Şimdi Ara

En konforlu ve kuru/ıslak yol tutuşu en iyi olan lastik? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
75.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ali bey, verdiğiniz değerli bilgiler için kendi adıma çok teşekkür ederim.
    Örneklerini maalesef her geçen gün daha az görmeye başladığımız ve sizin gibi seviyeli bir esnaftan umarım bir gün alışveriş etme fırsatını bulurum.
    Saygılar.
  • kendi soruma ADAC testlerinin tamamına bakarak bir cevap vereyim istedim.

    Kuru ve ıslak yol performansı, konfor ve genel durumu anlamında lastik marka ve modellerini değerlendirebilmek amacı ile; ADAC yazlık lastik testlerinin tamamını inceleyerek, lastk ebatı ayrımı yapmaksızın sadece lastik marka ve modeli bazında alınan test sonuçlarının ortalamasını aldım.

    Tablo üzerinde; Genel değerlendirme, Kuru yol performansı, Islak yol performansı ve Konfor anlamında yanyana ve en iyiden en kötüye kadar sıraladım. Sonra aynı başlık altındaki en iyi ilk yüzde 20'yi siyah bir alan içine alarak belirledim. Arkasından, her dört kategoride de ilk yüzde 20 arasına girmeyi başarabilmiş olanları değişik renkler ile işaretledim. Yani, hem genel olarak, hem kuru ve ıslak yol performansı olarak ve hemde konfor anlamında en başarılı olanları ortaya çıkarmaya çalıştım.

    Ortaya şöyle bir tablo çıktı.

     En konforlu ve kuru/ıslak yol tutuşu en iyi olan lastik?


    Yani, ADAC tarafından bugüne kadar yapılan tüm yazlık lastik testlerinin genel ortalamasında; hem kuru yol, hem ıslak yol ve hemde konfor olarak, bütün kategorilerde aynı anda hepsinde de ilk yüzde 20 arasına girebilmeyi başarabilmiş lastik marka ve modelleri sırasıyla;

    - Bridgestone Potenza RE050A
    - Pirelli Pzero Nero
    - Michelin Pilot Sport PS2
    - Continental SportContact 3
    - Goodyear Eagle F1
    - Bridgestone Turanza ER300
    - Dunlop Sport Maxx
    - Kumho Ecsta KU19
    - Dunlop SP Sport 01
    - Michelin Primacy HP


    olarak karşıma çıktı.


    Yani, bugüne kadar yapılmış tüm ADAC testlerini gözönüne alarak kendi soruma bir cevap bulmaya çalıştım.
    İlgilenen arkadaşlara faydası olması umuduyla....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 24 Mayıs 2008; 12:29:15 >




  • en iyisi en hesaplısı prelli p 400 aqua dır.
    şiddetle tavsiye ederim...keseyede uygun
  • hocam tercihimizi fiyat/performans olarak en doğrusu olduğuna inandığımız bridgestone turanza er 300 'den yana kullandık
    darısı sizin başınıza
  • .
  • sayın the gate er 300 den memnun kaldınızmı açıkçası bende yönde karar vermek üzereyim. Konfor ve güvenlik benim için ön planda. Özellikle içeriye aldığı ses önemli. Bende yeni kasa astra h var üzerindede continental var premiumcontact eskidiği içinde olabilir ama ses biraz fazla gibi. astralar malum biraz süspansiyonu sert araçlar bu yüzden lastik ile sesi de biraz düşürürsek daha keyifli bir sürüş lacak inşallah.
    Tavsiyesi olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    hocam tercihimizi fiyat/performans olarak en doğrusu olduğuna inandığımız bridgestone turanza er 300 'den yana kullandık
    darısı sizin başınıza


    Benim aracın fabrikasyon olarak bridgestone turanza er 300 üzerinde geldi, 20000 km oldu ne frende uzama var, ne gözle görülür aşınma var(diş derinliği), ne az kar üzerinde kendini burakma var, yaz kış Ankarada kullanıyorum, Karda yok artık:( 40000 de değiştirmeyi düşünüyordum ama heralde biraz daha uzayacak.
  • konfor sıralaması derken sessizlik veya yumuşaklığa göre titreşimleri daha az iletme mi var? konfor kalemleri nedir?
  • Ben de daha yeni Bridgestone Turanza ER300 aldım. Lastiklerin yol tutuşu gerçekten çok iyi. Bridgestone'lar için sert ve konforsuz diye bir söylenti vardır ama bana bu lastikler oldukça konforlu ve sessiz geldi.
  • arkadaslar o lastik iyi bu lastik iyi diyorua da neye ve nereye göre iyi........
    karsılastırma aynı sınıf ve aynı ebat lastikler için mi yapılıyor. 13 jant , 14 jant veya 15 yanta göra konfor degişmez mi........ 13 janta göra lastik ebatlarındaki lastik için soru soruluyor 15 jant kulananlar kendilerine göre yorum yaptığında veya kendi arabalarına göre yorum yapıldığında sonuçlar farklı cıkıyor......
    dogan slx için sorulduğunda biz passat a göre sessizlik ve yumusaklık önerirsek hata olur kanaatındayım... cünkü amortisör yapıları bile tamamen farklı..........
    dilerim anlatabilmişimdir...
  • Farklı araçlarda lastikler farklı karakter gösterir .
    Önden çekişlide ve arkadan itişlide lastiklerin gösterdiği tepkiler farklı olur .
    Goodyear f1 arkadan itiş testinde 1.iken önden çekişte 2.oldu hatta diğer markalar daha fazla fark yaratarak sonuçlar hakkında %100 olmasada yüksek bir doğrulukla çalıştığı unutulmamalı.
  • Bridgestone potenzayi tek geçerim hem yüksek performans lastiğide mevcut onunda namı duyulmuştur zaten. Ultimate araçlarda denenmiştir hem ıslak hem kuru yolda. Eğer izlemişseniz bilirsiniz BBCde vardı topgear diye orda görmüştüm sanırım.
  • Ben de 175/70 R/13 ebadında lastikler için hangisi daha iyi onu öğrenmek istiyorum.Continental Ecocontact 3 mü yoksa bridgestone B330 Evo mu?Öncelilkli kriter tabi ki güvenlik ancak testlerde yakın sonuçlar almışlar conti. daha önde konfor ve ses konusunda kullananlar varsa con. eco. gerçekten adac testlerindeki gibi iyi mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    dört dörtlük lastik olmadığına göre insanların beklentilerine en uygun lastikleri tarafsız ve profesyonel testlere bakarak seçmesi çok daha doğru olur.


  • BENCE MİCHELİN 1
    GERİSİ HEPSİ 2.SIRADA
    3. YOK YANİ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    konfor sıralaması derken sessizlik veya yumuşaklığa göre titreşimleri daha az iletme mi var? konfor kalemleri nedir?

    sorumu cevaplayacak yokmu?
  • heralde yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    konfor sıralaması derken sessizlik veya yumuşaklığa göre titreşimleri daha az iletme mi var? konfor kalemleri nedir?


    Konfor kalemleri sizin bakış açınızı kısmen anlıyarak değişkenlik gösterebilir şeklinde cevaplıyayım. Nasıl?

    Lastikten beklenen darbe emilimi ve süspansiyon etkisi olarak bakıldığında konforun tanımını mantıksal olarak yapabiliriz. Ancak, sadece bu şekilde bitmez, belli güvenliğe de yönelik kriterler de konfor sıfatı dahilinde yer alır. Sabit uluslararsı standart değerleri ve üzerini verebilen lastikler "Konforludur" denir ki günümüz teknolojisinde üretilen lastikler bu standartları zaten karşılıyor... her ne kadar bazen tüketiciler şu markanın şu modelinden şu açıdan memnun kalmadım dese de kriterler o kadar çok, değişken ve hem kullanıcıya hemde araca özel ki...




  • konfor kısmı gerçekten kişisel ama ADAC konfor kategorisini neye dayanarak yapmış onu merak ediyorum doğrusu. almancam olsa okurdum ama almancam olmadığından bilemeyeceğim
  • arkadaşLar konuyu hortLatmış gißi oLacağım ama yeni konu açmaktan daha iyidir .

    şimdi ßu test sonuçLarına göre kangoo araßama 175 65 14 eßatLarda en uygun Lastik hangisi acaßa ısLak yoL tutuşu ßaşta oLmak üzere (maLum karadenizLiyiz yağışLı ağırLıkLı mevsime sahißiz) .

    ßir sürü test sonucu veriLmiş ama Lastik eßatLarına göre ßir sonuç ßuLamadım !.. fikir verirseniz sevinirim !.. SAYGILAR !..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.