git direk müşteri memnuniyetsizliği belirt yanlız anlamadım nie özür diliyosun... neyse git adamlara derdini anlat bir sorun çıkacağını sanmıyorum tabi ürünüde yazmamışsın ama keşke ne olduğunu yazsaydın
git geri vermek istiyorumde , neden diye soracaklardır sebebini açıklarsın almazlarsa geri , sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim dersin.
zorla kardeşim alırlar merak etme
tüketici koruma kanuna göre mağazalaradan yapılan alışverişlerde ürünün iade edebilmeniz için üründe kusur olması gerekir.İnternet üzerinde yapılan satışlar kapıdan satış sınıfına girer ve iade için herhangi bir şart aranmaz bir hafta içinde iade edebilirsiniz.Ancak büyük mağazaların bir çoğu bir haftalık değiştirme veya iade imkanı sağlıyor sanşını dene derim benim yanlış bildiğimi iddia edecek olanlara kanunu okumalarını öneririm http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfano=952