Peki hocam bu büyük bir sorun teşkil eder mi sübap lastiklerinin değişmesi için üst kapağı sökecekler bildiğim kadarıyla bu da bir dünya masraf+ aracın yatması araçla işe gidiyorum her gün < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Enjektörlere baktırayım mı (2. sayfa)



-
-
Sıkıntısız baktırdık tek tek hepsinde ışık veriyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araçtan araca değiştiğini düşünüyorum enjektörler pahalı malesef her 80-90 binde değiştirecek olsak bu işin bir anlamı kalmaz ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dumanı beyaz gördüğünüzü söylemişsiniz mavi mi beyaz mı bunu çok iyi görmeniz gerekiyor. Maviyse dediğim ihtimal yüksek.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
hiç bişey olmaz devam et. paran çoksa orası ayrı.
-
Mavi denebilir hocam bembeyaz değil malesef. Yaptırmasam çok sıkıntı bir durum mu eritir mi subapları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok değil baya masraf ettim arabayı alırken kasko sigorta bikaç bişey taktırdım arabayı urbana çevirdim easyden hep masraf malesef. Turbodan ses geliyodu contalar değişti sök tak vs. Kızdırma Buji arızalıydı onu değiştik. Egr dpf emme manifoldu balatalar kaldı baktırmadığım. Muhtemelen balataları da değişçem korkuyorum tutmazsa frenler diye. Takıntılıyım biraz onunla da alakalı galiba bu sorunlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
16-18 derece soğuk hava değil. motor suyunu gözlemleyin eksiltme var mı, bulunduğunuz yer gece 4-5 dereceye filan düşmediği sürece havayla ilgisi yok durumun. bunun dışında gördüğünüz renk beyaz değil mavi olabilir ayırt etmek zordur bu durumda da yağ seviyesini gözlemlemeniz gerek. külbütör kapağı açılıp supaplara bakılır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamdır hocam doğru diyorsunuz bakalım bu ne kadara ptlayacak… hayırlısı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçmiş olsun diyeyim ben sana. balatada bişey yok alıp takacaklar . dizel araba başbelası 200binden sonra derdi tasası bitmez . adam turbodan bi başlar en sonunda motor inecek açmadan bilemeyizle biter .
-
yakıt düşer bundan sonra. beyaz dumanı araştırmaya devam etmek lazım.
-
genelleme yapmadım. ben de eski aracım enjektörünü 300 bin kilometre civarında söktürdüm. artık şehirler arası 7,5 litre yakıyordu, orijinaldi hepsi. dikkat ederseniz ille de bozulurlar yazmadım. gerekirse revizyon yazdım. işeme başlayana kadar hiç bakım yaptırmamak da sağlıklı değil. bazı araçlarda değerler bilgisayarla okunabiliyor bazılarında okunmuyor. enjktörün belli bir ömrü yok, çok olmadı 2-3 ay önce komşumun arabasının bir enjektörü 110 bin kilometrede işedi mesela.
-
ben de enjektorleri temizlettim simdi motor sari isik yaniyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
enjektör revizyonunun ömrü çok kısa. genelde yaptırıp arabayı satarlar adiler
-
Enjektörleri hiç elletme derim.
-
Kesinlikle doğru söylüyosunuz
şunuda ekliyim sabah çıkan beyaz duman duman değildir buhardır. Araç ısındıktan sonra kesiliyorsa bi sorun teşkil etmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende hocamızım yazdıklarına tamame katılıyorum.
Duman eğer mavi ise ve kesiliyorsa sübap lastiklerinden yapar ve çokta önemli bir mesele değildir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X