Şimdi Ara

Empire: Total War (2009) [ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.381
Cevap
10
Favori
446.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Empire: Total War Teaser Trailer

    Kısa tanıtım videosunu indirmek için;

    http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=14222.0
  • Sabırsızlıkla bekliyorum bütün serilerini günlerce aylarca oynadım.Sırf bu oyun uğruna yeni sistemler aldım.Umuyorum yine iyi bir Total War oyunu bizi bekliyor.Ama sorum şu ki bu çıkış tarihi kesin mi ?
  • @revenge07
    Ben de aynı senin gibiyim yahu.Merakla bekliyoruz bu oyunu.
  • GRAFİKLER MUHTEŞEM!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vuslat06

    güzel oyun, Türklerde olacak mı? mtw 2 de vardı...

    evet

    ya oyunun çıkmasını da ertelediler zaten

    inş güzel bir oyun olur
  • 2009 un ilk çeyreğine ertelenmiş oyun
  • arkadaşlar bu cıkacak olan oyunun minimum sistem gereksinimleri hakkında bilgisi olan var mı?
  • Kapak belli oldu

     Empire: Total War (2009) [ANA KONU]


    Kaynak: Totalwar Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Bozkır* -- 7 Ağustos 2008; 22:54:53 >
  • İlk video yayımlandı

    http://www.sega.co.uk/games/?g=238



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Bozkır* -- 11 Temmuz 2008; 21:30:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *Bozkır*

    İlk video yayımlandı

    http://www.sega.co.uk/games/?g=238


    Özür dilerim ben görmemişim o konuyu
  • oyun süper olcak gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: revenge07

    Sabırsızlıkla bekliyorum bütün serilerini günlerce aylarca oynadım.Sırf bu oyun uğruna yeni sistemler aldım.Umuyorum yine iyi bir Total War oyunu bizi bekliyor.Ama sorum şu ki bu çıkış tarihi kesin mi ?

    Biraz değil bayağı geç bi cevap oldu ama çıkış tarihi ertelendi 06/02/2009.
  • Yeni resimler

     Empire: Total War (2009) [ANA KONU]

     Empire: Total War (2009) [ANA KONU]

     Empire: Total War (2009) [ANA KONU]




  • quote:

    Orjinalden alıntı: *Bozkır*

    Kapak belli oldu

     Empire: Total War (2009) [ANA KONU]


    Kaynak: TWT

    Ne biçim ağız öyle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UltrAslan Çorum


    quote:

    Orjinalden alıntı: *Bozkır*

    Kapak belli oldu

     Empire: Total War (2009) [ANA KONU]


    Kaynak: TWT

    Ne biçim ağız öyle

    Türkleri görünce korkmuştur ondan bağırıyordur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PANZERGENERAL


    quote:

    Orjinalden alıntı: UltrAslan Çorum


    quote:

    Orjinalden alıntı: *Bozkır*

    Kapak belli oldu


    Ne biçim ağız öyle

    Türkleri görünce korkmuştur ondan bağırıyordur


    Tam tersi olmasın o




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KingRoger


    quote:

    Orjinalden alıntı: PANZERGENERAL


    quote:

    Orjinalden alıntı: UltrAslan Çorum


    quote:

    Orjinalden alıntı: *Bozkır*

    Kapak belli oldu


    Ne biçim ağız öyle

    Türkleri görünce korkmuştur ondan bağırıyordur


    Tam tersi olmasın o


    Tam tersi derken




  • Bu videodan ve yeni screenshotlardan göründüğü kadarıyla çok sağlam bi sistem isteyecek gibi duruyo bu oyun...
  • Empire TW Soru&Cevap: Kara Savaşları

    Merhabalar,
    Beşinci Empire Total War Sık Sorulan Sorular bölümüne hoşgeldiniz. Bu ay sadece kara savaşları ile ilgili sorularınıza odaklanıyoruz.


    Soru: Savaşlarda daha çok barutun kullanıldığı bu dönemde hâlâ göğüs göğüse çarpışmalar olacak mı?

    Cevap: Barutun ortaya çıkmasına rağmen, göğüs göğüse çarpışmalar Empire Total War’ın önemli ögesi olarak kalacak. O çağdaki ateşli silahlar hiç güvenilir değillerdi. Ayrıca ateşledikten sonra doldurmak zaman alıyordu ve isabet oranları düşüktü. Aklı başında bir asker mutlaka yanında kılıç, süngü, ya da her ikisi, balta veya buna benzer yedek bir silah bulundururdu. Silahı bir kez ateşlediğinde iki seçeneğin vardır: ya düşman seni bıçaklama mesafesine girmeden silahını yeniden doldurursun ya da ona silahını doldurma fırsatı vermeden hücum edersin. Bundan dolayı göğüs göğüse çarpışmalar mutlaka olacaktır. Oldukça kısa mesafede etkili olabilen tüfekler komutan için oldukça dikkat isteyen bir problem oluşturur. Periyodun başlangıcında oyuncular, son anda ateş ederek göğüs göğse çarpışmaya hazırlıksız girmek ile süngü takmak arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaklar. Kara muharebeleri öyle bir şekilde tasarlanıyor ki tek bir doğru taktik asla geçerli olmayacaktır. Bu, muharebelerde zamanlamanın ve manevra kabiliyetinin hayati derecede önemli olacağının garantisidir. Devir, süvari saldırılarının ve süngü hücumlarının başarılı olduğu devirdi. Büyük ve zengin çeşitliliklerin olduğu bu dönemin lezzetini, tadını oyuna ekleme konusunda ne kadar azim içerisinde olduğumuzu da belirtmek isterim. Empire Total War, ateşli silahlar konusunda Rome veya Medieval ile kesinlikle karşılaştırılamaz.


    Soru: Ateşli silahlarla yapılan muharebelerin çok önem kazandığı kara savaşlarında, askerlerimiz kendilerini koruyabilecekler mi ve bunun için mevkilerini değiştirecekler mi?

    Cevap: Kesinlikle, savaş alanında kendilerini koruyan askerler fikri kara savaşları için yepyeni bir fikir. Savaş alanındaki binalar koruma sağladığı için savaşın taktiksel odakları haline gelebilir. Tarihsel olarak, bu dönemde tarla ve köyler sık sık şiddetli savaşlara tanık olurdu; örneğin Waterloo. Empire Total War binaların içine askerlerin girebildiği ilk Total War oyunu olacak.
    Tabi bir de bunun öteki boyutu var. Binalara adamlarını yerleştirmek, onları düşman topçusu için mükemmel bir hedef tahtası haline getirecektir. Empire’daki tüm binalar yıkılabilir olacağından senin üzerine doğru çökebilir!
    Korunma sadece binalarla sağlanmıyor. Chevaux de frise (korkunç sivri çivilerle ve bıçaklarla döşenmiş bir çeşit taşınabilir bariyer) gibi yere konuşlandırılabilen bariyerler ve doğal barikatlar askerler için kısmi korunma sağlayacaktır. Duvarlar, ağaçlar ve binaların dış yapıları da korunma için kullanılabilir olacaktır. Ayrıca bazı askerler (özellikle avcılar) gelen ateşe karşı daha korunmalı olmak için yüzükoyun yatarak ateş edecek şekilde eğitilirler.


    Soru: Menzilli silahlar artık çok önemli, peki kara savaşlarında askerlerin ateş edebileceği menzili gösteren işaretli bir alan olacak mı?

    Cevap: Menzil dışında, oyuncunun askerlerinin görüş mesafesini izleyebilmesi mümkün olacaktır, ayrıca askerlerin alandaki hareketlerini ve atış mesafesini (dış görünümü ve dizilimi ile bir askerin ateş edebileceği alan) gösteren elementler de vardır.


    Soru: Hava ve çevresel etmenler savaş alanında orduları nasıl etkiler?

    Cevap: Hava ve savaşın yapıldığı yer, savaşı ve orduları çeşitli şekilde etkiler. Sis ve duman görüş mesafesini düşürürken, yağmur atış sıklığını ve isabet oranını azaltır. Bu arada savaşın yapıldığı yer askerlerin bitkin düşmesi ile menzili etkileyecektir. Birlikler, tepeye tırmanırken, çamurdan geçerken yorulacaklar ve onların atış sıklığı azalacaktır. Yerşekilleri de ayrıca her çeşit askerin hızına etkiyecektir, bazen onlara duvar gibi gelecektir. Bu yalnızca askerlerini dikkatli şekilde manevra ettirmenin önemini artıracaktır. Birliklerin yavaşladığında ve çamurda bitkin düştüğünde veya ateş altındayken bir duvara tırmanmak için yönlendirildiğinde iyi yetişmiş askerler tarafından lime lime doğranabilir.


    Soru: O dönemde uniformalar standarttı, askerlerin klon ordularına dönüşmesini nasıl engelleyeceksiniz?

    Cevap: Bütün birlikler eşit üretilmez, bazı askerler düzenli orduya dahil değiller ve aralarında bazı değişiklikler var. Her birlik farklı yüzlere, saç rengine ve saç kesimine sahip. Askerleri ekipmanları, sırt çantaları ve barut keseleri farkı pozisyonlarda ve boyutlarda olacak ayrıca silahlarda da farkılıklar var. Askerin istediğimiz bölgesini uygun olduğu ve imkânlar çerçevesinde değiştirebilmemizi sağlayan bir sistem geliştirdik. En standart uniformaların bile şapkaları farklıdır, pozisyonları, üzerindeki düğmeler ve şeritler farklılık gösterir. Elbette daha fazla egzotik asker çeşitleri oyunu daha da lezzetlendirecek.
    Askerlerim milletlere göre renklendirilmesi biraz kurnazca bir yöntemle yapılıyor. Her askerin üzerinde biraz farklı pozisyonlarda o millete özel renklendirilecek kısımlar var. Toz ve yaralanma durumdlarında her asker bunu farklı biçimlerde açığa vuracak. Bütün bunlar birliklerin klon ordular gibi görünmesini engellemek için yapıldı.


    Soru: Birlikleri savaş öncesinde attan indirebilecek miyiz?

    Cevap: Daha da iyisi, Dragoon birlikleri savaş esansında attan inip binebilecek. Bu özellikler yanlız bazı birliklere özel olacak yahut teknoloji ağacıdan seçmek zorundasınız. Bu özellik bir çok stratejik olasılıkları gündeme getiriyor. Örneğin Dragoon birlikleri atları ile bir binanın yanına gidip attan inerek binanın korumasında ateş açabilecekler. Az sayıda birkaç birlik ise savaştan önce atlı olrak mı yoksa biyade olarak mı savaşa dahil olacaklarına karar verceksiniz (savaş esnasında değil). Toplar da savaş esnasında arabalara bağlanıp sökülebilir olacak. Bu sayede savaş sırasında istenilen yerlere atlar sayesinde hızlıca hareket ettirebielceksiniz.


    Soru: Meideval 2 de bazı birlikler kazıklar yerleştirebiliyor. Savaş alanında ne çeşit tahkimatlar olacak?

    Cevap: Oyunda çeşitli silahlar ve savunma amaçlı tahkimatlar mevcut. Bazıları savaş anında bazıları ise yerleşme (deployment) anında kullanılabilecek. Chevaux de fries'ten zaten bahsettik. Bunlar savaştan önce yerleşme basamağında yerleştirilebilecekler ve süvari hücumlarına karşı savunma sağlayacaklar. Diğer örnekler, siperler ve gabionlar (içi toprakla doldurulmuş hasır sepetler) ki bunlar savaştan önceki yerleşim aşamasında kurulacaklar ve ağır silahlara karşı önemli koruma sağlayacaklar. Bu siperler ve gabionlar ağır silahlarınızı küçük silahlardan çok iyi koruyabilecekler ama sizin ağır silahlarınızı sabit hale getirecekler. Eğer pozisyonunuzu kaybederseniz, silahlarınızı da kaybedersiniz. Oyunda kazıklar gibi başka öğelerde var.


    Soru: Süngü takma nasıl olacak? Bizim emrimizle mi gerçekleşecek?

    Cevap: Süngü taşıyan askerler (hepsinde yok) süngüleri takınca tüfek bir mızrak haline gelecek ve bundan sonra ateş edemeyecek. İlerleyen zamanlarda daha gelişmiş süngü takma teknikleri ortaya cıkacak, halka ve soket süngüler. Soket süngüleri, doldurmaya ve ateş etmeye engel teşkil etmez. Aslında bu doğru değil. Tarihsel açıdan Fransızlar soket süngülerini namlunun üst kısmına gelecek şekilde yerleştirmişlerdir ki buda nişan almayı ustalık isteyen bir iş haline getirirdi.


    Soru: Farklı cephane türleri de oyuna dahil olacak mı?

    Cevap: Ağır silahlar (toplar) farklı çeşitte mühimmata erişebilecekler. Cephane çeşitleri, patlayıcı gülle, düşamana doğru fırlatılan ve sonra patlayarak düşmanın üzerine metal parçaları yağdıran bu gülleler piyade birlikleri için yıkıcı bir etkiye sahip olacaklar. Canister güllesi yada Grape Gülle ise yine yanı prensipte çalışıyor ama daha kısa menziller için kullanılacak. Ve el bombaları da onları kullanan askerlerin üretilmesi ile erişilebilir olacaklar. Atış menzilleri ve etkileri doğrudan birliklerin tecrübelerine ve eğitimine bağlı olacak.



    Kaynak: Totalwar Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Bozkır* -- 7 Ağustos 2008; 22:54:05 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.