Son Düzenleme 21.11.2022: Garantiye yollayalı 1 ay olduğu için servise mail attım, servisten ücret iadesi alabileceğim bilgisi iletildi. Böylelikle servis süreci sona ermiş oldu. Düzenleme 19.10.2022: Kart tekrardan servise yollandı. Düzenleme 12.10.2022: Kart bugün elime ulaştı, yamukluk düzeltilmiş, backplate değişmiş olabilir, aşağıdaki fotoğraftaki çatlak yoktu. Ddu ile mevcuttaki driveri silip, geforceden en güncel driveri indirdim ve yükledim. Gpu-z de boşta 43 dereceydi. Furmarkta 8x msaa testi başlar başlamaz kart pembe çizgili ekrana düştü. Daha sonra kapat aç yaptım fakat bu sefer masaüstü görüntüsü gelmedi. Bu yüzden 3. kez garantiye yollayacağım. Düzenleme: 30.09.2022: Kartı servise yollamak için tekrar kargoya verdim. Herkese merhaba, eksa bilgisayar servis sürecimi paylaşmak istiyorum. 2020 Kasımda DFS bilgisayar n11 mağazasından Palit 1660 Super GP OC model ekran kartı aldım. Kart aldığımdan beri titreşimli şekilde çalışıyordu (büyük ihtimal kronik sorun, başka bir forumda da benzer şikayet var), kasa kapağı kapalıyken aşırı ısınıyordu, sürekli kasa kapağı açarak kullanmak zorunda kalıyordum, tabi bu titreşimli iniltili çalışması da ayrıca rahatsız ediyordu. Mining yüzünden ekran kartı fiyatları uçunca bir süre böyle kullanmak zorunda kaldım. Sonunda yeni kart alarak kartımı garantiye yollayabildim. Servis ile iletişime geçtim, herhangi bir kargoyla adreslerine yollayabileceğimi söylediler. Yani kargo anlaşma kodu yok, yüksek ücret ödeyerek yollamak zorundasınız. Kargoda indirim ile 112 tl kargo ücreti vererek kartı 29.08.2022 tarihinde kargoladım. 2-3 gün sonra kart servise ulaştı, servisten aradılar ve sorunu anlattım. Daha sonrasında 2 hafta civarı kart serviste kaldı ve kargo ile tarafıma ulaştırıldı. Fakat ekran kartı kutusunu açmamla şok geçirdim. EVET KART YAMUK, bildiğiniz yamuk, serviste onarım yapılmış, titreşimi engellemek için backplate ve board arasına sünger koyulmuş, fakat sünger orta ve ön kısma koyulmuş, arka tarafına doğru koyulmadığı için ekran kartı yamuk duruyor. Ayrıca o yamukluğa rağmen backplateyi vidalayabilmek için girişin dibinde minicik bir çatlak oluşturmuşlar. Fotoğrafları yakınlaştırarak bakabilirsiniz. Böyle bir onarımın neden yapıldığını hala anlayamadım, yani servis elemanı hiç bakmıyor mu bu kartın hali ne, kart yamuk, anakarta nasıl oturur bu şekilde diye. Sonrasında servisi aradım, yapılan onarım hakkında bilgi aldım, termal macunun değiştiğini vs. söylediler. Kartı tekrar garantiye yollamam gerekli olduğunu söyledim. Fotoğrafları mail atmam için bir adres verdiler, 16 eylülde mail attım. Fakat dönüş yapılmadı 22 Eylülde tekrar mail attım, 1 saat içinde maile dönüş yapıldı. Görseller servisle paylaşılmış ve durum bilgisi talep edilmiş. İnceleme için kartı tekrar yollamam gerekli. Özetlemek gerekirse, servise ekran kartı yollamak istiyorum, kargonun az tutması için anlaşma kodu yok, karta yanlış onarım yapılıyor, tekrar yollamak için tekrar yüksek bir kargo ücreti vermek zorundayım. https://store.donanimhaber.com/29/75/69/297569da64083406e70f2a8c973e6438.jpg https://store.donanimhaber.com/33/c0/7c/33c07c9ce60e9970ea4b028dae5d7e00.jpg https://store.donanimhaber.com/12/80/b5/1280b58093c14911425006713079bc4e.jpg https://store.donanimhaber.com/f3/c6/83/f3c6835511d29a76411c28398c9ef4a2.jpg https://store.donanimhaber.com/4c/9c/93/4c9c939b4829ce47296e99cfe219db25.jpg https://store.donanimhaber.com/fe/9f/24/fe9f24640c6005ff2b02b05d915ebdd5.jpg https://store.donanimhaber.com/a2/7b/d7/a27bd73cd0f7025ce015c673e5165931.jpg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Texassm0ke -- 29 Kasım 2022; 15:47:59 > |
Bildirim