|
Bildirim
|
servis geldiğinde servis formu vermediği için ürünü iade sürecinde yaşadığım sıkıntıları anlatsam roman olur. konuşma kayıtlarını telefonda kaydettiğim için hakkımı alabildim yoksa electrolux türkiye gaspçı bir yönetime sahip. cihazlar avrupada çok seviliyor ancak satış sonrası destek memlekette "sıfır" 0. ona göre alın
|
Alınmaz satış sonrası hizmeti zayıf. Türkiye pazarında yer edinmek istiyorsa yetkili (eğitimli) servis ve reklam bütçesini arttırmalı.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozok6666 -- 12 Haziran 2019; 18:3:20 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YucukluSucurtam- -- 21 Temmuz 2019; 4:51:44 > |