani hertaraftan berbat alıyorsan lcd katlanacaksın veya yenisini alacaksın
  • Evet işin aslında esprisi burada "gizli"

    Ancak bu arada Tamircilik işinede darbe vuracak bu olaylar!

    Eskiden Siyah&Beyaz ve Renkli TV lerde böyle değildi! "Usta Tamircide" o zaman belli olurdu,ülen ne günlerdi be

    Mesleğide öldürdü bu Panel TV ler

    2 sene bittimi,panel trak dediğinde ayne bırak yapıyorsun

    Birde kimileri PDP ler 100bin saat gider yada LCD ler 60bin saat gider muhabbetindeler

    İşin aslı şuki,bu herifler artık bundan sonra kullan-at panelleri yapacaklardır!! yada en azfa 2/3 sene hadi şansın varsa 4/5 sene ki çok
    zor yinede,çünkü her yeni model diye çıkan panelin ömrü daha kısa oluyor(son 10 senedir gördüğümüz manzara aynen böyledir!)

    ++




  • @tedus hocam;
    Servislere laf edildiği falan yok. Ancak insan ister istemez bu şekilde ilginç bir sorunla karşılaşınca tepki göstermemesi aslında şaşılacak şeydir. Hani sorun olmaz diye bişey yok. Ancak evime gelen servis te bu işten pek çaktığını söyleyemem. Sebebine geline düşünsenize ben burda yazılanları anlattığımda ağzı açık kaldı. İlk defa duyduğu şeyler olduğunuda çok net biliyorum. Ki ben bu işten anlamam ama ilk kurulumda zaten belli etmişti kendini neden full hd almadınız bu fiyata bulurdunuz dedi. Sd yayın izleyecem dememe rağmen teknoloji ilerliyor ilerde HD yayınları izleyemezsin dedi. Bu nasıl servis Allah aşkına.

    Son gelmesinde sorunu çıplak gözle görmesine rağman müdürle görüştüğü için arıza yoktur şekilde rapor tuttu. Ki bana hocam yakından bakmazsan belli olmuyor ya canını sıkma bile dedi. Hani servis sadece parasına bakardı. Gördüğü şeyi dürüstçe yazsaydı o zaman. bana dediğini yazsaydı raporda evet var ama sadece dikkatli bakarsan belli oluyor.

    Sonuçta servis parasına bakar ama anlaşmalı olduğu firma ile de uyumlu çalışmak zorundadır. (Kimseyi suçlamak adına yazmıyorum.)
    Resim koyma olayına gelince. Şu an için o imkan yok. Ama bugün eve gidince resim çekmeye çalışayım.

    Sevgili dostlar istediğim zaman sizinle yazışamıyorum. Evimde pc yok. İş arasında göz atıyorum burayada.

    @Andy1 hocam pm attım.



    (Hakem heyetine gidecem ama sanırım bugun yoğun bir gün olacak. İşten çıkamayabilirim.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AHZ -- 26 Ocak 2010; 10:34:38 >




  • AHZ servislere kızmak çözüm değil sonuçta sadece adı üstünde servis hiç bir şekilde ürünün yetkili distribütorü yada üreticisinin talimatları dışına çıkamaz !!!

    Yani hatayı görsede baştakiler bu sorunsuz demişse adamlarda sorun yok demek zorundalar !!!

    Yani servisler sadece verilen emirleri yerine getirirler bahsettiğiniz rapora hatalıdır dese anında bayilik yetkisi alınır Büyük şef hata yok diyor emir emirdir !!!

    Bu tür olaylarda aslında Türkiyemizde distribütor yada üretici firmaların garantileride biraz lafta kalıyor !!!

    Amerikadaki gibi tüketici kanunları güçlü olmadıkça bu işler böyle devam eder !!!

    Amerikada devlet vatandaşının haklarını kimseye yedirmiyor özellikle yabancı şirketlere tavizleri yok !!!

    Senelerdir aynı durum LG SONY SAMSUNG SHARP amerikada devamlı tokatlanır kaba tabirle fırsatı buldumu amerikan hükümeti bu firmalara milyar dolarları bulan cezaları anında kesiyor !!!

    Geçen senelerde LG 400 milyon dolar sony ve sharpta dahil 900 milyon dolara yakın ceza yediler !!!

    Kısaca Amerika vergisini aldığı vatandaşının sonuna kadar arkasında 1 pixsel sorunlu çıksa kuzu kuzu ürünü değişiyorlar müşteri beğenmesse yine değişiyorlar bizde ise konuşmaya bile değmez !!!

    Durum ortada !!!

    Pm cevapladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 25 Ocak 2010; 13:11:53 >




  • Benim servise kızdığım yok.
    Sonuçta "Yetkili Servis" belirttiğim gibi iş yaptığı firma nederse onu yapmak zorunda. Ama bana söylediği söze kızdım.
    Bide insanın canı ister istemez sıkılıyor işte. Yakından bakmazsan belli bile olmuyor dedi adam ona kızgınlığım.
  • şimdi bişeyde anlaşalım gördüğü hatayı yazmayan servisden ben şüpe duyarım ortada hata var bunu servis arkadaş bariz şekilde görüyorsa bunu merkeze bildirmez kendisi tutanak tutar alır tv yi incelenmek üzere merkeze yollar merkez birşey yok der yollarsa ozaman servis aradan çıkar sizde gereken kanuni işlemlerinizi yaparsınız ama birdaha söylüyorum bariz hatayı servisin görmesi lazım bu tv de hata var demesi lazım zaten var dediği anda tv yi gönderir merkezde incelenir sonuçta size bir evrakla geri gelir hatta kolayı var tv nizin kutusu duruyorsa tv yi yollatın kutu yoksa zaten yollayamazsınız gelen sonuca göre işlem yapınız amahayır ben haayı görüyorum var kardeşim derde kanuni işleme hemen başlayacağım derseniz oda ayrı bir konu fakat hiçbir büyük firma sorunlu ürününe sorun yok diyemez örnek philpsh lcd tv lerde sesle ilgili proplem var bu fabrikasyon bir hata olarak ortaya çıktı ne oldu o üründen almış olan müşterilerin tv leri servise müracat eddi modifikasyon yapıldı sorun düzeltildi yani bunlar olağan şeyler benim müşterim toshiba tv de dikine piksel hatası var diye getirdi 5 gün denendi 0 hata çıktı müşterim var diye idda ediyor bende göremiyorum oda göremiyor ama var diyor vede iddiasına devam ediyor şimdi ben takmışım 5 gün denemişim arızayı görememişim buna panelde hata var nasıl diyebilirim demem için hatayı görmem lazım bence siz merkez servisi arayınız vede hatayı servisin gördüğünü fakat size hata yok şeklinde form verdiğini sizin formu imzalamadığınızı ürünün mekez servisde kontrol edilmesini hatayı görebileceklerini bildirin vede tv yi anlaşmalı kargoları ile yollayınız ücret firmaya ait olacaktır başkada sizin sorununuzu çözmek imkansız gibi geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 26 Ocak 2010; 14:49:57 >




  • Şu an LGE merkezden aradılar. Şikayetvar sitesinde belitmiş olduğum konu ile alakalı arandığımı söylediler. Konuyu baştan sona anlattım. Yetkili servis ve bahsettiğim müdür ile görüşeceğini bildirdi. Bana geri döneceklermiş.

    Bu arada yetkili servisi şimdi aradım. Dürüstçe durumu anlatmasını rica edecektim ki, kendi direk bana Durumu olduğu gibi anlattığını Yetkili müdürle yaptığı konuşmayıda aktardığını söyledi. Aslında bana görüştüğü yetkilin adınıda verdi ama burda yazmak doğru olmaz. Şimdi Helal olsun diyorum. (ancak gördüğünü rapora yazmadığı içinde hala kızgınım)

    tedus ustam; kutusu halen duruyor. şimdi biraz canımın sıkıntısı gitti gibi. en azından "yetkili servis" beni arayan LGE yetkilisine durumu olduğu gibi anlatmış. Şimdi top servisin görüştüğü malum şahısla beni arayan LGE yetkilisi arasında. Bakalım bana nasıl dönecek..

    Hayırlısı.




  • inşallah sorunun hallolur çünki o ürünü almak için birçok harcamalarda kısıyor çoğu akadaşımız ülkemizin gelir durumu malum sonrasında böyle sorun çıkıncada üzülüyor ama bak dürüst olacağım garantisi bitince istediği kadar bozulabilir tüm marka tv ler hayatta hayır demem fakat ozamanda şu sorun çıkıyor burda a-b-c marka ayırdımı olmaz inannın yedek parçalar çok pahalı çoğu insan yaptıramayacak veya yenisini alacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 26 Ocak 2010; 15:02:15 >
  • Tedus herifler öyle güzel sistem kurmuşlarki;örneğin bütün elemanları dışardan ucuz bile bulup alıp paneli toplamak istesen 3 katına mal olur panel
    Herifler yani üreticiler öyle bir tezgah kurmuşlarki bu panel işinde bozuldumu aynen at!! 24 aylık süreçte çıkan hatalar zaten üretici için fazla sorun olmuyor
    çünkü bütün elemanların fiyatları onlar için çok ucuz!! dolayısıyla dikkat edersen genelde direk TV yi değiştiriyorlar heriflere bu işlem çok
    daha ucuza geliyor,anlayın artık "tezgahın" halini!!!

    Panel de zaten maliyet tutan Modül gerisi hikaye üreticiler için,bizim verdiğimiz paralar Modül+MARKA için

    ++

    Kaldıki herif bir panel üretse ve bu panel 8/10 gitse veya 50bin saat filan gitse,o zaman bu üretici dükkanı kapatsın daha iyi yaw
    Servislerede hiç gerek kalmaz!!! panel tık demeden örneğin 8 sene gitse!!! ortada ne Servis nede Üretici kalır++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 26 Ocak 2010; 19:35:20 >




  • 70 ekran crt tv nin maliyeti 200 tl gerisini siz düşünün ama almaya kalk malzemeyi tüpüne 350 tl dior orjinal kumanda ise 35 tl
  • Kardeş CRT ler,bunlar gibi değildi,zırt-pırt çok arıza çıkardı,kaldıki o zamanlarda(ilk başlarında)Siyah&Beyazlar da devam ediyordu!
    Basit arızalar çok çıkar ama bunlar çok kolay tamir edilirdi ve Servislerde güzel iş yaparlardı,10/15 senede her CRT gitmemedi ayrıca,
    inanılmaz kısa sürelerde öldü v.s ama tamir işi yinede çok çıkardı v.s

    Tedus bilir o günleri,işler çok güzeldi o zamanlar

    ++
    Paneller ise çok çok farklıdır!!! nerede trak-orada bırak olacaktır


    Ayrıca o günlerin dünya ekonomisi,maliyetler ve pazar durumları v.s çok farklıydı!!

    Bugün herkes panelini tık demeden 10 sene kullansa,bütün üreticiler iflas ederler yaw batıracakmısınız çekik-gözlüleri!!!

    Servis işini ise Tedus biliyor ne olacağını

    ++
    Bu uyanıklar her sene bir şey çıkarıyorlar piyasalara!!! iyide sen panelini 10 sene kullanırsan kime neyi satacaklar o zaman
    Burada amaç,bu yeni panel teknolojilerinde,insanlara bir panel satıp 1/2 sene sonra bir başka panel sistemi satmaktır!!

    Zaten son 5 seneyi izlerseniz,aynen böyle olmuştur,evlere 2.paneller girmeye başladı(USA da 3/4/5.paneller girdi bile!!) yok FULL yok bilmem
    ne yok Baclit-LED v.s v.s,herifler sürekli senin kafana bunları al-al diye yerleştiriyor

    ++




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.