Arkadaşlar 20 günlük exper e2d tablet bilgisayarım şarj problemi ve hoparlör arızası ile garantisine yolladım.
1)12Mart tarihinde teslim aldıkları ürünü 18Mart olarak sisteme girdier ve 20 günümüz dolmadı diyerek üste çıkmaya çalışsalarda, kargo teslim tarihini söylediğimde 20 iş günü geçtiğini kabul ettiler.
2)Cihazın aynısının yenisi ellerinde olmadığını belirterek ücret ödemek istediler. Ücreti kabul etmedim, cevap, yenisi 5 ay sonra mı gelir, 1 yıl sonra mı gelir bilmiyoruz, bu arada zaman aşımı laflarıyla da kurtulmaya çalışıyorlar. * 3)İnatla kendi bilgisayarımın bana yollanmasını istedim, ancak cihazın HURDA ya ayrıldığını belirttiler tek çözüm paranızı alın dediler, fakat cihazları tamir eden Çizgi elektroniğe sorduğumda, benim cihazımın tamir edildiği söylendi. Hangi mantık hurdaya yollanan cihazın bataryasını değiştirir? nasıl bir yalan?
4)her telefon açışımda saçma sapan müziği 1 saat dinletiyorlar, yukarıdakileri söylediğimde, mail atıyorum, size döneceğiz yalanıyla teli kapatıyotrlar . Sonunda yeni bir cihaz ayarladıklarını söylediler, inanın o saçma müziği artık dinlemicem diye sevindim.
5)ŞOK... Eski cihazım bana gönderilmiş, ekranında 2 adet derin çizik var, neyse dedim, müzik açtım keyifle fakat EXPER kalitesini gösterdi hoparlör patlak. Neyse unutulmuştur dedim, sağ hoparlör sesini kıstım, keyife devam ederken, şarj uyarısı verdi :) şarja taktım ve şarj olmuyor. Hiç bir şey yapılmamış....
3 ay boyunca teknik servis önünde duruyor, dokunmadan, kanırta kanırta geri yolluyor.
Arkadaşlar ,
SAKIN SAKIN SAKIN EXPER E YAKLAŞMAYIN. GİDİN ASUS ALIN, ACER ALIN, SAMSUNG ALIN, AMA SAKIN EXPER ALMAYIN.
REZİLLİK DİZBOYU....
Fuat01F
kullanıcısına yanıt
bende exper easypad e2d 530 aldım. birkaç problem yaşadım. sonra geri yolladım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme