Şimdi Ara

Ekran da 2 pixel kayma Mevcut

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
5.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Dostlar,
    Öncelikle konu açmamın sebebi sizlerden fikir alabilmek.
    (aslında LG 42PQ6000 adı altında bahsettim, ancak sadece belli bir ürüne yönelik bir sorun olduğunu düşünmediğim için ayrı bir konu açtım)

    Kısaca;
    LG 42PQ6000 plazma tv'yi 2,5 ay önce aldım. 10 gün önce farketmiş olduğum olay : Sağ üstten aşağıya doğru, sol alttan yukarıya doğru bi kayma var. sol üst yandan sağa doğru, sağ üst yandan sola doğru (çapraz kayma) Yaklaşık 2 piksel ekran dönmüş. Fotograf ekleme şansım şu an için yok. Servise durumu bildirdim. Servis gelip fotograflarını çekip merkeze göndereceğini bildirmişti. Merkezden bugun cevap gelmiş. Servis beni arayıp " merkez müdürünün ilettiğini harfi harfine ilettiğini söyledi. Aynen aktarıyorum:
    " Bu modelde böyle bir şikayetle hiç karşılaşmadıklarını, ve sorun görünmediğini, bu nedenle yapabilecek bişey olmadığını bildirmiş."


     Ekran da 2 pixel kayma Mevcut


    Siyah Çerçeve TV, kırmızı çerçeve görüntü.
    2 pixel olduğu için pek farkedilmiyor. Ancak gözüme öyle batıyor ki Tv yi alıp atasım geliyor. :S


    Üstadlar,

    Bu durumda ne yapabilirim? Ne önerirsiniz?

    Şimdiden Teşekkür ederim. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AHZ -- 19 Ocak 2010; 15:59:11 >







  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Müdürün söylediği ise hangi açıdan bakarsan bak haksız, mantıksal tutarlılığı olmayan saçma bir söz...

    Bir ürünün arızalı kabul edilebilmesinin şartı önceden mutlaka benzer bir arızanın görülmesi miymiş.

    Hadi olmaz olamaz da; olur kabul edelim. Bu durumda herkese aynı bahaneyi ileri sürüp tamir etmeyebilirler.

    Örnek:

    Benim tv'de dikey çizgiler çıktı.

    Servis: "Biz hiç öyle bir şeyle karşılaşmadık. Yapacak bir şey yok"

    Ben: Tv'de 20 tane ölü piksel var.

    Servis: "Bir iki tane duyduk ama 20 tane hiç duymadık. Birşey yapamayız."

    Bu mudur yani...

    Dostum sen şimdi benim imzamdaki panel ayarları ile ilgili konuda bir program var. O programı indirip anlatılanlar gibi çalıştır. O programın son ayarında eskidenTRT zamanında tv yayını sona erdiğinde çıkan yuvarlakların, çizgilerin olduğu bir resim var. O resim ile bu kaymanın olup olmadığını çok daha rahat görebilirsin. İşte böylece emin olduktan sonra bir daha ara servisi. Hala diretirlerse tüketici hakem heyeti mi olur, mahkemesi mi olur başvur. Öncesinde ise şikayet.var gibi sitelere durumu anlatan şikayetini yaz. Çok faydası oluyor.




  • Dostum geçmiş olsun ,

    Servisin verdiği cevap , Adam öldü ama hastalığı bilmiyoruz gibi birşey olmuş
  • Tam komedi olmuş !!!

    Bizler başka konularda yorum yaparken ve üstüne basa basa dedikki ürün alırken ürün sonrası hizmetleride muhakkak göz önünde bulunudurun !!!

    Özetle yapacağın şey tekrar servisi çağır alıp götürsünler yok biz almayız diyorlarsa o müdürün verdiği cevap mail yoluysa mailin çıktısını al !!!

    Faturanı garanti belgeni dosyaya ekle mahkemeye ver !!!

    Dilekçene magduriyetini ve şikayetini net anlaşılır biçimde yaz firmaya sataşma yada hakaret içeren cümleler kullanma sadece sorunu ve mağduriyetini belirt !!!

    Mahkeme sonunda büyük ihtimalle haklı çıkacaksın sana 2 öneri gösterecekler 1ncisi ürün değişimi istiyormusun !!!

    2ncisi para iadesi !!!Paranı geri iste mahkeme yasal faiziyle birlikte sana iadesine karar verebilir !!!

    Bu kağıdını al hemen İhtarname çek uzatırlarsada icra yoluyla misli misli paranı geri alırsın !!!

    Bu işler değişti artık bu firmalar müdür seçerken biraz daha dikkatli olmalılar !!!

    LG için diyecek kelime gerçektende üzücü adamlar milyarlık yatırımlar yapıyorlar ama müşteri memnuniyetini ve sorunlara çare olacak elemanları seçemiyorlar !!!

    LG nin yerinde olsam o cevabı veren adamı 1 dakika tutmam işine son veririm bir firma ancak bu kadar imaj kaybına uğratılır !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 18 Ocak 2010; 18:27:21 >




  • Bakalım daha ne "Servis/Distribütör efsaneleri" duyacağız

    LGE den buna benzer absürt yada uçuk-kaçık "Servis" tanımlamaları duymuştum,sanırım duymaya
    devam edeceğiz;ancak bu defaki "cevap" çok ama çok ilginç;Sitede "küfür" yasak

    ++

    Kardeş senin panel dediğin Modül CAM dır!! iki ihtimal akla geliyor,aslında bunu hangi Servis görse anlar

    A-Modül yerinden oynamış olabilir>>(çünkü senin anlattığına göre ben ilk başta bunu anlıyorum!! ancak bu genelde
    olmayacak kadar düşük bir ihtimaldir ama olabilir,yada neden olmasın,Modül bağlantılarında bir gevşeme v.s varsa Modül
    kaymış olabilir)!!

    B-Kasa+Bezel birleşiminde bir deformasyon sonucu oluşan eğrilik>>>(ama bu bana göre daha zor bir ihtimal!!)

    ++
    Ancak sana cevap veren o derin bilgili muhteremlerde biraz ilgi/bilgi v.s olsa;....Allah Allah ne olmuşta böyle olmuş....
    diye merak eder kalkar eve gelip bakarlardı

    +
    Kardeş sana sorum şudur;görüntü oluşan ekranda(panelde)eğrilik varmı;yani Modülmü dönmüş??(o şemada gösterdiğin gibi)
    yoksa Modül düzde Bezel(Çerçeve dediğiniz kenar parça)demi bir eğrilik oluştu??

    Bunu çıplak gözle tesbit edebilirsin;VE dediğim şekilde yani A.şıkkındaki durum oluşmuşsa,o zaman Montaj hatası veya
    Modül sıkma parçalarında bir gevşeme v.s durumu söz konusudur!!!

    Sen Servisi yine ara ve bu durumu açıkça anlat,gerekirse ver heriflerin eve geliş Servis ücretini(30/40 her neyse) ve onlara göster ve DAVA
    edeceğini açıkça bildir OK+

    Sonrada Andy1 sana yardım eder bu konuda OK++

    ++
    Böyle boktan bir iş duymadım yaw;ne demek...bu modelde böyle bir sorunla karşılaşmadık....
    Ülen sizin(LGE) nin sorunlarını bilmeyen/duymayanmı var bu dünyada
    "Hala" PDP işinde LGE dökülüyor;2010 olduk ama herifler ısrarla PDP üretmek istiyorlar yaw "Jübile" yapın
    ve bırakın şu PDP işini artık

    +



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albani -- 19 Ocak 2010; 20:57:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Öncelikle geçmiş olsun.

    Müdürün söylediği ise hangi açıdan bakarsan bak haksız, mantıksal tutarlılığı olmayan saçma bir söz...

    Bir ürünün arızalı kabul edilebilmesinin şartı önceden mutlaka benzer bir arızanın görülmesi miymiş.

    Hadi olmaz olamaz da; olur kabul edelim. Bu durumda herkese aynı bahaneyi ileri sürüp tamir etmeyebilirler.

    Örnek:

    Benim tv'de dikey çizgiler çıktı.

    Servis: "Biz hiç öyle bir şeyle karşılaşmadık. Yapacak bir şey yok"

    Ben: Tv'de 20 tane ölü piksel var.

    Servis: "Bir iki tane duyduk ama 20 tane hiç duymadık. Birşey yapamayız."

    Bu mudur yani...

    Dostum sen şimdi benim imzamdaki panel ayarları ile ilgili konuda bir program var. O programı indirip anlatılanlar gibi çalıştır. O programın son ayarında eskidenTRT zamanında tv yayını sona erdiğinde çıkan yuvarlakların, çizgilerin olduğu bir resim var. O resim ile bu kaymanın olup olmadığını çok daha rahat görebilirsin. İşte böylece emin olduktan sonra bir daha ara servisi. Hala diretirlerse tüketici hakem heyeti mi olur, mahkemesi mi olur başvur. Öncesinde ise şikayet.var gibi sitelere durumu anlatan şikayetini yaz. Çok faydası oluyor.

    aynı dikine çizgiler bende de çıkmıştı toshiba lcd tv imde adamlar tv yi sorgusuz sualsiz çok daha yeni bir modelle değiştirdi...ben tv 2007 modeldi bana 2009 model çok daha üstün özellikli lcd getirdiler...o yüzden tv alırken bunlarda önemli dikkat etmek lzım..diğerlerine oranla ucuz diye alıyosun tv yi birşey ounca elinde patlıyor...




  • Sayın AHAZ ,

    Öncelikle geçmiş olsun. Bu arada size verilen cevap içler acısı. Bu müdürün ne tür bilgi ve tecrübe birikimi var. Ne mezunu acaba, işletme mi elektrik elektronik mi? Ne derya denizmiş bu adamlar yaa. Kendi karşılaşmadıkları sorun sorun değil gözüyle bakıyor.

    Tüketici olarak yasal haklarınızı bildiğinizi belirtin ve sonrasında tüketici mahkemesine götüreceğinizi söyleyin. Devam ederlerse de mahkeme yoluna gidin. Siz üzüleceğinize onlar üzülsün.

    Highwaymouse hocam sizin dediğiniz test patterni ekledim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender123 -- 25 Ocak 2010; 18:04:23 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle ilginiz ve desteğiniz için teşekkür ederim.


    HiGHWAYMOUSE Hocam dediğiniz gibi şikayetimvar adlı siteye bildirimi yaptım.

    Andy1 hocam, etrafımdaki LG kullanan ve satış sonrası memnun olanlardan ve cazibesinden dolayı LG aldım (fiyat+performans=çok memnunum). Dava olayını herhangi bir belge almadan yapmak istemedim. Belgeli olarak sonucu alacam.

    Albani üstadım, söylediklerinizi bende düşünmüştüm. Kontrol ettim ve servisede aynısını söyledim. Çerçevede herhangi bir absürtlük söz konusu değil. Modül olma ihtimali yüksek gibi. Servisi şimdi arıyorum bir daha. Küfür yasak :S Servise, bana sorun olmadığını yazılı bir şekilde bildirmelerini istediğimi, mahkeme yoluyla çözeceğimi söyledim. Anında tv yi alacağını, modülde bir kayma olabileceğini söyledi. Ve hatta tv yi açınca benimde orda bulunmamı çünkü sen daha iyi anlyorsun demesi İlginç yaw(valla sizin söylediklerinizi söyledim adam beni elektronik mühendisi sandı heralde :D küfür yasak)... Cumartesi günü musait olduğumu söyledim bende. Tvyi alıp serviste baslarında bulunduğum zaman açacaklar.

    Ender hocam sizede ayrıca teşekkür ederim.

    Bakalım cumartesi günü ne olacak..

    (Bu arada böyle bişeyin uygulanması doğru mu? Yoksa direk değişim mi talep etmem doğru?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AHZ -- 20 Ocak 2010; 13:37:52 >




  • Kardeş senin Modülde belliki dediğim gibi kayma var,aslında bunu sende anlarsın,bahsettiğim şekilde kontrol edersen!

    Bezel kenarlarından da ayrıca belli olur!

    Ancak bu olay çok ender oluşabilen bir durumdur!kısaca montaj hatası veya bağlantı soketlerinde bir gevşeme v.s durumu olduğu kesin+

    LGE nin kendisi olarak TR ye gelmesi güzel olduda;işin devamı "hala" oturmadı!! ve ben en çok böyle "mizah" gibi olaylarıda LGE den duymaktayım

    ++
  • Geçmiş olsun AHZ,

    Hangi şehirdesin ve hangi serivs ile irtibattasın? Bilelim de bizim panele bir şey olursa yanlarına yaklaşmayalım
  • Hatay/antakya
    Teknosa dan aldım.

    LGE merkez ile görüştüm. Servisi yönlendirdiklerini gereken neyse yapılacağını söylediler. (Hattaki ben demeden gerekirse değişim dahi yapacaklarını söylediler)


    Yalnız Ben buradaki servise güvenemiyorum.. :S

    (Peki Can hocam ; Değişim mi talep etmeliyim? yoksa panelin açılması uygun mu? Kusuruma bakmayın panel açıldıktan sonra sıkıntının büyümesinden korkuyorum.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AHZ -- 20 Ocak 2010; 15:32:56 >
  • bu tarz arıza ile bende hiç karşılaşmadım 2 piksel diyorsun ama servis meüsünden düzeltilebilir diye düşünüyorum e/w tam oturmamış dediğine göre servis gelir bakar alır ürününüzü gereken ney ise yaacaktır kendisinin yapamayacağı tarzda bir arıza ise merkz serviseyönlendirir zaten
  • AHZ dostum öncelikle geçmiş olsun. Şikatvar dediğin yer sana çözüm sağlayacak bir merci değil. Sana tek tavsiyem var vakit geçirmeden hakem heyetine başvur. Bu konuda sana destek olacak tek mercii budur.

    Bu arada sen teknik sevisten sorun olmadığını değil, bu saçma cümlenin yazılı olduğu bir evrak al.

    Yardımcı olur diye aşağıda hakem heyetine gitmesi gerekn evrakları yazdım. Umarım faydalı olur. Ben bu şekilde ne servis müdürleri ne firma sahiplerini rezil ettim :)

    Hakem Heyetine Giderken Gereken Evraklar
    1- Fatura Fotokopisi
    2- Garanti Belgesi Fotokopisi
    3 Huvviyet Fotokopisi
    4- Servis Raporu Fotokopisi
    5- 17tl lik posta pulu
    6- Dilekçe x 3 adet
  • tefl10 teşekkür ederim.


    Bu arada ender123 hocam resmi tam ekran olarak açmadı yaw. Video oynattığımda tam ekran-orginal diye bi opsiyon var. ancak resim de bu yok. Ne yaptımsa resmi tam ekran açamadım. Hatta evde şuan pc yok nete gittim resmin boyutları ile oynadım ama nafile. Resmi nasıl tam ekran yapılacağını bilen varsa söyleyebilir mi? Malum servis geldiğinde bu resimle baksın bakalım...
  • Masa üstüne sag tıkla acılan kutudan özellikler-ayarlardan sorunu çözmeye çalış büyük ihtimal farklı çözünürlüktür!!!

    Arkadaşın eklediği resmin ekran boyutu 1920px × 1080px buna göre ayarlarını yap !!!

    Olmazssa ekran kartından aynı yolu izle.Sorun çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 20 Ocak 2010; 17:34:42 >
  • Kardeş sen önce Servisi çağır ve hele bir onlar görsün kendi gözleriyle, sonrası zaten belli olur!
    Sendeki farklı ve neredeyse hiç duyulmamış bir durum çünkü

    Ayrıca Servise neden güvenmiyorsun kardeş!! kaldıki senin panelinin Garantisini Servis değil LGE/TR veriyor,takma kafana böyle şeyleri sen!

    Ayrıca değişim için kararıda Servis gördükten sonra durumu anlar ve ona göre bir durum raporu düzenler veya LGE/TR yi arar v.s kısaca Servisin
    görmesi öncelikle şart!

    Kolay gelsin
    ++
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AHZ

    tefl10 teşekkür ederim.


    Bu arada ender123 hocam resmi tam ekran olarak açmadı yaw. Video oynattığımda tam ekran-orginal diye bi opsiyon var. ancak resim de bu yok. Ne yaptımsa resmi tam ekran açamadım. Hatta evde şuan pc yok nete gittim resmin boyutları ile oynadım ama nafile. Resmi nasıl tam ekran yapılacağını bilen varsa söyleyebilir mi? Malum servis geldiğinde bu resimle baksın bakalım...


    Sayın Ahz,

    Test resmini 1024x768 olacak şekilde resize yaptım. Ayrıca yeni bir resim daha ekledim. 2. resimde 1 piksel genişliğinde ve aralarında 2 piksel boşluk olan renkli çizgiler var. Renk sırası : Kırmızı-Mavi-Sarı-Beyaz-Yeşil . Eğer bir kayma varsa , çizgiler tvnin kenarında kaybolacaktır. Umarım size yardımcı olabilir.

    Test resmini video yaptım. Rapidde. Alttaki adresten "-" yi silip indirin.
    http://rapid-share.com/files/338927428/Test_Pattern_1024x768_End123_Xvid.rar.html
     Ekran da 2 pixel kayma Mevcut

     Ekran da 2 pixel kayma Mevcut



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender123 -- 25 Ocak 2010; 18:05:28 >




  • İlginiz teşekkür ederim.
  • sevgili dostum bence servise gidip arkasini actirmadan hocamin dedigi gibi hakem heyetine basvurun. servisten size gonderilen bir email ise ciktisini alip ekleyin. ve degisim talep edin. keske 1 ayi doldurmadan fark etmis olsaydiniz.. o zaman kesin degisirdi. ama hala sansiniz var. size telde de soyledigim giib bizde lg almaya adanaya gidiyorduk ama sirf servisin verdigi bu cevap icin panasonic aldik.yardim edebilecegim herhangi bir sey olursa telefondan ulasabilirsiniz cunku su birkac gun bilgisayardan uzak olacagim.
  • AHZ Arkadaşım
    Öncelikle geçmiş olsun,bir ton para verip aldıgınız cihazınızda arıza çıkması üzücü ama daha üzücü olan ise servis ve distribütör firmaların olaya yaklaşımları
    Alıp 10 ay kullandıgım Samsung marka LCD cihazım arızalandıgında konuyu buraya taşımıştım ancak forum yönetimi açtıgım konuyu silmeyi tercih etti
    Andy 1 ve Albani arkadaşlar silinen konumda yazdıkları yazılarla olayım hem teknik hem kanuni boyutunu anlatan oldukça işime yarayan bilgiler vermişlerdi
    kendilerine bir kez daha teşekkür ederim,gerek Andy1 gerekse Albani Arkadaşlar sizede yol göstermişler ,olayın hem teknik hemde kanuni boyutunu anlatmışlar bu konuda sanslısınız
    Benim cihazım ne oldu derseniz cihazı alınış tarihinden 10 ay sonra iade edip paramı aldım,demekki dogru yerden vurulursa !!! yıkılmayacak boksör yok.
    Bunu özellikle böyle yazdım çünkü bizdeki servis ve/veya distribütör firmalar kendilerini kanun üstü görüp vatandaşı aptal yerine koymaya çalışıyorlar,yeterki
    ürün garanti süresi içerisinde olsun tefl 10 arkadaşımızın dediği belgeler hazır olarak sizde beklesin ,mahkeme tüketicinin yanında olacaktır
    Tekrardan geçmiş olsun diyorum konu ile ilgili gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.