Şimdi Ara

En dayanıklı kaporta saç aksam

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En dayanıklı sağlam kaporta dış aksamı olan
    Rakiplerine görece, daha kalın boya ve vernik yüzeyi olan,taş mucur attıklarına görece daha dayanıklı araba???
    Mümkünse sert açılıp kapanmaya daha dayanıklı kolay darbelerde eğilmeyen dalgalanmayan mümkünse mazisinde fazla solma olmayan.

    Taş sıçraması vs .e nispeten daha dayanıklı??

    Lütfen aşağıdaki araçlarla sınırlı kalalım.
    Astra j-fluence-megane4-focus-linea-corolla-civic-golf-308


    Bu zamana kadar uzun süreli bindiğim araçlarda bariz olarak en nazik boyaya civic sahipti.
    Keza focus ve golf astrakapı ağırlıkları emsallerinden daha ağır ve sert idi.

    En dayanıklı kaporta saç aksam
    En dayanıklı kaporta saç aksamhangisi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi attci -- 4 Ocak 2018; 15:14:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hepsinde aynı olduğuna inanıyorum, 3 5 mikron faek vardır belki aralarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi volvo bmw mercedes gibi araclara bakarsaniz güneş yanıkları daha az görülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanlar kesinlikle daha sağlam. Sadece sacları değil, boyaları da daha kalın ve çok daha sağlam. Öyle normal doluda ufak darbelerde kolay kolay çökmüyorlar. Basınçlı yıkamalara gayet dayanıklılar. Sürtmelerde iz bile kalmadan temzileyebiliyorsunuz boyalarını. Volvo da öyle.

    Sacın aynı kalınlıkta olmasının tek başına bir manası yok. Sac özünde metal levha. Bunun alaşımında ne olduğ bunun esnekliğini, sertliğini, sağlamlığını belirler ve değişkenlik gösterir. O yüzden hepsinin hemen hemen aynı olması aynı yapısal özelliklerde olacağını göstermez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Almanlar kesinlikle daha sağlam. Sadece sacları değil, boyaları da daha kalın ve çok daha sağlam. Öyle normal doluda ufak darbelerde kolay kolay çökmüyorlar. Basınçlı yıkamalara gayet dayanıklılar. Sürtmelerde iz bile kalmadan temzileyebiliyorsunuz boyalarını. Volvo da öyle.

    Sacın aynı kalınlıkta olmasının tek başına bir manası yok. Sac özünde metal levha. Bunun alaşımında ne olduğ bunun esnekliğini, sertliğini, sağlamlığını belirler ve değişkenlik gösterir. O yüzden hepsinin hemen hemen aynı olması aynı yapısal özelliklerde olacağını göstermez.

    Katılıyorum.. Özellikle Mercedes sacları en az volvo kadar kaliteli bence.. Çünkü bir sefer bindiğim 97 e200 bariyere sürtmüştü baştan başa.. Boyayı ve sacı biraz kanırtmış haliyle..fakat boya kalkması sac göçmesi vs yoktu.. Sadece temas ettiği kadarıyla boya ve sac deforme olmuş.. Başka araç olsa kesin sacı göçer boyası kalkardı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eski modellere gittikce sac saglamlasir. 76 model granadanin motor kaputu yerinden kalkmiyordu.



    Ben sacin artik komple plastik olmasindan yanayim.

    Onceki aracimin motor kaputu komple metaldi. Sert ve dayanikliydi . Ama yan sanayi boyasiz haldeki kaput 1500 lira.

    Simdi kullandigim aracin kaputu yan sanayi 350 lira.



    Bir de yaya guvenligi icin plastik kaporta aksami daha mantikli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanlar daha saglam diyenler

    E90 Bmw de gunes yanigi var, yeni araclarin hepsi doluda patladi zaten


    2000 model Hrv de 1 tane gunes yanigi yok, dolu hasari yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 4 Ocak 2018; 1:14:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Almanlar kesinlikle daha sağlam. Sadece sacları değil, boyaları da daha kalın ve çok daha sağlam. Öyle normal doluda ufak darbelerde kolay kolay çökmüyorlar. Basınçlı yıkamalara gayet dayanıklılar. Sürtmelerde iz bile kalmadan temzileyebiliyorsunuz boyalarını. Volvo da öyle.

    Sacın aynı kalınlıkta olmasının tek başına bir manası yok. Sac özünde metal levha. Bunun alaşımında ne olduğ bunun esnekliğini, sertliğini, sağlamlığını belirler ve değişkenlik gösterir. O yüzden hepsinin hemen hemen aynı olması aynı yapısal özelliklerde olacağını göstermez.

    Almanlar demek bilgisizlik olur premium denilebilir zira mesajınızdada premium markalar geçmekte,katılıyorum az fark vardır premium markalarda olmaması şok eder..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 dayanıksız

    Mercedes bu konuda çok iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Almanlar daha saglam diyenler

    E90 Bmw de gunes yanigi var, yeni araclarin hepsi doluda patladi zaten


    2000 model Hrv de 1 tane gunes yanigi yok, dolu hasari yok

    Arabayı yıllarca öyle güneşin bağrına bırakırsan tabi güneş yanığı olur bu bir sebep değil. Arabaya boya koruma yapacaksın ki yanıktan korusun. Ona bakarsan bende 2004 golf vardı görenler 2012 model araba zannediyordu boyasının kondüsyonundan dolayı. Aynı yıllardaki çoğu başka markanın boyası çok daha kötü oluyor.

    Ayrıca git sanayiye sor hangi markaların boyası kalındır, verniği sağlamdır diye sana hepsi alaman markalarını söyler, bunlarda kılcal çizik temizleme, sürtme temizleme, rötüş yapma daha zordur çünkü vernikleri sert ve sağlamdır, başka markalar gibi kolay aşınmaz, daha uğraş gerektirir. 2000 hrvde güneş yanığı yok diyorsun 2015 model honda civiclerin su bazlı boyaları incelikten parça parça dökülüyor oto yıkamacılarda buna ne diyeceksin?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.