Şimdi Ara

En Çok AR-GE Harcaması Yapan Şirket Volkswagen (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Toyotanın ar ge bütçesinin gerilemesinin nedeni 2013 yılında karının çok azalmış olmasından kaynaklanıyor. O sene yen çok güçlü seyretmiş, toyotanın karını eritmişti.

    Toyota bu sene ar-ge bütçesini çok arttırdı. Yeni modeller, yeni motorlar, yeni fabrikalar, yeni platformlar geliştiriyor.

    2015 sonuna kadar 14 yeni motor çıkaracağını duyurdu bunun sadece 7-8 tanesini duyurdu.

    Bu sene de satışları azalmasına rağmen cirosu arttı. Satışlarını arttırmak için ar-ge'ye daha fazla yatırım yapacaktır.

    Ayrıca ar-ge yerine daha çok ortaklık yoluna gidiyor toyota. Bmw ile yaptığı dizel - hibrit ortaklığı, mazda subaru ile yaptıkları ortaklıklar bunu gösteriyor.

    Önümüzdeki dönemde mazda ile ortak motor ve araçlar çıkarabilir toyota.

    Başarı mıdır sence şimdi bunlar? Diğer markalar hem benzinli hem dizel motorlarda zaten fark atmış durumda Toyota'ya.
    Bi zahmet değiştirsinler artık motorlarını yıllardır aynı motorları satıyorlar insanlara.

    Sayın vosvosçu vw nin hibriti varmı acaba?

    Forumdakiler gibi markaların planlarını falan araştırmıyorum. Var veya yok. Ben alabileceğim araçları karşılaştırıyorum. Sanki Toyota'nın hibrit araçları yollarda geziyor ben görmedim.
    Türkiyede kaç tane hibrit araç var veya alsak bile parça fiyatı veya bakım fiyatı ne olur. Beni ilgilendiren bunlar.
    Bir ara BMW-Toyota dizel motor ortaklığı yapacak, yeni Corolla da bu motorlar kullanılacak denildiğinde ciddi ciddi beklemeye başladım ama değişen birşey olmadı. Ortaya dışı güzel içi vasat altı, 1.4 dizel motorlu bir araç çıktı ortaya.

    yanlış bir değerlendirme olduğunu düşünüyorum. bizim ülkemizde hibrit araçların az olması veya olmaması çok sığ bir bakış açısı olur, neticede bu ar-ge harcamalarını sadece bize yapmıyorlar, bütün dünya çapında bakmak lazım. geleceğe yatırım yapmak yabana atılacak bir şey değil. hele hepimiz için daha iyi bir gelecek vadediyorsa

    Hocam senin baktığın açıdan bakarsak küçük hacimli motorlar falan da sadece ülkemize yönelik motorlar. Örneğin 1.0 ecoboost motor nerde satılıyor?
    Bugün bir v12 motordaki gelişme beni ne kadar ilgilendiriyorsa hibrit motorda o kadar ilgilendiriyor. Ciddi ciddi ülkemizde yaygınlaşmaya başlarsa o zaman ölçer tartarız.

    gene katılmıyorum maalesef. sadece bizim pazarımız için motor üretilmesini gerektirecek çapta değiliz bence. neredeyse bütün dünya küçük hacimli motorlara yönelmiş durumda. bizimki vergi sisteminin yüzünden, onlarınki ise emisyon salınımı vb. nedenlerden(ki bunun da özellikle avrupada vergilendirmeyi etkilediğini biliyoruz).
    bugün formüla 1 de bile motor hacimleri sürekli küçülüyor. 1.6 turbo motor kullanıyorlar.
    1.0 dediğin en iyi motor ödülünü almış ingiltere, almanya ve diğer avrupa ülkelerinin hepsinde satılan focuslarda olan bir motor. japonya ile çine bakmadım, onların durumunu bilmiyorum.

    Toyota hibrit araçlarını sadece ABD de satabiliyor. Orada hibritlerin, elektrikli araçların piyasası var çünkü ona uygun servisleri, şarj istasyonları vs. var. Adamlar üzerinden geçen araçları şarj edebilen yolların çalışmasını yapıyorlar.
    Türkiye için bunlar hayal maalesef. Honda Crz var bildiğim hibrit durumu ortada. Fluence z.e. var elektrikli onunda durumu ortada. Bu araçların altyapı olmadan satması hayal.

    Realist bir adamım maalesef.




  • Samsung daha geçen 14 milyar yatırım yaptı
  • entelim kullanıcısına yanıt
    hocam konu dünyada ar-ge'ye en çok para harcayan şirketler. ar-ge dediğinde bir nevi yarının teknolojisini geliştirmek. dolayısıyla senin konuya bakış açın yanlış. sen türkiyenin bugününden bahsediyorsun ama konu dünyanın yarını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    hocam konu dünyada ar-ge'ye en çok para harcayan şirketler. ar-ge dediğinde bir nevi yarının teknolojisini geliştirmek. dolayısıyla senin konuya bakış açın yanlış. sen türkiyenin bugününden bahsediyorsun ama konu dünyanın yarını.

    Şüphesiz öyle. Şu an kullandığımız araçlar geçmişte yapılan ar-ge lerin sonucu ama aracımızı alırken bu ar-ge masraflarını cebimizden alıyorlar ki bu farklı bir konu.
    Konu "fındık motora turbo takıp gelişim diye yutturuyorlar" diyen birisi sayesinde buralara geldi.
  • Türkiye de karşılığını alıyor orası kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.