ben de 1.85'im. c sınıfının altı bana dar geliyor. tavan belli olmuyor, kimi b sınıfı aracın tavanı c sınıfından yüksek olabiliyor ama enden sıkıntılı yine. mini cooper dışardan belli çok basık bir araç. vücut kütlesiyle araç boyutu nasıl alakalı olmaz? |
Eşimle Birlikte Kullanabileceğimiz Bir Araç (2. sayfa)
-
-
İmkan varsa elektrikli hafızalı koltuk olan modellere bakın. Bende şirket aracı var. Kendi aracımızı hafta içi eşim hafta sonu çıkarsak ben kullanıyorum ve inanılmaz konforlu bir şey.
Örnekler
https://www.sahibinden.com/s/bCspbIpm
https://www.sahibinden.com/s/ZG9w1cbg
https://www.sahibinden.com/s/y6oxBAxL
https://www.sahibinden.com/s/rlRtd4lk
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 11 Mayıs 2024; 8:17:50 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hocam Honda Jazz beklentilerini fazlasıyla karşılayacaktır. İç hacmi çok çok geniş. B segment sayılmasına rağmen çoğu C segment araçtan daha geniş ve daha ferahtır. 400 litre bagaj hacmine sahip ki yeterli olduğunu düşünüyorum. Ben 2009 model 1.4 Fun modeline sahibim. 10 yılı aşkın süredir bende. şimdi model yükseltmek için satma kararı aldım. Ancak bu süre zarfında aynen söylediğiniz gibi peryodik bakım haricinde beni neredeyse tamirciye götürmedi. Bir defa debriyaj balatası değişimi gerekti o kadar. Yakıt olarak da sizi çok mutlu edecektir. Bayanlar açısından da kullanımı zevkli bir araçtır. Donanım olarak da mutlaka sizi tatmin edecektir eğer dolusunu alırsanız
-
Düşük km, otomatik vites, 360 sensor + geri park kamerasi olan 2016 ve üzeri megane 4 aliyorsunuz hatchback olanlarından, keyfinize bakıyorsunuz. Hele 1.5dci dusurebilirseniz ilerde çoluk cocuk olsa dahi satmazsiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 14 Mayıs 2024; 2:24:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çift kavramalı yarı otomatik EDC şanzımanı ile o iş nasıl olacak? Megane 4 Facebook gruplarında ve hatta Clio 5 1.3 tce EDC şanzıman olanlarda kavrama sorunlarından ve çıkan masraftan söz ediyorlar. En son 50k km'de ki Clio 5 1.3 tce EDC şanzıman olan araca kavrama nedeniyle kullanıcı hatası deyip toplamda 180 bin TL , yarısı 90 bin TL kullanicidan olmak üzere üstelik garantili olmasına rağmen masraf çıkartılmış. Dediğiniz 2016 üstü 1.5 dci motorlu araçta tork konvertörlü tam otomatik şanzıman olsaydı yazdığınıza doğru derdim evladiyelik olurdu ancak EDC şanzıman ile mümkün değil. Hiç sorun çıkarmasa bile mutlaka kavrama değişimi gerektirir sarf malzemesi olarak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullanan kişi gayette kullanıyor, sorunsuz bir şekilde. Zamanında dsg araç alinmaz dsg şöyle böyle diye anlatılıyordu insanlar ön yargi ile yaklasiyordu fakat kullanan sorunsuz gayette kullaniyordu.
Önemli olan kullanıcı düzgün bir insandan bulunup alınırsa hiç sorun çıkarmaz. 2011 model fiesta almıştım zamanında 2016 yılında, 5 yıllik 96 bin km idi araç üzerine 7 yıl 160 bin km yol yaptiktan sonra aracı sattim. En son satarken masraflar çıkartıyor diye satmıştım 7 yıl 160 bin km boyunca sadece harcadığım para bakim parasiydi. Araci satarkende sorunlu neyse ömrü dolduran parça onu degistirtip öyle satmıştım, önemli olan düzgün kullanan kişiden almak aracı. 7 yıl boyunca ortalama maximum 10 ya da 15 kez farkli firmadan (opet,bp,po) gibi yerden yakit almışımdır maximum, hep shellden aldım yakıtı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 18 Mayıs 2024; 13:10:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X