Şimdi Ara

Elektrikli araç satışlarındaki düşüş, Porsche'yi içten yanmalı motorlara yakınlaştırdı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Genellikle arabam ikinci elde deger kaybetmesin kolay satilsin diye overler, sattiktan sonra gercek yuzunu anlatirlar, bircok araba grubunda satana kadar en fanatik savunucular sattiktan sonra ben kurtuldum, berbat araba diye yazar gruptan ayrilir.


    Herkesin kendi arabasi en iyi araba ama satilana kadar. Sonrasinda yeni aldigi araba en iyisidir.

  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Çin ile baş edemeyen Avrupa pilli arabalardan vazgeçti gibi kulaktan dolma, hiçbir bilgi ve veriye dayanmayan yorumlar gibi. Sizin yaptığınız yorumlar için yazmadım. Yorumlarınızın geneline katılıyorum. Lafım tamamen holiganlara yönelik.

  • inzfatih İ kullanıcısına yanıt

    O konuda hiçbir millet elimize su dökemez. Kesinlikle yanlış ürün almaz, aldığı her ürün en iyisidir. Ciddi bir megalomanlık örneğidir aslında.

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    "Çin ile baş edemeyen Avrupa" yorumu yanlış bakış açısından söylenmiş olmakla birlikte bir gerçeklik payı var. Avrupa'da batarya fabrikası yok. Mercedes bile Çin'de üretilen CATL batarya ithal ediyor. Dünyanın önde gelen batarya üreticileri Çin, Japonya, Kore ve ABD'de. Batarya zaten bu araçların en önemli tek parçası. Bu durumda batarya üretmeyen bir Avrupanın üreten Çin ile başetmesi mümkün değil. Buradaki yanlış bakış açısı ise şu: Batarya fabrikalarının zaten Çin'de kurulması planlanmıştı. Yani Avrupa o alanda rekabetin dışında tutuldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.