Hocam ben de Atto3'ü düşünüyorum ama 2024 modeller satılıp kullanıcı yorumu gelmeden almayacağım. 2023 modele göre bir takım iyileştirmeler mevcut. Örneğin şarj hızı 110kw'ya çıkarılmış. PTC ısıtıcı 1kw'dan 3kw'ya çıkarılmış. Geçmiş modelleri kullananların en çok dert ettiği konu şarj hızı ve buğulanmaydı. Değişiklikler ne kadar etki etmiş görmek lazım. Evden şarj imkanınız varsa şarj hızı çok bir şeyi etkilemiyor gerçi. Kona EV'yi eliyorum, çünkü aynı grubun elektrik mimarisini baz alan araçları var, Hyundai-Kia alacak olursam onlardan birini alırdım. Kia EV3 çok mantıklı bir araç olmak üzereyken fiyattan kaybetti. Citroen E-C4ü ben şahsen almam, ama alana da niye aldın demem. Doğuştan elektrikli olsun vs diyoruz ama PSA grubunun elektriklileri şaşırtıcı derece verimli. Benzinli modelle aynı tasarımda olması ileride yaşabilecek sorunlarda parça tedariki konusunda epey faydalı olabilir. |
Bildirim