Şimdi Ara

Ekran Kartını Garantiye Vericem Fakat Çok Önemli Bir Sorun Var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende Palit 8800 GT ekran kartı var. Oyunlarda sürekli kilitleniyor yani arızalı. Bir sene önce almıştım ve ilk günden beri arızalı. Bir sene bekledikten sonra bugün garantiye götürdüm. Fakat şöyle bir durum var: Aktaş Elektronikten almıştım bu kartı ve bu firmanın internet sitesi kapanmış galiba firma da kapanmış. Garanti kağıdında Armada yazısını gördüm. Ürünün faturası ve seri no.su yok! Bugün firmaya gittim ve teknik servis elemanı bana şunları söyledi: "Garanti belgesiyle işlem yapamayız, faturayla gelmeniz lazım. Seri numarası da yok neden aldığımızı göremiyorum. Aktaş Elektronik diye bi bayiimiz yok, eğer faturayla gelirseniz ve arızası tamir edilemezse ürünün şimdiki fiyatıyla denk bir malla değişim yapabilirsiniz(?)."

    Benim merak ettiğim konu acaba doğru mu söylüyo yoksa yalan mı? Veya başka türlü bu karttan kurtulmanın yolu yok mu?







  • Fatura isteyebilirler. Her şirketin farklı bir prosedürü var. Mesela benim dizüstü bilgisayarımı garantiye vermek istediğimde fatura istedi tedarikçi şirket ama anakartımı garantiye yolladığımda (ayrı bir şirketti) garanti ile ilgili bilgiler kendilerinde mevcuttu ve faturaya gerek kalmaksızın kabul ettiler.

    İmkân varsa faturayı bulmaya çalışın...
  • kartın ustunde serı numarası yoksa faturada ıse yaramaz garantı dısı kalır
  • Kartın üstünde seri numarası olmaz mı ya? Kopardın mı yoksa? Bir de seri numarasına baktıklarını hiç sanmıyorum. Ben bir sabit disk değişimi için gittim, elemanın zamanı yoktu yeni sabit diski verdi yallah dedi. Fatura olmazsa olmaz garanti için o tamam da.
  • Seri numarasını lehimlerin üstüne yapıştırmışlardı 1-2 ay sonra kendiliğinden söküldü zaten. Faturayı da bulamadım fakat anlayamadığım şey şu: Garanti belgesi bana gökten inmedi. Neden bana bu garanti belgesini verdiler? Vermeselerdi hiç değilse bu sorunlar çıkmazdı. Bir de 8800GT nin şimdiki fiyatına denk bir ürünle değişim yaparlarmış. Forum sitelerinde araştırdığıma göre satın alındığındaki fiyatına denk bir ürünle değişim yapılır veya para iadesi yapılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akose58 -- 21 Mayıs 2009; 13:45:29 >
  • kartın üzerinde seri no dalgası varsa faturaya gerek yoktur zaten onlar kendi bilgisayarlarında görürler
  • Kartın kutusu vs. demi yok?
    Kutunun üsünde seri numarası felan yazıyor olmalı.
    Fatura bi nebze olmasada olur ama seri numarası olmadan hiç kimse onu garantiye almaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kutusunun üzerinde bişiler yazıyo valla S/N: PM8392T2... diye başlayan 20 karakterlik bi numara var.
  • serial number o iste.
  • Peki şimdi fatura yok s.n ve garanti belgesi var (garanti belgesinde tarih alan yazmıyor). Gitsem garantiye versem kabul ederler mi? Arızayı çözemezlerse para iadesi olamaz mı?
  • kart servıse gıttıgınde servıs kartın ustundekı serı numarasına bakar referans aldıgı odur kartın ustunde yoksa faturadada yazsa kutudada yazsa o kartın gercekten faturadakı veya kutudakı urun oldugunu bılemez o yuzden garantıye gırmez
  • Garanti belgesini ilk aldigin zaman karti aldigin firmaya ka$elettirecektin. obur turlu ithalatci firmanin kase imza fotokopili garanti belgesi kutularin icine atildigi icin senin satin aldigin firmanin vermis oldugu garanti eksik kaliyor. ne olur ne olmaz diye hep ka$e vurdurtun bence urun aldiginizda. o zaman hic bir sey diyemezler. garanti belgesini cat diye cikarir gosterirsin. elleri mecbur da alirlar garantiye.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasus1881

    kart servıse gıttıgınde servıs kartın ustundekı serı numarasına bakar referans aldıgı odur kartın ustunde yoksa faturadada yazsa kutudada yazsa o kartın gercekten faturadakı veya kutudakı urun oldugunu bılemez o yuzden garantıye gırmez

    Öyle şey mi olur? Seri No.su basit bi stickerdan ibaret! Pekala onu çıkartıp başka bir karta takabilirim. O zaman da hiçbir ürünü garantiye kabul etmemeleri lazım yanlış mıyım?

    Ayrıca kargoyla aldığım için kaşeletme imkanım yoktu
  • benim 8800 gts de de o demiş olduğunuz serial no kağıdının neredeyse 4/3 lük kısmı çıkmış bir ucu tutuyor. ama ben çıkarmadım . dediğiiniz doru aslında dandik bir kağıt. hemen çıkıyor. bari bu seri no lar o kadar önemli o zaman kartın üzerinde demir bir yere kazınsa ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 21 Mayıs 2009; 16:04:43 >
  • Ya adamların tek düşüncesi şu sattıkları ekran kartının çabucak garanti dışı hale gelmesini sağlamak. Uğraşmak istemiyorlar müşteriyle!
  • Ben de pazartesi kartı garantiye göndereceğim.Benden 2 fatura istediler.Bir bana kesilen, bir de bana satanın aldığı firmanın kestiği fatura.O da kapanmış.Muhasebeden çıkartıp verecekler.Garantisinin devam edip etmediğini seri no'su ile bakıp görebiliyorlar.Fatura ve seri no'yu mutlaka istiyorlar.Gerçi kutunun üstünde yazdığı için sorun olmaz.Kabul ettirebilirsiniz.Sıcaktan yerinden çıkan S.no çok kişinin başına gelmiştir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: conquerx

    Ben de pazartesi kartı garantiye göndereceğim.Benden 2 fatura istediler.Bir bana kesilen, bir de bana satanın aldığı firmanın kestiği fatura.O da kapanmış.Muhasebeden çıkartıp verecekler.Garantisinin devam edip etmediğini seri no'su ile bakıp görebiliyorlar.Fatura ve seri no'yu mutlaka istiyorlar.Gerçi kutunun üstünde yazdığı için sorun olmaz.Kabul ettirebilirsiniz.Sıcaktan yerinden çıkan S.no çok kişinin başına gelmiştir.

    benimde çıktı s no
  • Şimdi tek eksik fatura kaldı. Fatura olmadan kabul etmezler mi?
  • Bunu ana dağıtıcı firmaya sorsanız daha iyi.Garanti belgesinde yazar.Sonuçta oraya gidecek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.