Şimdi Ara

ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synaX:Lecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Dostum, konsinye kayıt sisteminden önce de stall network sistemi vardı. Şehir sınırları içerisinde stall açtığında, şimdiki konsinye gibi sistemde çıkıyordu sattığın şeyler. DC yediğinde sistemden siliniyordu. Yani sürekli on-line olmak gerekiyordu. Oyunda multi-client vardı. Küçük bir loader programı ile, bilgisayarın kapasitesi yettiğince char açılabiliyordu. Jangan'ın etrafı, Downhang'ın etrafı, Ong'lar, Tarim Basin, Downhang cave, Hotan'ın etrafı, Karakoram, Ishade'ler, Taklamakan; daha sonraları Roc Mountain, Qin-Shi... Bu saydığım yerlerin hepsi ağzına kadar goldbot doluydu. Goldbot'lar sınırsız sayıda elixir düşürüyordu ve bu düşürdükleri item'leri şehirde satan char'ları da vardı. Yani bu saydıklarımı görmezden gelemeyiz. Buraya tıkla, bunlar dolduruyordu işte oyunu.

    Diğer konularda sana katılıyorum. Ben de zevk almadan oynuyorum. Para da harcamıyorum eskisi gibi. Yalnızca bot'u uzatıyorum ve pet'i canlandırıyorum. Ayda 25 TL civarı bir masrafım oluyor.

    14D item'lerde eski alchemy sistemine dönmeleri lazım. Oyunu bırakanların %90'ı proof stone olayı yüzünden bıraktı. Job sistemini de eski haline getirmeleri gerekir. Bunları yaparlarsa, oyun tekrar eski günlerine döner.

    Her şeyin bir sonu vardır, ama bu oyunun daha süresi var. Çünkü Joymax hâlâ çok iyi paralar kazanıyor Silkroad Online üzerinden. Hatta eskisinden daha iyi kazanıyorlar. Proof'un tanesinden 3.2$ kazanıyorlar. Üstelik hiçbir masraf yapmadan. Resmen olmayan bir şeyi satıyorlar. "proof_stone.exe" satıyorlar millete.

    Uzun lafın kısası; SRO'yu bu halde görmek beni çok üzüyor. Bu oyunun bu hale geleceği aklımın ucundan bile geçmezdi. Lanet olsun sana Joymax!...

    Hayır, benim anlattığım dönemlerde stall-network yoktu, o daha sornadan gelen bir sistem.
    İşte o goldbotların asıl devrim yarattığı dönem 80capin gelmesi.

    Ben bu oyunu 80cap gelicek dediklerinde bırakmıştım. Evimde internet yoktu. 80cap geldiği günün akşamı kuzenim eve geldi.
    "Burak, olm Lord Yarkan diye bir unique gelmiş, 3,4 saatte zor kestiler. Tahmin et kim kesti" dediğinde ilk tahminimle bildim.
    Derken benim içimde bir kıpır kıpır olma duygusu oluştu. Ertesi gün internet cafeye gidip girdim oyuna ve 3. kestiğim mobdan Lv 64 SoSun sword düştü. Budao yuna dönmem için büyük bahane oldu.

    80cap'tende zevk aldım sonra son bi update oldu, çinlilere yeni skiller ve EU ırkı geldi işte bu dönem oyunu komple bırakma dönemimdi, bıraktım gitti.

    1 sene sonra 90cap gelmeden bi kaç gün önce haberleri duydum. Evde ypcak bişey yoktu dedim bari giriyim yeni level update'i kasıp zaman geçiririm diye tekrar başladım. Daha 2. günü lv 83'tüm serverın en yüksek çinli karakteri bendeydi.

    Link;

    http://forum.donanimhaber.com/m_23448600/f_/key_shaitan//tm.htm#27090718


    Onda da 1.5 hafta oynadm char 89 yptım, swordu mag %100 basmştım oyunu bırakırkende şöle bir video yaptım;


    Bu video Silkroad'ın forum sitesinde patlama yaptı, en çok yorum alan video olarak birinci sırada ve konunun kilitli kalmasına rağmen.

    Benim youtube hesabım bu sene başı fesh edildi. Nedenlerinden birinde Joymax'i gördüğümde pek şaşırmadım. Çünkü daha önce bana mail yoluyla prokavasyon yaptğımı belirttiler.


    EDIT:

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrabey09

    Karakter kontrolu,pvp(opdudugunuz yerde duellodasiniz kim fazla dmg verirse kazaniyo) ,paraya bagli olmasi vs vs bakimindan diger oyunlara gore baya kotuydu.Konu guzelsi kervan olayi. Kervancilar npcye donusmasinin sebebi insanlarin mesleklere onem vermemesiydi oyunu direk meslekler uzerine kurup oyun bundan ibaret olsayi cok daha hos olurdu.Suanki meslek sistemi berbat,baslayanlar icin sp kasmasi zor oluyor insanlar eglenmek icin vakit harcamak istemiyor artik.Rp oyunculari cogaliyor artik oyunu direkten kervan hirsiz avci oyuni yapsalardi cok daha eylenceli olurdu.


    Ksro'ya eu ırkı 90cap'te gelmişti. Bunlar 80cap'te getirdi tüm balansın içine ettiler, kuzenim şahit;
    Server Olympus'tan bir nuker, nicki Sector. Üstü full sun +5 garment set (acc ile beraber). Elinde de sun +9 s/s.
    Diğer yanda warrior, nicki Wortex1337. Elinde 72+4 sword.

    Bu Wortex1337 geldi, Sector'e attığı ilk dmg ile 7500 civarına bir critical vurduki benim ve kuzenim ağzı açık kaldı.
    Sectorun HP'si 9k civarında zaten.

    Bu dmg üzerine Wortex1337 dediki;
    Swordu +7 yapsam seni tekte alabilirim ^___^

    O gün anladım oyun böyle gitmez.

    Bunu geç, başka bir blader ile pvp atıyorum. Bir baktım bi yerden bi ok geldi 6000 dmg. Ben yerde, kalktım baktım, arıyorum kim attı.
    Adamı buldum normal bir bowun atamıcağı uzaklıtkan atmış. Ve sadece 1 dmg ile o kadar vurdu bende ise 11k civarında HP vardı.


    Videonu izlerken duygulandım :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lurtz Uruk Hai

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Oyunda 100 cap en son keyifli zamanıydı. 110 ile öldü. Bi daha da eski keyfini yakalayamaz. 100 Cap'te son map'in yine Jangan da oluşu nedeniyle bütün PVP 'ler Jangan 'da oluyordu yine. 90'da action biraz durulmuştu çünkü herkes sun kasıyordu Roc Mt.'da..

    6 klasör oyun içi görüntü var bilgisayarımda. Yıllardır saklarım..






    +1

    Ben sürekli en çok 100 cap'ı beğendiğimi söylemiştim. Nedense 100 levelda aldığım zevki 80-90 da almıyordum. Belki de oyun tamamiyle oturmuştu ondan olabilir

    +1 100 cap efsanedir o yüzden theta oynuyorum




  • synaX:Lecter kullanıcısına yanıt
    Video harika olmuş.

    Blader karakterimi zar zor 89 yaptım; 100 cap'in geleceğini öğrenince bırakmıştım. 100 cap boyunca da oyunu oynamadım. Herkes çok beğeniyor 100 cap'i, çok şey kaçırdım sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uberior

    Videonu izlerken duygulandım :(




    quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Video harika olmuş.

    Blader karakterimi zar zor 89 yaptım; 100 cap'in geleceğini öğrenince bırakmıştım. 100 cap boyunca da oyunu oynamadım. Herkes çok beğeniyor 100 cap'i, çok şey kaçırdım sanırım...

    Teşekkürler. 100cap'in en önemli tarafı iki ırkın gücünün birbirine eşit olması bence.
  • synaX:Lecter kullanıcısına yanıt
    Yeni gelişmelerden haberin vardır. CH karakterlede, cold-lightning-fire üçlüsünün hepsi aktif olabiliyor. Cold'un level'ını yükseltiyorsun, fire-lightning de aynı seviyeye yükseliyor. Şu anda CH'ler daha güçlü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Yeni gelişmelerden haberin vardır. CH karakterlede, cold-lightning-fire üçlüsünün hepsi aktif olabiliyor. Cold'un level'ını yükseltiyorsun, fire-lightning de aynı seviyeye yükseliyor. Şu anda CH'ler daha güçlü.

    Silkroad-R sistemi. Bende o versiyonunda başladım. Hatta şansa Silkroad-R'deki GM arkadaşım çıkmıştı.
    Serverın 2. level 70'i bendim. Evet çinliler iyiydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uberior

    Maalesef o eski mükemmel oyun artık batmaya yüz tutmuş bir oyun oldu. Tarihin derinliklerine gömülecek efsanevi bir oyun.

    Zamanında serverlerin hepsi doluydu biz de yer açılan servere hemen dalardık... Serverlere girmek için sure okurduk.

    Samarkandın önünde pc kasardı. Samarkandın önü hep dolu olurdu.

    Hotanda bota bırakılmış satıcılar yerine online satıcılar vardı...

    Eskiden neredeyse her canavarda pt vardı.

    Taxi çok yaygın değildi ama kullanılıyordu.

    Sos'lu eşyalar düşünce halay çekerdik.

    Şimdi soslu eşyalar npc lerde bedava.



    Kim bilir bu forumda benim gibi eski sroyu özleyen kaç kişi var..












    bizim zamanımızda DW önü dolu olur orası kasardı :D




  • 80 cap'in eline hiç bir şey su dökemez 2004 2005de yüksek karakterim yoktu zaten çocuktum o sıralar 30 lvl karakterimle 80 lvl pvpler az izlemedim. Fllly lermi dersin, Super Star mı dersin G0DsForce mi, FL0wshy mi hey yavrum hey ne günlerdi be 80 cap'e euro geldi oyunun anasını bellediler. Y/azık oldu oyuna 3500 kişilik kapasitesi olmasına rağmen yinede girmek için, en az 2 saat denerdik. Salı günü sabahın köründe internet cafenin açılmasını beklerdik öf öf...
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre-Dylan -- 12 Ağustos 2013; 12:13:20 >
  • synaX:Lecter kullanıcısına yanıt
    SRO-R'nin sistemi normal SRO'da da aktif.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    SRO-R'nin sistemi normal SRO'da da aktif.

    Önce iSro normal sistemde devamdı. Sro-r çıktı ayrı bir sistem yapıldı. Bir yerden sonra ikiside aynı sisteme döndü.
  • arkadaslar bende 80 lvl ı ozluyorum eu lar herseyi alt ust etti cunku artık pvp yapılmıyor bir suru arkada buff basan insanlar keske joymax nostalji adında bi sw acıp mhtc filesle 80 cap yapsalardı ve bence baska bir sistemle farklı harita ile cunku artık insanlar ezberledi aynı seyleri force ve buff olayını hic sevmiyorum o zaman adaletli pvp oluyor cok ozledim cok
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.