Şimdi Ara

Elektrikli otomobile sahip olmanın maliyeti, benzinli otomobilden kârlı hale geldi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
5.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sorun petrolün 58 yıl daha şu an ki keşfedilen rezervlerle yetmesi değil ki. karbon çağına geri döneceğiz korkusu salınıyor insanlığa sıcaklığın yükseleceği (küresel ısınma) pompalanıyor(not: kimi bilim adamı bu ısınmanın karbon kaynaklı olmadığını da söylüyor).. bu sorunun çözümü hidrojen arabalar dururken elektriklisini çıkartmak olmaması gerektiriyordu . hidrojenli bir sistem sonucunda sadece su oluşuyordu. arkada başka dolaplar dönüyor küresel olarak mantık akıl hidrojen derken elektrikli araba ne alaka! ülke olarak hidrojeni seçebilirdik ve rüzgar enerjisinden vs den üretilen elektrik sadece suyu ayrıştırmak için kullanılabilirdi. ülke olarak ithalat sıfırlanırdı bunda hinlik yoksa ne var!

  • krstarica kullanıcısına yanıt
    İnşaallah dediğiniz gibi olur 😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben 8 aydır Renault zoe kullanıyorum. İyiki de almışım diyorum. resmen hayata geri döndüm. Yakıt parası yüzünden eve hapsolduğumu zoe ile gezmeye başladığım zaman anladım. yakıta para dayanmadığı için hayatımı evde geçiriyormuşum. Asosyal olmuşum meğer. Umarım Zeo tarzı elektrikli arabalar yaygınlaşır da fosil yakıtlı arabalardan kurtuluruz.

  • serkhann S kullanıcısına yanıt

    nasıl hareket ediyorsun biraz paylaşırsan süper olur...

    nerede şarj ediyorsun, faturan ne kadar geliyor, ne kadar yol yapıyorsun gibi...

  • infinite kullanıcısına yanıt

    Normal şebeke elektriği ile şarj ediyor.. araca uydurmuş hayatını. yoksa memnun olmasının imkanı yok. İşini evini şarj yerini rutine bağlarsan da memnun olmama imkanı yok.


    Satılık taycanların önemli bir kısmı hayatını uyduramayanlar yüzünden.. dışarıda şarj hem çok pahalı, hem de uzun sürüyor.. adam menzilin 220-250km olmasını dert etmiyor ama bu uzun şarj işi, bir çok yerde vaadedilenden düşük kw ile şarj almak, avmde şarj sırası bulmak ve fiyatlardan bıkıp satıyorlar.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    E-araçlarla ilgili üreticilerin anlatmadıgı bir sorun daha var: durduğu yerde şarj harcaması. Taycan'ı %100 şarj edip hiç kullanmadan garajda 1 hafta beklettiğinde, o şarj % kaça iniyor? Aracın durduğu yerde şarj harcaması, durduğu yerde ısınması demek, bu da ayrı sorun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.