Şimdi Ara

EN İYİ B SINIFI NEDİR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
1
Favori
16.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden ki km çok yapacaksanız clio seçiyorsunuz ?
  • dizel otm highline polo 200bin görünüyor. 95hp benzinli 174bin. c segmentlerden daha pahalı. Parası olan değil keriz olan alır ancak bu paraya. Corolla flame x-pack bile 170bin.
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Astranın jantları çok çirkin geliyor bana bir kere binmiştim arkadaşta vardı hep dikkatimi çekiyordu 2394194 tane kolu var jantın uyuz oldum :D ayrıca biraz pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrettin_79

    istediğinizi yazın insanların parası olsa alacağı tek araç polodur....

    Clio i20 polo hepsi aynı fiyat olsa hiçbir insan evladı sanmıyorum ki clioyu i20 yş seçsin.
    Halamın bıyıkları olsa amcam olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet çünkü DSG değil !

    zaten vw alacaklara manuel öneriliyor. otomatiğin rahatlığı için bkz: Zf, EAT8, CVT vs vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrettin_79

    istediğinizi yazın insanların parası olsa alacağı tek araç polodur....

    Clio i20 polo hepsi aynı fiyat olsa hiçbir insan evladı sanmıyorum ki clioyu i20 yş seçsin.
    Bu liste golf, passat, arteon, tiguan, toureng, caddy diye uzar gider değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 29 Ocak 2020; 15:35:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo ve güvenlik kelimelerini yan yana getiremiyorum ben. 2 Hava yastıklı polo değil mi bu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdıklarınızın hiç biri değil, B sınıfının kralı açık ara i20'dir.
    Tabi benzinli, atmosferik, otomatik olan hariç.
  • Her türlü polo. Clio ve i20 den sonra gerçekten malzeme kalitesi, işçilik ve tok kapı sesiyle farkı anlıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Güvenlik hava yastığı sayısı ile ölçülmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B sınıfının liderini konuşmak için çok erken. 208, Clio, Corsa yenilendi ancak i20 henüz tanıtılmadı ki sızıntılara bakılırsa oda bomba gibi gelecek. Şuanda tanıtılanlar arasında güncellenenler güncel kasa diğerleri 2019
    A1 > 208 > Clio > Polo > Fiesta > Micra > Rio > i20 > Fabia > Yaris > İbiza > Corsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanNoyan4134 -- 30 Ocak 2020; 10:55:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Günümüzde bütün araçların şasisi hemen hemen (elysee-301-symbol-sandero gibi modeller hemen hemen kısmına giriyor) aynı oranda sağlam iken güvenlik farkını belirleyen şeyler hava yastıkları ve aktif güvenlik yardımcılarıdır.
  • Biz burda sabaha kadar konuşuruz şu aracın bu özelliği iyi, bence şu lider falan filan diye, çoğu kişi kendi kullandığı aracı öne çıkarır zaten konuda görüldüğü gibi.

    Bu gibi sınıf lideri belirleme konularında segmentteki her aracı test eden bağımsız uluslararası otomobil dergicileri, gazetecileri, yazarları vs dikkate alınmalı. Bu konuda da fiesta genelde b segmentinin lideri, takipçisi de polo olarak kabul edilir. Fiestaın formülü de polo ayarında iç mekan kalitesi sunup, üstüne sınıfının ötesinde bi sürüş keyfi sunmasıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-298E3FD37

    Evet bende bu yüzden 2019 ve altının böyle olduğunu düşünüyorum 2019 clionun çamurluğu bile plastik bu yüzden güvenli olduğunu düşünmüyorum ben genel olarak sevmiyorum açıkçası renoyu dandik geliyo bana yani linç yiyeceğim şimdi dandik dediğim için ama gerçekten ben pek hoş bulaıyorum hiç bir peuvgeot ve renault aracı
    Otomobillerin tamponları da plastik ? Çamurluktan daha önemli bir yer değil mi tampon, kazada ilk orası gitmiyor mu ? Sizin mantıkla durumun özeti bu.

    Plastik çamurluğun güvenlik ile hiçbir alakası yok, güvenliği şasi ve aktif-pasif güvenlik donanımları sağlar. Clio da 2 önceki neslinden beridir 5 yıldız alarak güvenli bi araç olduğunu kanıtlmamış bi model. Zaten yeni kasası sınıfının en güvenlisi seçildi.

    Plastik çamurluğun avantajı ağırlık azalması ve olası kaza, sürtme gibi durumlarda değişim maliyetini düşürmektir, kullanıcı dostu bi durumdur yani.




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Yakın oranda sağlam değiller buna emin olabilirsin, malzeme sektör standardını varsayalım aynı dayanıklılıkta olsa dahi kırılma noktaları farklı oluyor. Hava yastığı seni aracın içine çarpmaktan korur kazadan değil. Bence hava yastığı önde 2 ve perde olsa yeterli ancak asıl önemli olan güvenlik asistanlarıdır, kazadan sonra herşey şansa kalıyor ama kazadan önce makinenin yaptığı yarım saniyelik fren dahi hayatla ölüm arasındaki farkı sağlayabilir. Bizim millet hala daha 2 hava yastıklı diye VW linçliyor keşke VW aracı 6 airbagli yapıp airbagden yaptığı masrafı şasiden kıssaydı acaba forumun yorumu ne olurdu? "BaBoO 6 eYirBeK wAr aLmAnLaR yAbmIş yAuWw" derlerdi ama kimse bu araç kabini ne kadar koruyor yandan elektrik direğine girsek kapılar ve tavan-direk bağlantısı ne kadar sağlam demezdi. Sayılara takılmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Yakın oranda sağlam değiller diyorsanız kanıt sunmanız gerekir. Çarpışma testleri ortada, güncel euro ncap testlerinde a sütunu bükülen, akordeon gibi olan araç var mı ? Yok. Ayrı tuttuğum araçları yazdım zaten.

    Kapı açılma, koltuk kırılma gibi hadiseler olabiliyor arada, euro ncap onlara bişey demiyor orası ilginç tabi.

    Ben de şasi sağlamlıkları benzer olduğu için asıl farkı belirleyenlerden birinin aktif güvenlik asistanları olduğunu yazdım ama bunlar genelde şehir içi düşük hızda fren yapan sistemler, o hızlarda da yaralanmalı bi kaza ihtiamli yok gibi birşey. Yayalar açısından avantajlı bi durum tabi.

    Ama en önemli unsur şasidir, hiçbir marka başka bi güvenlik donanıma öncelik verip şasiden kısmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Ocak 2020; 0:17:54 >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Şasi örneğim mecazdı, orada anlatmak istediğim şey ortada, dayanıklılık açısından da çok rahat kanıtlanabilir, EV lerin rijitlikleri diğer araçlara oranla inanılmaz fazla. Örneğin standart bir aracın bir tekerleği havada 3ü yerde olsa kapıları zor açılıp kapanır ama hemen hemen her EV bu durumda zorlanmaz (istisnai durumlar hariç) düşük hızlarda değil ki, teslanın sistemi yüksek hızda da düşük hızda da çok başarılı, kazayı önlemese dahi biz ayağımızı frene koyana kadar o çoktan frene basıyor diyelim ki 20km/h yavaşlattı o sürede bu az mı? Hiç te değil. Tüm markalar Subaru gibi güvenliği en baz donanımda dahi sunmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    EV araçlar ayrı mevzu, pilleri tabanda olduğu için ağırlık merkezleri aşağıda ve yanal çarpmalarda da daha dayanıklılar. Farklı bi kulvar o, ben normal bizim sokakta gördüğümüz araçlardan bahsediyorum.

    Güvenlik seviyesi de paraya bakan bi unsur olduğu için ucuz araç üretmeyen tesla ve subarunun yüksek güvenlik seviyesi sunması norma bi durum.
  • Fiesta. Sürüş keyfi polodan üstün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Aslında ucuz da bize pahalı, EV ler çok ta ekstrem örnekler sayılmaz bence, Nissan Leaf, E-Niro, Kona ucuz ama EV. Bizim ülke sıkıntı araçlarda sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.