Şimdi Ara

ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Maalesef o eski mükemmel oyun artık batmaya yüz tutmuş bir oyun oldu. Tarihin derinliklerine gömülecek efsanevi bir oyun.

    Zamanında serverlerin hepsi doluydu biz de yer açılan servere hemen dalardık... Serverlere girmek için sure okurduk.

    Samarkandın önünde pc kasardı. Samarkandın önü hep dolu olurdu.

    Hotanda bota bırakılmış satıcılar yerine online satıcılar vardı...

    Eskiden neredeyse her canavarda pt vardı.

    Taxi çok yaygın değildi ama kullanılıyordu.

    Sos'lu eşyalar düşünce halay çekerdik.

    Şimdi soslu eşyalar npc lerde bedava.



    Kim bilir bu forumda benim gibi eski sroyu özleyen kaç kişi var..



  • Bu server tekrardan açılacak, DH olarak başlayacağız. Sende katılırsın bize.

    http://forum.donanimhaber.com/m_78979925/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exciting Bad Boy

    Bu server tekrardan açılacak, DH olarak başlayacağız. Sende katılırsın bize.

    http://forum.donanimhaber.com/m_78979925/tm.htm

    Tarih ne zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GjRr1 -- 10 Ağustos 2013; 17:36:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uberior

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exciting Bad Boy

    Bu server tekrardan açılacak, DH olarak başlayacağız. Sende katılırsın bize.

    http://forum.donanimhaber.com/m_78979925/tm.htm

    Tarih ne zaman

    Konuyu takip et GM haber vericek.
  • "Semerkand'ın önü kasardı" mı ? 7-8 level'da ilk kez map'in sağ altındaki Tomb alanına gittiğimde orada kasan insanlar vardı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    "Semerkand'ın önü kasardı" mı ? 7-8 level'da ilk kez map'in sağ altındaki Tomb alanına gittiğimde orada kasan insanlar vardı..

    hocam arkadaş pvpyi kastetmiş sanırım
  • nerde o 80 cap 90 cap zevki.para kazanmak uğruna gitti güzelim ipekyolu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Bionick

    quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    "Semerkand'ın önü kasardı" mı ? 7-8 level'da ilk kez map'in sağ altındaki Tomb alanına gittiğimde orada kasan insanlar vardı..

    hocam arkadaş pvpyi kastetmiş sanırım

    En az 70 kişi vardı saymıştım bir kere
  • Oyunda goldbot yok. Eskiden doluydu, bu videodaki gibi doluydu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Oyunda goldbot yok. Eskiden doluydu, bu videodaki gibi doluydu.

    NE GULDUM YA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uberior

    Maalesef o eski mükemmel oyun artık batmaya yüz tutmuş bir oyun oldu. Tarihin derinliklerine gömülecek efsanevi bir oyun.

    Zamanında serverlerin hepsi doluydu biz de yer açılan servere hemen dalardık... Serverlere girmek için sure okurduk.

    Samarkandın önünde pc kasardı. Samarkandın önü hep dolu olurdu.

    Hotanda bota bırakılmış satıcılar yerine online satıcılar vardı...

    Eskiden neredeyse her canavarda pt vardı.

    Taxi çok yaygın değildi ama kullanılıyordu.

    Sos'lu eşyalar düşünce halay çekerdik.

    Şimdi soslu eşyalar npc lerde bedava.



    Kim bilir bu forumda benim gibi eski sroyu özleyen kaç kişi var..












    Baştan başlayıp güzel güzel okuyordum, aynen öyle diyordum ki...

    "Samarkandın önünde pc kasardı. Samarkandın önü hep dolu olurdu."
    />


    Bende sandım ki, özlenilen zamanları anlatıyorsun.


    DW, Hotan demen lazımdı;
     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!

     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synaX:Lecter -- 11 Ağustos 2013; 1:43:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synaX:Lecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uberior

    Maalesef o eski mükemmel oyun artık batmaya yüz tutmuş bir oyun oldu. Tarihin derinliklerine gömülecek efsanevi bir oyun.

    Zamanında serverlerin hepsi doluydu biz de yer açılan servere hemen dalardık... Serverlere girmek için sure okurduk.

    Samarkandın önünde pc kasardı. Samarkandın önü hep dolu olurdu.

    Hotanda bota bırakılmış satıcılar yerine online satıcılar vardı...

    Eskiden neredeyse her canavarda pt vardı.

    Taxi çok yaygın değildi ama kullanılıyordu.

    Sos'lu eşyalar düşünce halay çekerdik.

    Şimdi soslu eşyalar npc lerde bedava.



    Kim bilir bu forumda benim gibi eski sroyu özleyen kaç kişi var..












    Baştan başlayıp güzel güzel okuyordum, aynen öyle diyordum ki...

    "Samarkandın önünde pc kasardı. Samarkandın önü hep dolu olurdu."
    />


    Bende sandım ki, özlenilen zamanları anlatıyorsun.


    DW, Hotan demen lazımdı;
     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!

     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!


    Hocam DW ile Hotanda ki ni zaten biliyoruz. Ben burda pvp'lere vurgu yapmak istedim eskiden en az 50 kişi onun önünde varken şimdi 5-6 kişi onlarda 80+ lv ler vs atıyorlar. Ona vurgu yapmak istedim.

    Yoksa Hotan ve dw yine dolu. (BOTA BIRAKILMIŞ SATICILAR SAĞOLSUN )




  • Oyuna girmeden; oyun hakkında yorum yapıyorlar. Thief-hunter cave'e gidin, mirror'a gidin. Oyun Samarkand PvP alanından ibaret değil. Minimum 50 bin kişinin sürekli online olduğu oyuna kimse "Bitmiş..." diyemez. Eskiden server'ların yarısını goldbot'lar dolduruyordu. Konsinye kayıt sistemi yoktu, stall network vardı. Herkesin stall char'ı vardı yani. "10K please..." diyen lanet olası ergenler vardı. Ben 4 aydır oynuyorum SRO'yu. 115 level blader karakterim var ve birkez bile gitmedim PvP alanına. Çünkü 120 olmadan gidilmiyor. Gidilse de bir şey yapılamıyor. Benim attığım videoyu görmezden geliyorsunuz. İşte o videoda eski 3500/3500 server'ınızı görüyorsunuz. Oyunun 2000 kişilik yerini boş karakterler dolduruyordu. Şimdi benim oynadığım server her zaman 2500 civarında. Haydi bunların 500'üne stall char'ı diyelim; geriye kalan 2 binin hepsi "gerçek" oyuncu. Ben en son 3 sene önce oynuyordum. Şu anda oyundan daha memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 11 Ağustos 2013; 11:31:05 >




  • Oyunda 100 cap en son keyifli zamanıydı. 110 ile öldü. Bi daha da eski keyfini yakalayamaz. 100 Cap'te son map'in yine Jangan da oluşu nedeniyle bütün PVP 'ler Jangan 'da oluyordu yine. 90'da action biraz durulmuştu çünkü herkes sun kasıyordu Roc Mt.'da..

    6 klasör oyun içi görüntü var bilgisayarımda. Yıllardır saklarım..


     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!


     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!


     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!



     ESKİ SILKROAD'I ÖZLEDİM!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Oyuna girmeden; oyun hakkında yorum yapıyorlar. Thief-hunter cave'e gidin, mirror'a gidin. Oyun Samarkand PvP alanından ibaret değil. Minimum 50 bin kişinin sürekli online olduğu oyuna kimse "Bitmiş..." diyemez. Eskiden server'ların yarısını goldbot'lar dolduruyordu. Konsinye kayıt sistemi yoktu, stall network vardı. Herkesin stall char'ı vardı yani. "10K please..." diyen lanet olası ergenler vardı. Ben 4 aydır oynuyorum SRO'yu. 115 level blader karakterim var ve birkez bile gitmedim PvP alanına. Çünkü 120 olmadan gidilmiyor. Gidilse de bir şey yapılamıyor. Benim attığım videoyu görmezden geliyorsunuz. İşte o videoda eski 3500/3500 server'ınızı görüyorsunuz. Oyunun 2000 kişilik yerini boş karakterler dolduruyordu. Şimdi benim oynadığım server her zaman 2500 civarında. Haydi bunların 500'üne stall char'ı diyelim; geriye kalan 2 binin hepsi "gerçek" oyuncu. Ben en son 3 sene önce oynuyordum. Şu anda oyundan daha memnunum.

    Benim ev arkadaşım hala oynuyor ve isronun en iyi charlardan biri elinde.

    Thief-Hunter cave ne adama zorla pvp yaptırıyorsun. Bu oyunun bir amacı yok mu? Adı üstünde İpek yolu.
    Biz PvP'ımızı Jg yad Dw South gate'te yapardık.

    Oyun bitti dostum bitti. Oyunu oyunayan her 10 kişiden 9'u zevk çıkarmadan oynuyor. Yaptıkları sadece kasma, hiç bir aktive yok. Seninde söylediğin gibi 120 olamdan setlerini yapmadan PvP'a gidemezsin.

    Benim oynadığım dönem öyle dğeildi ama. Ben Lv 33 iken ferryleri kontrol ederdim kervan geçicekmi diye. Kuzenmle beraber lv 43 oldğumuzda, karşımıza çıkan lv v52 str glavie'i yıkmıştık. Bizim zamanımızda levelın ne olursa ol, hem PvP'a hemde Job War'a gidebilirdin. Öyle yanına buffçı, resçi almana gerek yok. Şimdiki gibi pcden 8 char açıp party kasma yok. Stall botları demişsin. yoktu öyle birşey, eğer stall bot istiyorsan, 1 pc daha alırdın oraya koyardın stallını. 70cap'in sonunda iBot çıktı, onunda multiclienti yoktu. Bilen birlir 2. char açmak istiyorsan, windows XP'de admin olarak clienti başlatrdın. 10 15dk oynardın sonra atardı seni. Yani 2. pc şart olurdu.

    Server kapasiteside Xian, Aege ve Troy 1500 di, diğerleri athens, babel, venice fln olsun bunlarda 1000 kişiliktendi.

    1500 kişilik serverı ele alalım. Xian diyelim, benim oynadığım serverdı. Venice açılana kadar tüm serverlar Crowded'ti. 70cap zamanından bahsediyorum.
    Daha elementler geldiği dönem. Xiana 3,5 deneyişte giriyordun. Server'a girdiğinde jangna, dw full çekiyor herkes stalldaydı.

    Herşeyimin üstüne yemin ederim; Janganda 150 tane stall varsa, 140'ı real playerdı. Hemen hemen hepsi daha stalla girmeden, yanından geçince, seni çağırırdı gel diye.
    Stalla girip bişey sorduğunda cevabını alırdın. Aşağıdaki AFK notuna rağmen. Aynısı DW içinde geçerli.

    Şuan sallıyorum örnek vermek için. Server kapasitesi 3500 mü? hadi o server full diyelim. O serverın max 700 real playerı vardır. O da taş patlasa. Geri kalan party yapmak için. Ev arkadaşımda 2 pc var ve 15 20 tane charı var. Birde bişey söyleyim 700 real player içinde eminim 600'ü oyundan gram zevk alıyorsa adımda Burak değil.


    EDIT: Benim fikrim, 2015'ine kadar Silkroadın tüm updateleri biter, sizi 1,2 sene dhaa oynatırlar sonra aranızdan 1. 2. 3. seçip ona para ödülü verirler sorna oyunu kapatırlar.
    Bende isro'nun bir eventında kasmada 4. olmuştum bandit tiger hat vermişlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synaX:Lecter -- 11 Ağustos 2013; 19:20:23 >




  • synaX:Lecter kullanıcısına yanıt
    Dostum, konsinye kayıt sisteminden önce de stall network sistemi vardı. Şehir sınırları içerisinde stall açtığında, şimdiki konsinye gibi sistemde çıkıyordu sattığın şeyler. DC yediğinde sistemden siliniyordu. Yani sürekli on-line olmak gerekiyordu. Oyunda multi-client vardı. Küçük bir loader programı ile, bilgisayarın kapasitesi yettiğince char açılabiliyordu. Jangan'ın etrafı, Downhang'ın etrafı, Ong'lar, Tarim Basin, Downhang cave, Hotan'ın etrafı, Karakoram, Ishade'ler, Taklamakan; daha sonraları Roc Mountain, Qin-Shi... Bu saydığım yerlerin hepsi ağzına kadar goldbot doluydu. Goldbot'lar sınırsız sayıda elixir düşürüyordu ve bu düşürdükleri item'leri şehirde satan char'ları da vardı. Yani bu saydıklarımı görmezden gelemeyiz. Buraya tıkla, bunlar dolduruyordu işte oyunu.

    Diğer konularda sana katılıyorum. Ben de zevk almadan oynuyorum. Para da harcamıyorum eskisi gibi. Yalnızca bot'u uzatıyorum ve pet'i canlandırıyorum. Ayda 25 TL civarı bir masrafım oluyor.

    14D item'lerde eski alchemy sistemine dönmeleri lazım. Oyunu bırakanların %90'ı proof stone olayı yüzünden bıraktı. Job sistemini de eski haline getirmeleri gerekir. Bunları yaparlarsa, oyun tekrar eski günlerine döner.

    Her şeyin bir sonu vardır, ama bu oyunun daha süresi var. Çünkü Joymax hâlâ çok iyi paralar kazanıyor Silkroad Online üzerinden. Hatta eskisinden daha iyi kazanıyorlar. Proof'un tanesinden 3.2$ kazanıyorlar. Üstelik hiçbir masraf yapmadan. Resmen olmayan bir şeyi satıyorlar. "proof_stone.exe" satıyorlar millete.

    Uzun lafın kısası; SRO'yu bu halde görmek beni çok üzüyor. Bu oyunun bu hale geleceği aklımın ucundan bile geçmezdi. Lanet olsun sana Joymax!...




  • Karakter kontrolu,pvp(opdudugunuz yerde duellodasiniz kim fazla dmg verirse kazaniyo) ,paraya bagli olmasi vs vs bakimindan diger oyunlara gore baya kotuydu.Konu guzelsi kervan olayi. Kervancilar npcye donusmasinin sebebi insanlarin mesleklere onem vermemesiydi oyunu direk meslekler uzerine kurup oyun bundan ibaret olsayi cok daha hos olurdu.Suanki meslek sistemi berbat,baslayanlar icin sp kasmasi zor oluyor insanlar eglenmek icin vakit harcamak istemiyor artik.Rp oyunculari cogaliyor artik oyunu direkten kervan hirsiz avci oyuni yapsalardi cok daha eylenceli olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun tek kurtuluşu yeni büyük bir legend ve arap irkı. Ve bana öyle geliyorki arap ırkı yıllardır herkes tarafından bilinmesine rağmen getirmemelerinin sebebi uygun zamanı bekleyip oyunu bırakanları sırf merak yüzünden geri oyuna döndürmek. Joymax yarin sitede bunun haberini verse private oynayanların çoğu tekrar oyuna döner. Eu update i geldiği zaman sıfırdan charlar açıldı yeni skiller derken çok farklı bir oyuncu kitlesini de kendilerine çektiler. Eğer arap karakterleri yeni skiller ve görsel olarak başarılı bir şekilde gelirse oyun canlanır. Tabi bu buyuk update de job alchemy gibi olaylara çözüm bulmaları lazım. Oyun eskisi gibi olmasana alternatifini aradığınız online oyunlarda aynı durumda. Çoğu online oyun yeni açıldığında herkes dolduruyor fakat bir süre sonra boşalıyor ve single player bir oyun gibi devam ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Dostum, konsinye kayıt sisteminden önce de stall network sistemi vardı. Şehir sınırları içerisinde stall açtığında, şimdiki konsinye gibi sistemde çıkıyordu sattığın şeyler. DC yediğinde sistemden siliniyordu. Yani sürekli on-line olmak gerekiyordu. Oyunda multi-client vardı. Küçük bir loader programı ile, bilgisayarın kapasitesi yettiğince char açılabiliyordu. Jangan'ın etrafı, Downhang'ın etrafı, Ong'lar, Tarim Basin, Downhang cave, Hotan'ın etrafı, Karakoram, Ishade'ler, Taklamakan; daha sonraları Roc Mountain, Qin-Shi... Bu saydığım yerlerin hepsi ağzına kadar goldbot doluydu. Goldbot'lar sınırsız sayıda elixir düşürüyordu ve bu düşürdükleri item'leri şehirde satan char'ları da vardı. Yani bu saydıklarımı görmezden gelemeyiz. Buraya tıkla, bunlar dolduruyordu işte oyunu.

    Diğer konularda sana katılıyorum. Ben de zevk almadan oynuyorum. Para da harcamıyorum eskisi gibi. Yalnızca bot'u uzatıyorum ve pet'i canlandırıyorum. Ayda 25 TL civarı bir masrafım oluyor.

    14D item'lerde eski alchemy sistemine dönmeleri lazım. Oyunu bırakanların %90'ı proof stone olayı yüzünden bıraktı. Job sistemini de eski haline getirmeleri gerekir. Bunları yaparlarsa, oyun tekrar eski günlerine döner.

    Her şeyin bir sonu vardır, ama bu oyunun daha süresi var. Çünkü Joymax hâlâ çok iyi paralar kazanıyor Silkroad Online üzerinden. Hatta eskisinden daha iyi kazanıyorlar. Proof'un tanesinden 3.2$ kazanıyorlar. Üstelik hiçbir masraf yapmadan. Resmen olmayan bir şeyi satıyorlar. "proof_stone.exe" satıyorlar millete.

    Uzun lafın kısası; SRO'yu bu halde görmek beni çok üzüyor. Bu oyunun bu hale geleceği aklımın ucundan bile geçmezdi. Lanet olsun sana Joymax!...

    Hayır, benim anlattığım dönemlerde stall-network yoktu, o daha sornadan gelen bir sistem.
    İşte o goldbotların asıl devrim yarattığı dönem 80capin gelmesi.

    Ben bu oyunu 80cap gelicek dediklerinde bırakmıştım. Evimde internet yoktu. 80cap geldiği günün akşamı kuzenim eve geldi.
    "Burak, olm Lord Yarkan diye bir unique gelmiş, 3,4 saatte zor kestiler. Tahmin et kim kesti" dediğinde ilk tahminimle bildim.
    Derken benim içimde bir kıpır kıpır olma duygusu oluştu. Ertesi gün internet cafeye gidip girdim oyuna ve 3. kestiğim mobdan Lv 64 SoSun sword düştü. Budao yuna dönmem için büyük bahane oldu.

    80cap'tende zevk aldım sonra son bi update oldu, çinlilere yeni skiller ve EU ırkı geldi işte bu dönem oyunu komple bırakma dönemimdi, bıraktım gitti.

    1 sene sonra 90cap gelmeden bi kaç gün önce haberleri duydum. Evde ypcak bişey yoktu dedim bari giriyim yeni level update'i kasıp zaman geçiririm diye tekrar başladım. Daha 2. günü lv 83'tüm serverın en yüksek çinli karakteri bendeydi.

    Link;

    http://forum.donanimhaber.com/m_23448600/f_/key_shaitan//tm.htm#27090718


    Onda da 1.5 hafta oynadm char 89 yptım, swordu mag %100 basmştım oyunu bırakırkende şöle bir video yaptım;


    Bu video Silkroad'ın forum sitesinde patlama yaptı, en çok yorum alan video olarak birinci sırada ve konunun kilitli kalmasına rağmen.

    Benim youtube hesabım bu sene başı fesh edildi. Nedenlerinden birinde Joymax'i gördüğümde pek şaşırmadım. Çünkü daha önce bana mail yoluyla prokavasyon yaptğımı belirttiler.


    EDIT:

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugrabey09

    Karakter kontrolu,pvp(opdudugunuz yerde duellodasiniz kim fazla dmg verirse kazaniyo) ,paraya bagli olmasi vs vs bakimindan diger oyunlara gore baya kotuydu.Konu guzelsi kervan olayi. Kervancilar npcye donusmasinin sebebi insanlarin mesleklere onem vermemesiydi oyunu direk meslekler uzerine kurup oyun bundan ibaret olsayi cok daha hos olurdu.Suanki meslek sistemi berbat,baslayanlar icin sp kasmasi zor oluyor insanlar eglenmek icin vakit harcamak istemiyor artik.Rp oyunculari cogaliyor artik oyunu direkten kervan hirsiz avci oyuni yapsalardi cok daha eylenceli olurdu.


    Ksro'ya eu ırkı 90cap'te gelmişti. Bunlar 80cap'te getirdi tüm balansın içine ettiler, kuzenim şahit;
    Server Olympus'tan bir nuker, nicki Sector. Üstü full sun +5 garment set (acc ile beraber). Elinde de sun +9 s/s.
    Diğer yanda warrior, nicki Wortex1337. Elinde 72+4 sword.

    Bu Wortex1337 geldi, Sector'e attığı ilk dmg ile 7500 civarına bir critical vurduki benim ve kuzenim ağzı açık kaldı.
    Sectorun HP'si 9k civarında zaten.

    Bu dmg üzerine Wortex1337 dediki;
    Swordu +7 yapsam seni tekte alabilirim ^___^

    O gün anladım oyun böyle gitmez.

    Bunu geç, başka bir blader ile pvp atıyorum. Bir baktım bi yerden bi ok geldi 6000 dmg. Ben yerde, kalktım baktım, arıyorum kim attı.
    Adamı buldum normal bir bowun atamıcağı uzaklıtkan atmış. Ve sadece 1 dmg ile o kadar vurdu bende ise 11k civarında HP vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synaX:Lecter -- 11 Ağustos 2013; 23:48:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorAngel

    Oyunda 100 cap en son keyifli zamanıydı. 110 ile öldü. Bi daha da eski keyfini yakalayamaz. 100 Cap'te son map'in yine Jangan da oluşu nedeniyle bütün PVP 'ler Jangan 'da oluyordu yine. 90'da action biraz durulmuştu çünkü herkes sun kasıyordu Roc Mt.'da..

    6 klasör oyun içi görüntü var bilgisayarımda. Yıllardır saklarım..






    +1

    Ben sürekli en çok 100 cap'ı beğendiğimi söylemiştim. Nedense 100 levelda aldığım zevki 80-90 da almıyordum. Belki de oyun tamamiyle oturmuştu ondan olabilir
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.