Şimdi Ara

EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT... (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
474
Cevap
1
Favori
48.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redmilk

    Bu gün servis'te hoşuma giden aksesuarlar..


     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...



    Hepsi aynı araçta ve araç servis yedek parçacısının ..



    tweeter ı çok güzel yere koymuş. ama benim yerlerim de güzel ((:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemrek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Redmilk

    Bu gün servis'te hoşuma giden aksesuarlar..


     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...



    Hepsi aynı araçta ve araç servis yedek parçacısının ..



    tweeter ı çok güzel yere koymuş. ama benim yerlerim de güzel ((:


    Hani resim..




  • resimler biraz kalitesiz ama imkanlar böyle napalım


    uğur teşekkürler. resimleri böyle yapmayı bana bi tarif eder misin? beceremiyorum bi türlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemrek -- 3 Ağustos 2010; 19:10:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemrek


    resimler biraz kalitesiz ama imkanlar böyle napalım


     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...






  •  EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...

    bizim canavar tozun toprağın içinde yaşıyo bayadır. ama az kaldı dün demir direklerin ayaklarına beton attım üç dört gün içinde demir kapısıda yapılacak ve artık alt taraftaki kendi yuvasına kavuşacak


    yaptırdığım aracı burundan sokarsak sağ tarafta kalan yeri 55 cm genişliği var. orta taraftaki boşluk 80 cm soldan şöförün ineceği yer 85 cm. ölçüp biçip böyle bi yer yaptırdık ama hayırlısı bakalım arka teker düşmz aşağı inşallah (:

     EN İYİ HAFİF TİCARİ, FORD TOURNEO CONNECT...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemrek -- 3 Ağustos 2010; 19:42:59 >




  • cemrek

    Orta kısmı neden hoş bıraktınızki?

    Kışın kar yağarken arabayı oraya çekiyim deme çatıdan kayan karlar hasar verebilir yada karın altında kalır connect ;)
  • yan taraftaki garajın eğimi çok az ondan yana korkum yok (: bişey olursada sahibi amcam olur duman ederim valla onu. aslında komple kapalı garaj yapma isteğimiz vardı ama yaptığımız yerde bi tane daire var. dairenin güneşini komple kapatmak istemedik. bizim kendi evimizin çatının eğimide tam ters istikamete doğru. allah göstermesin tabi öyle bi durumu. olmaz olmaz diye bişey yok. bide şöyle bi durum var istanbula üç dört yılda bir kar yağıyo. geçen sene kar göremedim bide böyle bir durum var

    araç içinde olmadığı zamanlarda bari komple karanlık olmasın oralar diye öyle düşündük.
  • yakıt olarak EURO DİESEL mi kullanıyoruz arkadaşlar,ben aldığımdan bu yana normal dizel kullanıyom yoksa hata mı ediyorum.euro dizel ile normali arasında ne fark var,bilgilendirme yaparsanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allüş76 -- 4 Ağustos 2010; 14:13:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76

    yakıt olarak EURO DİESEL mi kullanıyoruz arkadaşlar,ben aldığımdan bu yana normal dizel kullanıyom yoksa hata mı ediyorum.euro dizel ile normali arasında ne fark var,bilgilendirme yaparsanız sevinirim.

    Eğer aracınız 75 TDDI değilse kesinlikle ve kesinlikle euro dizel dışında kullanmamanız gerekiyor aksi taktirde maliyeti büyük hasarlar oluşturur ve garanti kapsamınada girmez...

    Toplamda kaç km yaptınız kırsal motorin koyarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76

    yakıt olarak EURO DİESEL mi kullanıyoruz arkadaşlar,ben aldığımdan bu yana normal dizel kullanıyom yoksa hata mı ediyorum.euro dizel ile normali arasında ne fark var,bilgilendirme yaparsanız sevinirim.

    Eğer aracınız 75 TDDI değilse kesinlikle ve kesinlikle euro dizel dışında kullanmamanız gerekiyor aksi taktirde maliyeti büyük hasarlar oluşturur ve garanti kapsamınada girmez...

    Toplamda kaç km yaptınız kırsal motorin koyarak?


    toplamda 480 km yol yaptım.birde araç 75'lik motor ama TDDİ olduğunu nasıl anlayacam.gerçi ön panjurda TDCİ yazanları görmüştüm ama bizimkinde böyle birşey yazmıyor.aracım 2007 model olduğunu da belirteyim...




  • Kaputu açın motorda TDDİ yazmıyorsa TDCİ'dir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Kaputu açın motorda TDDİ yazmıyorsa TDCİ'dir...



    Endura Turbo DI yazıyor.TDCİ'nin olması için common-rail sisteminin olması gerekmiyormu.motor üzerinde enjektör sisteminin orada boru şeklinde yatay pozisyonunda rail'in olması gerekir bizde yok.
  • Kırsal motorinin bence size faydasından çok zararı vardır o nedenle euro dizel kullanmanızı öneririm, benım connect TDDI ve bugüne kadar hiç kırsal motorin konuşmadı..

    Kırsal motorinlinin + ve - leri şunlar:

    -
    Aracın performansını düşürüyor(hissedilir derecede)
    Araç birazdaha sesli çalışıyor

    +
    Alış fiyatı birazdaha ucuz
    Sakin kullanımda 1 depoda uzun yolda 100 km daha fazla yapıyor...
  • teşekkür ederim uğurkamil aracın yabancısı olduğumuz için sizlere ve diğer üyelere danışarak üstesinden gelmek bize zevk verecektir.bilgilendirmelerin için Teşekkür eder,saygılar sunarım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil

    Kaputu açın motorda TDDİ yazmıyorsa TDCİ'dir...



    Endura Turbo DI yazıyor.TDCİ'nin olması için common-rail sisteminin olması gerekmiyormu.motor üzerinde enjektör sisteminin orada boru şeklinde yatay pozisyonunda rail'in olması gerekir bizde yok.

    Tam senesini hatırlayamadım ama sanırım 2008 2. yarısında üretilen 75'likler TDCI olmasıl lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76

    teşekkür ederim uğurkamil aracın yabancısı olduğumuz için sizlere ve diğer üyelere danışarak üstesinden gelmek bize zevk verecektir.bilgilendirmelerin için Teşekkür eder,saygılar sunarım....

    Depodakı kırsal motorin bitince euro dizelle doldurun ani hızlanmalardakı güç farkını hissedersiniz

    Uzun yola gezmeye giderken tasaruf yapmak için kırsal motorin kullanılabilir 100 km az değil ama şehir içinde araçın matoru küçük zaten üzerine kırsal motorin koyup iyide hantallaştırmaya gerek yok...

    Hava filtresinide 6.000 km'de bir değişmende fayda var(hem yakıt hemde performansa) fiyatı 10 tl cıvarında kendin değiştirebilirsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76

    teşekkür ederim uğurkamil aracın yabancısı olduğumuz için sizlere ve diğer üyelere danışarak üstesinden gelmek bize zevk verecektir.bilgilendirmelerin için Teşekkür eder,saygılar sunarım....

    Depodakı kırsal motorin bitince euro dizelle doldurun ani hızlanmalardakı güç farkını hissedersiniz

    Uzun yola gezmeye giderken tasaruf yapmak için kırsal motorin kullanılabilir 100 km az değil ama şehir içinde araçın matoru küçük zaten üzerine kırsal motorin koyup iyide hantallaştırmaya gerek yok...

    Hava filtresinide 6.000 km'de bir değişmende fayda var(hem yakıt hemde performansa) fiyatı 10 tl cıvarında kendin değiştirebilirsin...


    Hava filtresini 6000'de değiştirin diyorsunuz peki motor yağı kaç KM'de değişecek.golf 2'de 5000'de yağ 10000'de ise yağ filtresini değiştiriyordum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: allüş76

    teşekkür ederim uğurkamil aracın yabancısı olduğumuz için sizlere ve diğer üyelere danışarak üstesinden gelmek bize zevk verecektir.bilgilendirmelerin için Teşekkür eder,saygılar sunarım....

    Depodakı kırsal motorin bitince euro dizelle doldurun ani hızlanmalardakı güç farkını hissedersiniz

    Uzun yola gezmeye giderken tasaruf yapmak için kırsal motorin kullanılabilir 100 km az değil ama şehir içinde araçın matoru küçük zaten üzerine kırsal motorin koyup iyide hantallaştırmaya gerek yok...

    Hava filtresinide 6.000 km'de bir değişmende fayda var(hem yakıt hemde performansa) fiyatı 10 tl cıvarında kendin değiştirebilirsin...


    Hava filtresini 6000'de değiştirin diyorsunuz peki motor yağı kaç KM'de değişecek.golf 2'de 5000'de yağ 10000'de ise yağ filtresini değiştiriyordum...


    Aracın genel bakımı 15.000'de bir veya heryıl yapılması gerekiyor (hangisi erken olursa) 15.000'de bir mazot filtresi dışındakı bütün filtreler ve yağ değişiyor 30.000 birde ek olarak mazor filtresi değiliyor, 90.000 bir veya 5 yılda bir ek olarak triger setide değişmesi gerekiyor...
    km dışında yılı dolunca yapılan bakımda mazot filtresi hariç bütün filtreler ve yağ değişiyor...




  • MOTOR YAĞ HAKKINDA SERVİS MESAJI

    Acil Servis Mesajı;

    05.05.2008
    Konu: Binek TDCi araçların periyodik bakımlarında 10W/30 motor yağı yerine 5W/30 motor yağı kullanılması hakkında
    Değerli Servislerimiz,
    --> Türkiye’deki dizel yakıt kalitesinin düşük olması nedeniyle bugüne kadar binek TDCi araçların periyodik bakımlarında düşük kaliteli yakıt kullanımına karşı daha dayanıklı olan 10W/30 motor yağı (WSS-M2C921-A) kullanılmıştır.
    --> EPDK tarafından yayımlanmış olan tebliğ doğrultusunda 1 Temmuz 2008 tarihi itibariyle 7000 ppm kükürt içeren yakıt piyasadan kaldırılacak, yerine yalnızca max 50 ppm kükürt içeren TSE EN590 standardındaki dizel yakıt piyasaya sunulacaktır.

    --> 1 Temmuz 2008 tarihi itibariyle tüm eski ve yeni binek TDCi araçların periyodik bakımlarında 10W/30 motor yağı (WSS-M2C921-A) yerine, benzinli araçlarda da kullanılmakta olan 5W/30 motor yağı (WSS-M2C-913-B) kullanılacaktır. Bu tarihten sonra binek TDCi araçlarda 10W/30 motor yağı (WSS-M2C921-A) kullanımına izin verilmeyecektir.
    --> 5W/30 motor yağı (WSS-M2C-913-B) kullanımı beraberinde bir çok avantajı beraberinde getirecektir:
    --> Ford TDCi binek araçlar 5W/30 motor yağı ile max performans sağlayacak şekilde tasarlanmıştır
    --> Motor iç dirençleri azalacaktır. Buna bağlı olarak;
    • Hareketli motor parçaları üzerindeki abrazif (aşındırıcı) etki azalacaktır
    • Yakıt ekonomisi sağlanacaktır
    • Soğuk çalışma performansı iyileşecektir
    • Akü/marş motoru/volan dişlisinin ömrü artacaktır
    • Turboşarj yatakları daha iyi yağlanacak ve turboşarj ömrü artacaktır
    --> Yağ bileşimindeki metal içerikli katkılar sınırlandırılacağı, buna bağlı olarak motor yağı kaynaklı kül miktarı azalacağı için DPF (Dizel Partikül Filtresi) ömrü artacaktır
    --> Binek TDCi araçlar için periyodik bakım aralığı 15,000 km’dir. Binek TDCi araçların periyodik bakım aralığında şu an için herhangi bir değişiklik bulunmamaktadır.

    --> Ford Otosan tarafından onaylı 5W/30 motor yağı (WSS-M2C-913-B) ticari adları yeniden yayım_ASM_TRPV_01/08 ile yayınlanmıştır. Liste güncellendikçe en güncel liste FODN’den temin edilebilmektedir. 5W/30 motor yağı (WSS-M2C-913-B) ticari adları aşağıdaki gibidir:

    o FMY FORMULA FE 5W-30
    o FORD MOTORCRAFT FORMULA E 5W-30
    o CASTROL MAGNETEC PROFESSIONAL A1 5W-30
    o MOBIL SUPER FE SPECIAL 5W-30
    o SHELL HELIX 5W-30

    --> 10W/30 motor yağından (WSS-M2C921-A) 5W/30 motor yağına (WSS-M2C-913-B) geçiş sırasında motor yağlama sisteminin hassas bir şekilde temizlenmesi için Impact-850 Motor Yağlama Sistemi Temizlik Ekipmanı’nın devreye alınması planlanmaktadır. Bu ekipmanın periyodik bakım sırasında yağ değişimi yapılması öncesinde kullanılması ile birlikte:

    --> Motor yağlama sisteminin iyi bir şekilde temizlenmesi sağlanacaktır (yağ değişimi yapılması halinde bile motor içerisinde yaklaşık olarak 500 cc kirli motor yağı kalmaktadır)
    --> Turbo-charger problemi yaşanması halinde tekrarlanan tamiratın büyük oranda önüne geçilecektir
    --> Muhtemel motor arızalarının önüne geçilecektir.

    --> 5W/30 motor yağları (WSS-M2C-913-B), 10W/30 motor yağlarından yaklaşık olarak %25 daha pahalıdır. Ancak 5W/30 motor yağı (WSS-M2C-913-B) kullanılmasıyla birlikte %1-3 seviyesinde yakıt tasarrufu sağlanacaktır. Bu sayede 5W/30 (WSS-M2C-913-B) motor yağı kullanımı ile artan maliyet max 7,500 km’de kendisini ödemiş olacaktır.

    --> TS EN590 spesifikasyonuna uygun yakıt kullanılmaması halinde yakıt sisteminde/motorda yaşanacak olan problemler garanti kapsamı dışında tutulacaktır, tamir masrafı müşteri tarafından karşılanacaktır.
    --> TS EN590 spesifikasyonuna uygun yakıt kullanılması halinde 10W/30 motor yağı (WSS-M2C921-A) kullanılmış olan bir binek TDCi araçta daha sonradan 5W/30 motor yağı (WSS-M2C-913-B) kullanılması halinde herhangi bir problem (kompresyon/yağ kaçağı v.s.) yaşanmayacaktır.

    NOT: Bir siteden ALINTI yaptım.Doğruluk derecesi nedir?




  • doğru olması lazım benim bakımda 5w/30 motor yağı kullandılar
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.