Şimdi Ara

Elektrik Faturasına Bakın - Resmen dolandırıyorlar. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxmarkxx

    SAMSUNDA SIRADAN BİR ELEKTRİK FATURASİ

    bunu yazacaktım
  • bizim komşu apartmanda bir daireye iki aylık 750küsür tl gelmiş
  • Faturayı geçmişteki başka bir faturayla ya da kullanımı seninkine yakın olan başka birinin faturasıyla kıyasla. Eğer enerji kullanımın onunkinin 10 katı gibi büyük bir miktar değilse görevli muhtemelen yanlış okumuştur. Ama müşteri hizmetleri böyle bir şeyi düşünmek bile istemiyor. Para istiyorlar para. Eğer yanlış okunduysa acıma onlara fırsat bu fırsattır. Maddi manevi tazminat davası aç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatih617 -- 12 Şubat 2015; 22:03:28 >
  • ürüng ayıg toyon kullanıcısına yanıt
    Valla son yıllarda bunlar iyice dolandırıcı ve soyguncu oldular. Bakalım ne olacak bunun sonu.
  • Arada oluyo böyle dengesizlikler.geçenlerde bizim komşu tatile gittiği için faturayı ödemedi herifler komşumuzun yerine bizim elektriği kesmişler kutuya mührü basmışlar.bizde gittik kestik mührü açtık elektriği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sayac yanlis okunmustur muhtemelen. Tam olarak nasil cozersiniz bilmiyorum ama sorun bu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanlış hatırlamıyosam ekim veya kasım ayında 570tl civarında bir fatura yolladılar bana, ödemedim itiraz ettim yanlış okuma dediler iptal ettiler faturayı.ondan sonra da yaklaşık 3-4 ay fatura gelmedi.her ay müşteri hizmetlerini arayıp sordum bana fatura gelmiyor sebebi nedir ödenmemiş borcum var mı dedim yok dediler.geçen ay 60tl faturayı resmen zorla çıkarttım.müşteri hizmetlerini aradım bana yine fatura gelmedi bu işte bi terslik var dedim aa evet 60tl borcunuz var dediler ödedim.bu ay da 810tl fatura geldi.yaklaşık 20 kere müşteri hizmetlerini aradım,3 kez merkez ofislerine gittim,itiraz ettim sayacım bozuk dedim iplemediler.sonuç olarak 810tl benim 4 aylık borcummuş. (aylık 202.5 tl elektrik yakmışım nasıl yaptıysam.) bu borcu ödedim ve hala birilerinin gelip sayacıma bakmasını bekliyorum. elektriği özelleştirip sabancı gibi müşteri memnuniyetinın sıfır olduğu bir şirkete verenler bu durumu görüyor mu acaba? veya herhangi bir sabancı yöneticisi müşteri memnuniyeti diye bişey duymuş mu? müşteri memnuniyetini de geçtim resmen haram para yiyorlar.




  • 2,620 lira ne demek abi sakın ödeme itiraz et heryere başvur.
  • Özelleştiğinden beri kaçak kullanamıyorlar o güzel kış günü 4 soba pencere açık olmasından iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/

    mutlaka buraya yazın şikayetinizi
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.