Şimdi Ara

En uygun Frenchising işi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.
    Bir arkadaşım bir tatlı firmasını bu sistemle bedel karşılıgında alarak bir dükkan işletiyor.
    İşleri gercekten yolunda.
    Sadece isim hakkını ödemek icin belirli bir bedel ödeniyor hepsi bu kadar diye biliyorum.

    Sizin bildiginiz bu tür işler var mı?
    Ne işine yatırım yaparsak sizce kazanırız?




  • Şöle diyim yurt dışında mesela italya pizza yapıyolar türkiyede ondan hiç yok pizza hut dominos gibi kötü pizza yapan yerler var gerçek
    italyan pizzası yapan yer açarsan isim hakkıda almazsın kendin bulursun adını ama o italyada yapılan ince bi pizza var onu öğrenmek gerek
    zircir kurabilirsin
  • İmzana bakılırsa zaten yapıyor gibisin :D
  • Hayır.
    Ben direk ithalatcıdan mal alıp piyasaya uygun fiyatlı mal veriyorum.

    Frencahisng cok farklı bir durum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oranos

    İmzana bakılırsa zaten yapıyor gibisin :D
  • komagene çiğköfte



    Franchising

    Çiğ köfte, hazırlanışı ve sunuluşuyla yemekten öte, bir şölendir. Orijinali çiğ etle yapılır ve yerinde tüketilir. Çiğ etin merkezde üretilip dükkânlarda satılması gıda sağlığı açısından mümkün değildir. Etsiz çiğ köfte bu ihtiyaçtan doğmuştur.
    Komagene, %100 doğal malzemelerle hazırlanan özel formüllü etsiz çiğ köftesi ile, orijinal lezzeti sağlıklı bir ortamda sunmayı başardı.

    Ürün ve hizmet yelpazesi ile Türkiye’nin (ve dünyanın) lider etsiz çiğ köfte zinciri oldu.
    Komagene ilk üretimine 2003 yılında İstanbul’da başladı. 2008 yılında yüzden fazla noktaya ulaştı. Vizyonu ve hedefi, bu lezzeti tüm dünyaya tattırmaktır. Komagene çalışma ilkeleri, “insan”, “ürün” ve “hizmet” üzerine kuruludur. Merkezde ve bayi kanallarında ekip ruhuyla çalışma, işini öğrenme, gereğini yapma ve birbirine destek olma temel değerleridir.
    Ürünlerin kalitesi ve lezzeti, satın almadan depoya, üretimden dükkana, tezgahtan müşteriye ulaşan bir zincir şeklinde sağlanır, izlenir ve raporlanır. Müşteriye sunulan hizmet, ürünü paketleyip vermekten ibaret değildir.

    Müşteriyi karşılama, beklentilerini anlama, ürünleri tattırma, isteklerini karşılama, uğurlama ve paket servis gibi unsurlar Komagene farkını oluşturur.
    Komagene’nin orta vadedeki hedefi, çiğ köftedeki liderliğini paralel ürünlerle genişletmek, üretimini bölgelerde yapmak ve yurt dışına açılmaktır.
    KOMAGENE FARKIYLA FRANCHISE

    1. Sürekli reklamlarıyla ve işletmelerinin yaygınlığıyla çiğ köftede akla ilk gelen marka olarak satışı arttırır.
    2. En yüksek kazanç sağlayacak yeri seçme ve makul koşullarla kiralama konusundaki deneyimi ile yardımcı olur.
    3. Dükkanın dekorasyonu deneyimli mimari ekibi ile gerçekleştirilir. Katılım fonuyla oluşan reklam bütçesini yönetir ve reklam ve promosyonlar yapar.
    4. Açılış kampanyasını yönlendirir, ürün tanıtımı yapmak ve ikram olarak dağıtılmak üzere ücretsiz ürün verir.
    5. Yaptığı sürekli denetim ve desteklerle işletmenin verimliliğini arttırır.

    Verdiği eğitimlerle gerek franchise alanın, gerekse çalışanlarının performansını artırır.
    ZİNCİRLEME LEZZET FRANCHISE
    Franchise 21. yüzyılın işletme ve pazarlama sistemi olarak öne çıkmaktadır. Marka sahibi gücünü ve deneyimini, girişimcinin sermayesi ve gayretiyle birleştirir. Bu sistemde işletmeci bağımsızlığını korur ama kendi başına kalmaz. Zincir olmanın müşteriye verdiği güven, tüm işletmelere avantaj sağlar.

    1. Franchise aldığınızda, seçilmiş bir lokasyon da markalı bir iş sahibi olur, eğitim alıp işinize hemen başlarsınız.
    2. Müşteriniz markayı tanır, açtığınız gün gelir. Nerede ne satacağınız, nasıl satacağınız, en çok nasıl kazanabileceğiniz deneyimlere dayanarak size aktarılır.
    3. Eğitim ve denetim kesintisiz sürer, yeni elemanlar kolayca devreye girer.
    4. Sürekli reklam ve kampanyalarla işletmeler desteklenir.
    5. İşletmeci tedarik ve pazarlamayı merkeze bırakır, işletmesine ve satışa odaklanır.

    Buna karsın franchise alandan istenen şeyler

    1. İşinin başında durması
    2. Kurallara uyması
    3. Ödemelerini aksatmaması ve sistemle rekabet etmemesi
    4. Franchise sisteminin de sınırlarının olduğunu bilmesi
    5. Kötü yerde iş yapılamayacağını ve işini benimsemeyenin para kazanamayacağını bilmesi
    6. Yanlış yeri ve işletmeciyi onaylamaması, katı kurallarla markayı koruması, franchise sisteminin en büyük avantajıdır.

    DOĞRU YER

    1. Cadde mağazalarının işlek yerde olması çok önemlidir. Yaya trafiğinin yoğun olduğu mekanlar, araç trafiğinin yoğun olduğu ve durmaya izin verdiği caddeler, Ziyaretçinin yoğun olduğu alışveriş merkezleri tercih edilir.
    2. Komagene zincirinin ana ürünü ve ağırlıklı satışı, çiğ köfte ve dürümdür. Yaya trafiğinin yoğun olduğu yerlerde dürüm, konut yerleşiminin yoğun olduğu yerlerde paket satışı çok olur. Yer seçiminde ve kiranın belirlenmesinde her iki ürün göz önünde bulundurulur, sadece birine hitap etmemeye dikkat edilir.
    3. Mağazanın konumu ve görünürlüğü çok önemlidir. Müşterinin dikkatini çekecek olan tabela ve vitrin bütünüyle görünmeli, uzaktan fark edilmelidir.
    4. Mağazanın vitrini, büyüklüğü, su ve elektrik tesisatı, tavan yüksekliği, kaldırım genişliği, yoldan yüksekliği, otopark imkanı gibi fiziki koşulları ise uygun olmalıdır.
    5. Aranan kriterler ve alt sınırlar Komagene tarafından bildirilir.
    6. Kira kontratı uzun vadeli olmalıdır.
    7. Her işletmenin çevresinde paket servis için yeterli iş potansiyeline sahip bir bölge tanımlanır.

    DOĞRU İŞLETMECİ

    1. Komagene işletmecisi, satış, kar ve müşteri memnuniyeti sağlayabilmek için belli özelliklere sahip olmalıdır. Böylece hem kendinin, hem Komagene’nin beklentileri karşılanır.
    2. Sahibinin uygun becerilere sahip olduğu ve işiyle bizzat ilgilendiği işletmeler çok daha başarılı olduğundan, işletmecimiz öncelikle işinin başında bulunmalı, öncelikli işi bu olmalıdır.
    3. Müşterilerimiz, sunduğumuz özel lezzete alışır, güvenir, sürekli gelir, hatırlanmayı, önem verilmeyi beklerler. Dükkân da ve paket serviste özel ilgi, ürün sohbeti, satışı artırmakla kalmaz, beklenir de.
    4. İşletmecimiz, müşterilerle ilişki kurmaya yatkın, işinde de müşteri odaklı olmalıdır.
    5. İşletmecinin personelinden şikayete hakkı yoktur.
    6. Onları motive etmek, yoğun tempoda çalıştırmak, tanıtım etkinliklerinde kullanmak, verimli yönetmek onun işidir. Kendisi de yoğun çalışma ortamına ayak uydurabilmelidir.
    7. İşletmeci öğrenmeye açık ve öğretmeye hazır olmalıdır. Komagene, geliştirdiği ürünleri, işletme ve pazarlama yöntemlerini sürekli eğitimle aktarır, işletmeciden de personeline aktarmasını bekler.
    8. İşletmeci, mağazanın yatırımını ve cari harcamalarını karşılayacak maddi güce sahip olmalıdır.
    9. İşletme normalde sahibini geçindirir ama bir masraf gerektiğinde de sahibine muhtaç olur.


    YATIRIM VE İŞLETME

    1. Franchise anlaşmasının imzası ile birlikte yatırım başlar.
    2. Bölge verilip yer aranabileceği gibi, yer bulunup onaylatıldıktan sonra franchise anlaşması da yapılabilir.
    3. Dükkan franchise giriş bedeli ödenir.
    4. Yerin onaylanıp kiralanması ile birlikte proje ve inşaat aşamasına geçilir.
    5. Komagene için çalışan deneyimli ekip projeyi çıkarır, fiyatlandırır, franchise alana sunar. Anlaştıktan sonra en geç 3 hafta içinde dükkan açılışa hazır hale gelir. Verilen yapım bedeline tüm tabela, inşaat, tesisat, ekipman, dekorasyon masrafları dahildir.
    6. Yatırımcı şubeyi kendi imkânları ile yaptırmak isterse, anlaşmalı mimarımızın proje ve denetleme bedelini ödeyerek, Komagene standart ve prosedürlerine uymak kaydı ile kendisi yaptırabilir.
    7. Dükkanın yakın çevresine açıldığını bir kampanya ile duyurması, başlangıçta yapacağı ciroyu artırır, tanınmasını hızlandırır. Komagene geçmişte kazandığı deneyimi ile açılış kampanyasını yönlendirir, bununla ilgili tüm harcamaları franchise alan yapar.
    8. İşletmenin Komagene’den mal alımı kesin sipariş ve ön ödeme ile yapılır. Siparişi takip eden ikinci gün ürünler işletmede teslim edilir.
    9. İşletmenin ana masraf kalemleri, hammadde, kira, personel, tanıtım ve diğer giderlerdir. Bunların oranlarının belli sınırlar içinde kalması sağlanmalıdır.
    10. Komagene franchise işletmesi, düşük yatırımını, yüksek karlılığı ile çok kısa sürede çıkaran, kolay işletilen, çok cazip bir iş fırsatıdır.

    YOLCULUK İLK ADIMLA BAŞLAR
    İşi ve Komagene’yi inceledikten sonra geriye tek şey kalıyor, hemen bugün başvurmak. Uygun bölgeyi Komagene ile birlikte seçin, kısa sürede işinizin başına geçin. Siz de sağlam ürününüzü sadık müşterilerinize satın, karlı ve kolay bir iş sahibi olun.

    BAŞVURU VE BİLGİ İÇİN
    0216 444 6 KMG
    0216 444 6 564
    0554 930 86 76
    0532 254 35 41
    komagene@komagene.com.tr




    Ankara Çubuk Şubemiz Açıldı.






  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.