Şimdi Ara

ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TEM'deki iki ayrı kaza.. 2.video daki kaza ESP 'nin ne işe yaradığının nasıl hayat kurtarıcı olduğunun en güzel göstergesi. Otobüs şöförünü de hayat kurtarıcı manevrası için kutluyorum.. İlk kazada da durmayan en azından yavaşlayıp dörtlülerini yakmayan tüm şöförleri kınıyorum. Sol şeritte kendileri de olabilirdi..
    http://video.milliyet.com.tr/Olum-ve-yasam_1_42651.htm?auto=1



  • otobüs Setra S 417 HDH bu olması lazım
  • Kendi kazam geldi aklıma..
    Gerçekten çok kötü bir durum, başınızla ilgili bir hasar alırsanız daha da kötü..

    Yolda 4 spin atıp 2 kere önden sol bariyerlere, 1 kerede arkadan sağ bariyerlere vurmuş ve durmuşum.
    Ben kafamı önce yan direğe vurmuştum, bayılmışım zaten orada. Daha doğrusu gözlerim açık ama bilincim yok.
    Sonra koltuk kırılmış arkaya doğru uçmuşum ikinci vuruşta. Arka sol kelebek camına vurmuşum aynı yerden kafamı, son vuruşta da yine biraz daha arkaya uçup arka camı patlatmışım kafamla..
    Arkadan çıkarmışlar beni..
    Allah kazayı kimseye vermesin, hep bunu söylüyoruz.
    Ama hıza, makasa, emniyet kemeri takmamaya bir son verilmediği sürece kaçınılmaz herşey..
    Eşeği sağlam kazığa bağlayacaksın, sonra allaha emanet edeceksin.
  • esp abs hava yastigi standart olsa keske en azindan sifir km cikan araclarda mecbur kılınsa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    esp abs hava yastigi standart olsa keske en azindan sifir km cikan araclarda mecbur kılınsa...

    Havayastığı olsa ne olur ki? Daha emniyet kemeri takmaktan aciz bir toplumuz. Öyle ki burada araç önerisi alırken güvenlik hususuna takılan, yok şunun bu kadar havayastığı var vs gibi konuşan ama yine de kemer takmayanlar olabileceğini düşünebiliyor musnuz? Bence o tarz insanlar için havayastıksız kemersiz araç üretilsin aralarında paslaşıp kullanırlar düşük maliyetli
  • Hey maşallah o otobüs şoförüne. Refleksler süper. Otobüs Setra. Firma Nilüfer. Santimlik hareketle kurtuluyor. Kamyon vursaydı yandan ne ESP dinlerdi ne refleklerin iyi olması. Aksine manevra yaptığı için otobüsü devirebilirdi de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErDa_


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    esp abs hava yastigi standart olsa keske en azindan sifir km cikan araclarda mecbur kılınsa...

    Havayastığı olsa ne olur ki? Daha emniyet kemeri takmaktan aciz bir toplumuz. Öyle ki burada araç önerisi alırken güvenlik hususuna takılan, yok şunun bu kadar havayastığı var vs gibi konuşan ama yine de kemer takmayanlar olabileceğini düşünebiliyor musnuz? Bence o tarz insanlar için havayastıksız kemersiz araç üretilsin aralarında paslaşıp kullanırlar düşük maliyetli



    sene 2002 araba satiyorum pazarda focus ghia bi adam geldi sordu nesi var nesi yok...

    dedim iviri ziviri airbag'i var...

    -Adam'' airbag ne dedi ''

    -hava yastigi dayi dedim...

    -Adam ne ise yariyo dedi ?

    - kirlent dayi dedim kirlent...

    Emniyet kemerine ben cok önem veriyorum takmayi unutursam saga cekip takiyorum..

    Hatta o kadarki yolcu otobüsünde bile takiyorum sadece ben takiyorum diger yolcular bakiyo sadece...

    En azindan uyurken koltukdan kayip öne gitmiyorum illaki otobüsün takla atmasina gerek yok ya...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle ölümlü kazadaki şahsa rahmet diliyorum acı bir ölüm olmuş...

    Bu konuda şunları ssöylemek istiyorum, İstanbul da şöför olan bu yolları kullanan dikkatli ve saygılı arkadaşları tenzi ederim!!!

    Geçenlerde ilk defa 10 gün aralıksız İstanbul da E5 ve yukarıda bahsedilen TEM otoyolunu sıklıkla kullanmak durumu oldu, tamamen gezi amaçlı her gün Avcılar istikametinden İstanbul un birçok yerini gezdik...

    ve üzülerek söylüyorum ben hayatımda böyle saygısız böyle sabırsız böyle bencil, kural tanımaz, utanmaz bir şöför kitlesi görmedim... tekrar bu yolları kullanan dikkatli ve saygılı arkadaşları tenzi ederim!!!

    Hiç kimse mi şeridini kullanmaz, düzgün sollama yapmaz, hız limitlerine uymaz... sağdan geçenler, oradan en sol şeride geçenler, araçların tamponuna kadar yapışanlar ve tüm bunları çok yüksek hızlarda yapanlar... ve daha neler neler...

    Sonuç ne gideceği yere 10 dakika önce gitmek isteyen dengesizler beni ve diğer sürücüleri kuralsızca tehlikeye atanlar bir de bakıyorum 10 dakika sonra yine yan yanayız! ne oldu takıldı trafiğe yine aynı seviyeye geldik...

    eee bu ne kardeşim ne hahkkınız var insanları bu şekilde tehlikeye atmaya...

    Ne yazık ki İstanbul da araç sürenler candan da maldan da vazgeçmiş... bu ne telaş anlamadım... Yolda giden araçlara bakıyorum % 70 i yaralı bereli vuruk dökük bu nedir yav...

    İstanbul da hiç mi polis kontrolu yok, bir önlem yok... Yazık...

    İşte sonuç olarakta insanların başına gelen bu kazalar...

    Allah sabırlar versin İstanbul da bu çileyi çeken saygılı, dikkatli arkadaşlara...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webcin -- 15 Ağustos 2010; 5:04:47 >




  • E5in de Temin de Avcılar kısmı en lanet yeri.. Çünkü yolların en düzlük kısımları buralarda ve basabildiği kadar basıyorlar.
    He, ben basmadım mı? Bastım tabi gaza.. Sonuç, araba pert.. Başka birisi yüzünden bariyerlere vurdum. Aslında kurtarabilirdim ama hızdan dolayı kurtaramadım..



    En çok gaza basılan, tehlikeli araç sürülen bazı yollar;

    E5 (D100) Küçükçekmeceyi Avcılara bağlayan kısmı.

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

    Avcılar - Haramidere bağlantı yolu, Bahçeşehir gişelere kadar uzun bir yoldur, yarışı boldur..

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

    Temin Aksaraya ayrılan yolu.. Esenlere kadar boştur, Esenlerde otogardan dolayı hafif trafik olur, sonrası Vatan caddesine kadar sağlı sollu makas atarlar hızlıca..

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

     ESP ve şöför otobüsü kurtardı!!

    Şöyle bir düşündüğüm zaman, çevremde ilk aklıma gelen bunlardı..
    İstatistiğe vursak, hergün bir kaza kesin oluyor bu yollarda..




  • Hostes koltuğunda oturan altını ıslatmıştır kesin.Allah ta sürücü dikkatliymiş.


    Keşke diğer kazada da sürücü araçta kalsaymış.Belki şansı olurdu.Neyse Allah rahmet eylesin
  • İstanbulun 24 saat yoğun olan trafiği insanların ruh halini bozuyor, bu abuk subuk hareketler yapan insalarda işte bu ruh hali bozukluğunu dışarıya vurarak içlerindeki stress bu şekilde azaltmaya çalışıyor.Trafiğin az olduğu şehirlerde boyle şeyler yaşanmıyorda neden ist. yaşanıyor, insan kalabalığı araç kalabalığı bizi bitiriyor ama para kazanmak için mecburen ölümünede olsa yaşıyoruz bu şehirde.

    Kazaya gelince diğer araçların durmasına zaten zaman yok araçlar çok süratli o hızlarda algı zayıf olur yani arkadan gelen kimse tam olarak ne olduğunu algılayamadan geçer gider. Araca çarpan minübüste görünen oki aracın kendi şeridinde olduğunu farkedemedi yani muhtemelen aracı karşı şeritte gelen bir araç olarak algıladı, yüksek hızlarda cisimler gözümüzün önünden hızla geçerken beynimiz ayrıntıları kaçırır tehlikeli bir şey olduğunu ayrıştırıp sinir sistemine iletene kadar olanlar olur zaten.

    Otobüsüde arkadaki 2 dingil kurtarmış muhtemelen araç arkadan kaymıyor çift aksın sayesinde yoksa tek akslı bir otobüs çok rahat savrulur boyle bir durumda.




  • birisi açık yolda emniyet şeridinde tam gaz giderken önünde durmuş kamyona çarpar, diğeri sol şeritte ters dönmüş arabayı 20 saniye görüş mesafesinden fark edemeyip tam gaz çarpar.

    nerden öğrenmişler şöförlüğü, neye güvenip trafiğe çıkıyor bu insanlar çözemiyorum.
  • En emniyetsiz şerit,emniyet şeridi herhalde.Ne amaçla duruyorsun,başına ne iş geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webcin

    ve üzülerek söylüyorum ben hayatımda böyle saygısız böyle sabırsız böyle bencil, kural tanımaz, utanmaz bir şöför kitlesi görmedim...

    Istanbul felaket ama Türkiye genelinde görülen bir durum,maalesef

    Hiç kimse mi şeridini kullanmaz, düzgün sollama yapmaz, hız limitlerine uymaz... sağdan geçenler, oradan en sol şeride geçenler, araçların tamponuna kadar yapışanlar ve tüm bunları çok yüksek hızlarda yapanlar... ve daha neler neler...
    disiplin sart.saygi sart.kurala uymak sart.maalesef bizim insanimiz
    >trafik konusunda< bilincsis oldugu kadar egoist bir toplum


    Sonuç ne gideceği yere 10 dakika önce gitmek isteyen dengesizler beni ve diğer sürücüleri kuralsızca tehlikeye atanlar bir de bakıyorum 10 dakika sonra yine yan yanayız! ne oldu takıldı trafiğe yine aynı seviyeye geldik...
    evet, tecrübesis ve cahil sürücü kitlesine sahibiz

    eee bu ne kardeşim ne hahkkınız var insanları bu şekilde tehlikeye atmaya...
    sorumsus soförleri siddetle cezalandirilmali


    Ne yazık ki İstanbul da araç sürenler candan da maldan da vazgeçmiş... bu ne telaş anlamadım... Yolda giden araçlara bakıyorum % 70 i yaralı bereli vuruk dökük bu nedir yav...
    sabirsislik maalesef kanimzda var

    İstanbul da hiç mi polis kontrolu yok, bir önlem yok... Yazık...
    polis kendisi kurallara uymuyorki vatandas uysun

    İşte sonuç olarakta insanların başına gelen bu kazalar...
    yinede sükürler olsun , bence yine az kazalar meydana geliyor

    Allah sabırlar versin İstanbul da bu çileyi çeken saygılı, dikkatli arkadaşlara...
    gününbirinde onlarda ayak uydurur..istanbulun saygisis trafigine


    @webcin

    yazmis oldugunuz mesajin altina Imza atilir..keske bütün insanlar düsündügünüz
    gibi Trafikte bir Soför gibi hareket etse...

    SAYGILAR




  • Sanırım Mercedes-Benz araç koltuğunda oturan kaç kişi varsa hepsinin kemerini takması yönünde uyarı veren ve eğer bu olmazsa aracı harekete geçirmeyen bir sistem üzerinde çalışıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalancer

    Sanırım Mercedes-Benz araç koltuğunda oturan kaç kişi varsa hepsinin kemerini takması yönünde uyarı veren ve eğer bu olmazsa aracı harekete geçirmeyen bir sistem üzerinde çalışıyordu.



    kemeri arkadan geçirip bağlıyorlar onunda çözümünü bulduk
  • bununla hemen hemen aynı olayı metronun 403 unun içinde maltepe civarlarında yaşamıştım. koskoca otobüsün bu tür manevra yapabilmesi mühendislik harikası bence. eski tip makaslı otobüs olsa hemen devrilirde körüklü otobüsler devrilmeme konusunda çok başarılı.
  • Kamyonun yanından gelen minibüs nasıl olurda önündeki sana doğru durmuş aracı görmez ve tam gaz ilerler. İnanılcak gibi değil. Acaba az daha gaza basıp kamyonun önünemi geceyım dedi, ne dedi.
    Dikkat diyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.