Şimdi Ara

Elantraya dizel geldi, 84 Milyar :) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
0
Favori
6.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanki bir tek hyundai düküklüyormuş gibi konuşmalarda baydı artık.

    Toyota Corolla başlangıç fiyatı 55.310 TL ,en üst donanım ise 86.040 TL.

    Vw Jetta başlangıç fiyatı 52.800 TL ,en üst donanım ise 87.300 TL.

    Renault Fluance başlangıç fiyatı 53.100 TL, en üst donanım ise 88.700 TL.

    Bu fiyatlar karşısında hyundai ne yapacak 55.000TL fiyatamı satacak,Fluance gibi Euroncap testi bile olmayan bir aracın 88.700TL fiyat etiketi varken.

    Diğer yanda Vw saçma salak dsg şanzımanın sorunları varken,varsın 2lt fazla yaksın elantra, sonra gelip vw beni öptü diye ağlamayı biliyorsunuz. İyi niyet garantisiymiş, gördük iyi niyet garantisini 5000 TL.

    Toyota zaten beğenmediğim ve kullanmadığım bir araç birşey demiyorum.


    Diğer firmalar size +2 yıl garantiyi para ile satarken,hyundai 5 yıl garanti veriyor.

    Yıl olmuş 2014 hala hyundai ye 2000-2005 yıllarındaki muameleyi yapıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dirk Nowitzki

    2 yıl sonra piyasa nereye gidecek merak ediyorum

    Daha yukarı tabi ki.

    Ancak sağlam bir global ekonomik kriz olursa herşey düşer !

    AMA

    Sonra yine toparlanıp yeni zirveler oluşacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 26 Şubat 2014; 10:11:43 >
  • dizel 2 litre az yakıyor diye oluşan fiyatlara bakın.sözde kar edeceğiz bu fiyatlarlamı.yurtdışında dizel arclarda benzinliyle arasında fiyat farkı pek yok gibi.
  • Geçen haftanin haberi :)

    C Siniflar 100.000 e dogru kosuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeyikVakti

    Geçen haftanin haberi :)

    C Siniflar 100.000 e dogru kosuyor.

    koşmayı bırak vardı bile

    toyota auris hibrit 105.000 tl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Sanki bir tek hyundai düküklüyormuş gibi konuşmalarda baydı artık.

    Toyota Corolla başlangıç fiyatı 55.310 TL ,en üst donanım ise 86.040 TL.

    Vw Jetta başlangıç fiyatı 52.800 TL ,en üst donanım ise 87.300 TL.

    Renault Fluance başlangıç fiyatı 53.100 TL, en üst donanım ise 88.700 TL.

    Bu fiyatlar karşısında hyundai ne yapacak 55.000TL fiyatamı satacak,Fluance gibi Euroncap testi bile olmayan bir aracın 88.700TL fiyat etiketi varken.

    Diğer yanda Vw saçma salak dsg şanzımanın sorunları varken,varsın 2lt fazla yaksın elantra, sonra gelip vw beni öptü diye ağlamayı biliyorsunuz. İyi niyet garantisiymiş, gördük iyi niyet garantisini 5000 TL.

    Toyota zaten beğenmediğim ve kullanmadığım bir araç birşey demiyorum.


    Diğer firmalar size +2 yıl garantiyi para ile satarken,hyundai 5 yıl garanti veriyor.

    Yıl olmuş 2014 hala hyundai ye 2000-2005 yıllarındaki muameleyi yapıyorsunuz.



    Ellerine sağlık üstat. daha iyi anlatılamazdı sanırım. 2013 model Hyundai i30 aracımı 1 yıldır keyifle sorunsuz kullanıyorum. Elentra konusunda alırken tereddüt etmiştim ama tercihimi i30'dan yana kullandım. i30 da yanılmıyorsa Elantra HB olarak geçiyor ABD pazarında. Türk halkı da son 10 yılda hızla artan oranda araç tercihlerinde Koreli üreticileri yeğlemeye başladı. Bu gözlemlenebilir. Alman oto hayranlığı zaten ülkemize Almancılarla gelmiş bir hayranlık. Şükür ki artık küresel bir pazarız ve sadece Almanlardan değil iyi üreten herkesten araç alabiliyoruz. Şimdi Koreli, Alman, İngiliz, Fransız, İspanyol, Amerikan, Rus, Hindu, Japon ya da İran ve Çin araçları konusuna gelelim. Bir aracın bir ülkede tercih edilmesi düşünüldüğünde şunlar önemlidir sanırım. Araç üretilirken en iyi malzemeden üretilecek, en iyi işçilikle üretilecek, en iyi servis ve dağıtım sistemi ile ve uygun kredi koşulları ile satılacak ve müşteri odaklı yapılacak bu işler. Şimdi gelelim bu kriterlere göre okumamıza. Alman arabalarına birşey dediğim yok. İyisi iyi zaten. Buna göre parası da iyi. Kalite kalite bu işler. Octavia alman sermayesi ile üretiliyor ama hala herkesin bu bir Alman otomobili oldu çok şükür diyeceği noktanın hala uzağında. Biraz ayrıksı kalıyor. VW, Mercedes, BMW ya da Audi ise bunlar araç yelpazelerine, segmentlerine ve hitap ettiği kitlelere göre farklı bir konumda. Konumuz Hyundai VW'nin ikame edilmesi için kullanılabilir mi? tartışmanın asıl noktası bu. Ya da Hyundai bir Japon araçla, Fransız araçla ikame edilebilir mi? Cevap: neden edilmesin! Kutsal kitap mı? Sürüş keyfi ile, aracın kalite ve donanım yönünden tatmini ile, maliyetleri ile alakalı değil mi?

    Buna göre Hyundai'nin ürettiği ve şu anda Türkiye piyasasında olan araçlar, kullanıcısını memnun etmekte, donanım ve kalite yönünden, güvenlik yönünden eksikliği bulunmamakta ayrıca uygun maliyetlerle sahip olabilme imkanı ve yaygın servis ve yedek parça imkanı sunmakta. Şimdi koşullar böyle iken şu denilseydi anlayışla karşılanabilirdi: VW peşin satanın ve peşin alanın ya da parası olanın aracıdır. ("VW savunucuları çaktırmadan biz daha pahalı araba kullanıyoruz havasındalar" burada bu var biraz. Sanki Hyundai kullanıcıları cıbır. Neyse..) Bu da VW'nin araç satışlarında yeteri kadar ve müşteri odaklı kredi imkanını Hyundai'ye göre sağlayamadığını gösterir. Hyundai güvenlik özellikler yönünden dolu bir araçtır. Hyundai konfor özellikler bakımından baz versiyonunda bile yüksek beklentileri karşılayacak araçlar üretmiştir.

    Bununla birlikte araç ırkçılığına karşıyım. keşke Hyundai gibi bir aracı ya da VW gibi bir aracı tümüyle Türk sermayesi ve Türk Know-How'ı ile üretebilseydik ama üretemiyoruz. bu olmadığı için de Almanları ya da Korelileri yaptıkları ve malı götürdükleri işlerinden dolayı savunmanın derdine düşüyoruz.

    Sonuçta "orta gelir düzeyinde bir Türk araç kullanıcısı" olarak (tamlama iyi oldu. VW ya da Hyundai savunucuları aslında bu gruptadır. Burada Q7 ya da Tuareg araçları arasındaki rekabeti konuşsak daha farklı bir yaklaşım sergiliyor olurduk emin olun) bir araç az akaryakıt sarfiyatı olduğu, az servis ve bakım masrafı olduğu, sağlam ve güvenli olduğu ve kolay elden çıkarılabildiği durumda iyi bir araçtır. Hyundai sanıyorum yukarıdaki tüm kriterleri karşılayabilen Türk pazarındaki ender markalardan biridir. VW da bu niteliklere sahiptir. Ben tercihimi Hyundai'den yana kullandım ve şu an itibariyle, gerek araç yönünden, gerek servis yönünden gerekse maliyetleri yönünden pişman olmadım. İnşallah da olmam.

    Saygılarımla;




  • hyundai ve kia yı tebrik ediyorum.adamlar baya bir kendilerini cok geliştirdiler.helal olsun.
  • hyundai bu paraları haketmiyor.. şu sıralar hiçbir araba fiyatını haketmiyor ama neyse ülkenin durumu ortada daha fazla vergi daha fazla para lazım bakanlara
  • hyundai nin 80 bin liraya elentra sattıgı şu zamanlarıda gördükya...
  • Fındık 90 HP Motorlu çamurluğunda davlumbazı bile olmayan Corolla 86.000 TL Ediyorda 1.6 128 HP Motorlu Amerika pazarında en çok satılan araçlardan biri olan elantra'mı 84.000 TL etmiyor.Güncel piyasaya göre fiyatı makul araç arkadaşlar yalandan mızmızlanmayın.
  • Devian kullanıcısına yanıt
     Elantraya dizel geldi, 84 Milyar :)

    Üstat neden öyle diyorsun :)) Dolar olmuş 2,20 TL, Avro olmuş 3,1 TL, benzinde-motorinde dayamışlar vergiyi en tavana, dünyadaki en pahalı akaryakıtı kullanıyorken, otomotiv sektöründe vergi yükü aracın imalat fiyatını katlamışken, üstüne araca bindirilen vergiden bile KDV alıyorlarken 80 bin TL normal. (bu araba makul vergi oranları ile anca 25-30 bin bandında olurdu.) Fiat Linea'nın bile dizeli olmuş 58 bin TL; 80 bin TL Elantra için az bile. En azından konforlu. Vergiler olmasaydı burada 60-90 bin arasında Hyundai, VW, Toyota gibi arabaları alan ve bunun muhabbetini yapan herkes aynı fiyat marjında BMW, Mercedes, Audi falan satın alır kullanırdı. N'apalım? Kader böyleymiş :))

     Elantraya dizel geldi, 84 Milyar :)




  • Ölümü gösterip,sıtmaya razı etmek,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shockwave23 kullanıcısına yanıt
     Elantraya dizel geldi, 84 Milyar :)
  • Rabet göreceğini düşünmüyorum resmen saçmalamışlar.
  • Allah aşkına,önce bir araba fiyatlarını iyice bir öğrenin sonra o tavsiye ettiğiniz markaların araçlarına binin bakalım sizi ne kadar tatmin ediyor..
    Sonra Hyundai'ye ve beğenmediğiniz başka markalara istediğiniz kadar eleştiri yapın. Bütün markalar paralarını hak etmiş ( vergi yükünü hesap eden yok ) bir Hyundai'i haketmemiş ! Yiğidi öldürüyorsanız hakkını verin yada hiç konuşmayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hep sizin yüzünüzden. pahalı olan iyi dediniz alın size pahalı
  • Yazik gunah. 2 el zıpkın gibi araclar var bu fiyata. Bu parayi hyundaiye veren toplum baskisi yasar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Aldığım bir duyuma göre HYUNDAI ELANTRA 1.6 128hp DİZEL OTOMATİK ELITE 83.900TL.

    Duyum dediğime bakmayın,eski işyerimdeki Hyundai satış temsilcisi arkadaşım facebookta yazdı.

    Piyasa şartları mı yoksa başka bir olay mı sizce? Lakin aynı durumdaki i30 75 bin lira.

    Yıl 2014.

    MİLYAR nedir?

    Araba mı bu Elantra yoksa gemi filosu mu?

    Özür dilerim dostum yeniliklere uyum sağlayamıyorum, ben hala 2005 yılındayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskidende böyleydi, 1 araba 1 ev fiyatınaydı yine oraya doğru gidiyoruz, şu son 4-5 senedir araç alanlar çok şanslı olacaklar, bir ev parasına 5-6 araba alınıyordu diye ileride masallar anlatacaklar
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.