merhabalar eskiden etkinleştirimiş halde kullandığım win 10 şimdi etkinleştirmemi istiyor etkinleştirdiğimde ise Kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığımız için Windows'u bu cihazda etkinleştirmiyoruz. Kuruluşunuzun ağına bağlı olduğunuzu doğrulayın ve yeniden deneyin. Etkinleştirme ile ilgili sorun yaşamaya devam ediyorsanız kuruluşunuzun destek görevlisine başvurun. Hata kodu: 0x8007007B gibi bir hata alıyorum lütfen yardım edin
BÖYLE BİR SORUNUM VARDI ŞU ARKADAŞI İZLEYEREK YAPTIM ARKADAŞA TEŞEKKÜR ETMEYİ UNUTMAYIN < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nazm1 -- 26 Temmuz 2020; 20:26:21 > |
Windows 10 Etkinleştirme Sorunu: Çözüldü
Windows 10 etkinleştirme sürecinde "Kuruluşunuzun Etkinleştirme Sunucusuna Bağlanılamadığı İçin" hatasıyla karşılaşıyorsanız, aşağıdaki adımları izleyerek sorunu çözebilirsiniz:
- İnternet bağlantınızın aktif olduğundan emin olun.
- Windows'u en son sürüme güncelleyin.
- Güç Sorun Gidericisini çalıştırın.
- Windows Etkinleştirme Sorun Gidericisini kullanın.
- Etkinleştirme sunucularıyla doğrudan bağlantı kurmaya çalışın.
- Etkinleştirme sunucularını sıfırlayın.
- Ürün anahtarınızı yeniden girin.
Sorun devam ederse, lütfen Windows Destek ile iletişime geçin.
İlişkili Anahtar Kelimeler:
- Kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığı için
- Windows 10 kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığımız için
- Kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığımız için
- Windows 11 kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığımız için
- Kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığımız için Windows'u bu cihazda etkinleştiremiyoruz
- Kuruluşunuzun etkinleştirme sunucusuna bağlanamadığı için Windows 10