İyi günler arkadaşlar. Bizim iş yerinde 25 bilgisayar ve 100 civarı personel var. Tüm bilgisayarlar bir domainde etki alanına bağlı ve her personelin de kendi oturumu var. Genelde tek personelin kullandığı bilgisayarlarda pek sorun olmuyor ama 4-5 bilgisayar ortak kullanım gibi ve dışarda çalışan personeller falan işleri olduğunda sürekli bunlarda oturum açıyor ve bilgisayarlar kısa sürede yavaşlayıp donmaya başlıyor. Arada admin olarak oturum açıp her kullanıcının ayrı ayrı temp dosyalarını temizliyorum, disk birleştirme yapıyorum ama nafile. En fazla günü kurtarıyorum. Kurumsal iş yeri olduğu için de hdd arızası dışında format da atamıyorum, buna bir çözüm var mı? Deneme olarak 2 bilgisayarın ram'ini 16gb yaptım, ssd taktım ama bu da pek çare olmadı, başka ne yapılabilir bu bilgisayarlar için?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme