Elinde bu oyunlardan biri olanlardan ricam, aşağıda resimlerde de görüldüğü gibi hatalarla karşılaştınız mı? Catalyst 8.8 sürücüsü ile aynı hataları alıyordum, düzelir diye 8.9 yükledim, değişme olmadı. Bu sorun aydınlatma veya gölgelendirme ayarlarından kaynaklanıyor sanırım. Zira The Witcher 'da, aşağıda resimlerde görüldüğü gibi, kaldırımlar, aydınlatma ayarı yüksekteyken öyle saçma sapan birşey oluyor. Aydınlatma ayarını ortaya veya düşüğe alınca düzeliyor. Binaların camlarından veya gölgenin vurduğu yerlerde arka tarafın gözükmesi problemine ise çözüm bulamadım. Ayrıca, yine The Witcher 'da, konuşmalar esnasında karakterlerin yüzlerini kare kare modelliyor, 6600GT ile oynarken mesela, öyle bir sorun yoktu. Ayrıca Mass Effect 'de sadece o bölümde olan hataya da çözüm bulamadım.
CCC 'de;
AA Uygulama ayarları (Edge Detect)
AF Uygulma ayarları
A.I Açık, Standart
Mip Map Detay Seviyesi Yüksek Kalite
Adavtive AA
Açık, kalite
The Witcher 1.3 'da;
1280x1024, tüm ayarlar yüksek, Depth of Field açık, AF 8x, AA 4x
Mass Effect 1.01a 'da;
1280x1024, Texture Detail Ultra High, Particle Detail High, Dinamik Gölgeler açık, Film Grain açık, Motion Blur açık, Filterin Mod Anisotropic
Resimler;
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme