Şimdi Ara

F.E.A.R. 3 Ön İnceleme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
14.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açıklama: Alma, kabuslarınıza tekrar konuk olmak istiyor, izin veriyor musunuz?

     
        Alma, kabuslarınıza konuk olmak için tekrar geliyor. İlk kez 2005 yılında çıkışını yapan F.E.A.R. bizlere daha önce görülmemiş farklı bir keyif vermişti. FPS müdavimlerinin uzunca bir süredir böyle bir yapımın tadına bakmamıştı. Otoriteler tarafından da oldukça beğenilen yapımın en büyük özelliği 2 birbirinden uzak temayı oyuna mükemmel aktarmayı başarmasıydı. Monolith stüdyosu bizi, önce yoğun çatışmaların ortasına, yapay zekalarıyla online multiplayer seviyesinde olan düşmanlarla kapıştırıyor, bir yandan da Alma'nın korkunç dünyasının içine sokup tüylerimizi diken diken yapıyordu. Ve bu 2 döngüyü o kadar kusursuz oyuna aktarmıştı ki asla bu zıt 2 atmosferin değişimini yadırgamıyorduk. Çoğu site ve dergi tarafından beğenilen yapımın devamı F.E.A.R. 2 için de beklentiler çok büyüktü, ancak ilk yapımın verdiği sürükleyiciliğin yakalanamadığını görmek büyük hâyâl kırıklığı yarattı. Yine de hikâye açısından önemli bir boşluğu doldurduğunu söylemeliyiz. Şimdi kapımızda 3. yapım var ve zile basmakla meşgul. 3. yapım, ilk 2 oyunu geliştiren Monolith stüdyosu yerine Day 1 stüdyosunun ellerinde şekilleniyor.
     


    ''



     
         Day 1 Stüdyosunun en büyük özelliği serinin ilk 2 oyununu konsollara uyarlamasıydı. Şimdi ise F.E.A.R. Lisansını Monolith'den aldılar ve yeni F.E.A.R.'ı bizzat kendileri yapıyorlar. Fracture ve Mech Assault 2 gibi oyunları oyun endüstrisine kazandıran Day 1 stüdyosunun bu zorlu görevin altından başarıyla kalkıp kalkmayacağı büyük merak konusu. Day 1, serinin 3. yapımına bir çok yenilik getirme çabası içerisinde. Peki şimdi Day 1'ın çalışmalarından bir sonuç çıkartıp önümüze nasıl bir F.E.A.R. çıkacağını tartışmaya ne dersiniz? O zaman buyrun ön incelemeye...
     


    ''



         İsterseniz öncelikle yeni yapımın konusuyla girişi yapalım. Eğer orjinal F.E.A.R.'ın hikayesini hatırlıyorsanız, veya unuttuysanız, hemen size ufak bir hatırlatma geliyor. Orjinal F.E.A.R.'da kötü karakter konumunda bulunan ve 'Replica' klon süper askerlerini telepatik güçleriyle kontrol ederek bize zor anlar yaşatan Paxton Fettel, yeni yapımda Point Man'e bir hayalet olarak (İlk oyun onun için mutlu sonla bitmemişti) yardım edecek. İkinci oyunun sonunda olan One night stand (!) ilişkiden dolayı hamile kalan Alma, zaten şu andaki doğa üstü güçleriyle tüm dünya için bir tehditken şimdi doğurmak üzere olan üçüncü çocuğuyla tüm dünyayı yok etmek üzere pimi çekilen saatli bir nükleer bomba konumunda. O yüzden dünya bu konuda endişelenmekte haklı ve bu krizi durdurmak yine Point Man olarak bize ve yeni partneri Paxton Fettel'e düşüyor. Warner Brothers'ın açıklamalarına göre bu, Alma'nın insanoğlunu yok etmek için son ve en ciddi denemesi olacak. Şimdiden sıkı sahnelerin bizi beklediğini söyleyebiliriz.
     


    Ön İncelemenin devamı için tıklayınız










  • oyunun ilk 2 serisini oynamış birisi olarak 3. oyunu merakla bekliyorum.
  • Umarım değişik ve güzel bir şey yaparlar. Acaba Multiplayer'ı olucak mı?
  • Videoları izlerseniz serinin içine nasıl ettiklerini görürsünüz.Beklentim "0" maalesef.
  • Alma mazlumun ahını çıkar ah3ste ah3ste demişler
  • İlk FEAR oyunundan sonra seriyi bozdular. Oyunun türü korkuyla başladı, aksiyona döndü.. 3. Oyundan pek ümitli değilim. Kullandıkları grafik motoru zaten eskidi.. Bakalım ne olacak??
  • fear 1 gayet güzeldi ama 2 yi oynamadım. 3 e bakıcaz artık...
  • Fear 1 yapay zekas,grafik ve oynanış olarak gerçekten kaliteliydi ve çok güzel bir korku oyunuydu ama şimdi şu f3ar'a bakıyorum resmen çöp ettiler oyun
  • monolith yapmıyorsa o fear çöptür. başka hiç bir şey değildir.

    iyi satış yapması için sen kalk fear gibi güzelim bir oyunu co op a çevir. büyük bir s.çıştan başka bir şey değil bu oyun. şu hale bak ya inanamıyorum. en sevdiğim seriydi fear
  • fear 2 süperdi ama insallah buda güzel olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    monolith yapmıyorsa o fear çöptür. başka hiç bir şey değildir.

    iyi satış yapması için sen kalk fear gibi güzelim bir oyunu co op a çevir. büyük bir s.çıştan başka bir şey değil bu oyun. şu hale bak ya inanamıyorum. en sevdiğim seriydi fear

    co op
    oyunu çıkarmadan dlc haberi
    multiplayer
    ön siparişte ek içerikler
  • Merakla bekliyoruz
  • ee F.e.a.r da saçmaladı.hangi seriyi bekleyeceğiz şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    monolith yapmıyorsa o fear çöptür. başka hiç bir şey değildir.

    iyi satış yapması için sen kalk fear gibi güzelim bir oyunu co op a çevir. büyük bir s.çıştan başka bir şey değil bu oyun. şu hale bak ya inanamıyorum. en sevdiğim seriydi fear

    Gerçekten ilginçsiniz bütün yeni oyunlara aynı şeyi yapıyorsunuz ancak bilmediğiniz şey oyun firmalarının sizi sizden daha iyi tanıdığı adamlar değişiklik yapmadan her şeyi eskisi gibi bıraksalar bir süre sonra kendiniz sıkılacaksınız oyundan ve forumda''Bu ne biçim oyun abi hep aynı şeyler'' gibi mesajlar göreceğiz aynı şeyi resident evil a da yaptınız adamlar değişik bir şey denediler ve bence gayet güzel oldu resident evil serisini racoon city sıradanlığından çıkardılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WBJoker


    quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    monolith yapmıyorsa o fear çöptür. başka hiç bir şey değildir.

    iyi satış yapması için sen kalk fear gibi güzelim bir oyunu co op a çevir. büyük bir s.çıştan başka bir şey değil bu oyun. şu hale bak ya inanamıyorum. en sevdiğim seriydi fear

    Gerçekten ilginçsiniz bütün yeni oyunlara aynı şeyi yapıyorsunuz ancak bilmediğiniz şey oyun firmalarının sizi sizden daha iyi tanıdığı adamlar değişiklik yapmadan her şeyi eskisi gibi bıraksalar bir süre sonra kendiniz sıkılacaksınız oyundan ve forumda''Bu ne biçim oyun abi hep aynı şeyler'' gibi mesajlar göreceğiz aynı şeyi resident evil a da yaptınız adamlar değişik bir şey denediler ve bence gayet güzel oldu resident evil serisini racoon city sıradanlığından çıkardılar.


    oyun firmalarının beni benden tanıması aklında oluşturduğun kurgudan başka bir şey değil.

    zevk meselesi bu. herkes multici değildir. herkes fps sevmez. herkes rpg sevmez herkes araba yarışı sevmez. hiç bir şey oynamayıp sadece rpg oynayanlar var. ya da hala fallout u baldurs gate i 50 inci defa bitiren var. benim zevkim de bu. lineer bazı fps lerin lineer kalması benim için iyidir. bak cod a . hiç battlefield gibi geniş alanlarda savaş ortamına girdiler mi. hayır. araçlara helikopterlere falan girdiler mi hayır. mantığı quake mantığı. hızlı ve dar alanda geçen çatışmalar. her türün kendine yakışır oyunları var. bak gittiler third person un atası tomb raider ı bambaşka bir türe çevirdiler. beğenen olabilir ama ben o oyunu o third person şekilde sevdiğimden elimi bile sürmedim .

    değişiklik bazen gerçekten iyi olabilir. ama bazı oyunlara ne yapsan yakışmaz. oyunun bu haliyle daha çok satıyor olması beni ilgilendirmiyor. ben sevdiğim bir türün ( lineer fps oluyor ) en sevdiğim bir örneğini co op uğruna böyle b.mbok bir hale getirilmesine gıcığım.

    kimse doğru düzgün yüzüne bile bakmadı ama ben singularity yi ayıla bayıla bitirdim biliyomusun. ya da wolfenstein ı. ya da ne bileyim. quake 4 ü doom3 ü falan .her birinden bambaşka tatlar aldım benim de zevkim bu arkadaşım. yorumumu da bu zevke göre yapıyorum. seni ne ilgilendirir sorması ayıp. istediğimi istediğim oyun için konuşurum. senin sevdiğin tarzda oyunları da sevmek zorunda değilim.




  • Kubillian
    kardeş pc için o dediğin tarzda önerebileceğin bir oyun var mı bende hastasıyım o tür oyunların.En son metro 2033 ve cryostasisi oynadım o tarz şeyler(ama aksiyon heyecan olsun azıcık..)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsux

    Kubillian
    kardeş pc için o dediğin tarzda önerebileceğin bir oyun var mı bende hastasıyım o tür oyunların.En son metro 2033 ve cryostasisi oynadım o tarz şeyler(ama aksiyon heyecan olsun azıcık..)



    stalker soc. uzun bir süre idare eder bu seni

    ayrıca yeni wolfenstein da çok şahane. pek sevilmediğine bakma. muhteşem bir oyundur.




  • Şu incelemede ben bir şeyi anlamadım; bu paxton fettel niye bize yardım ediyor.

    Oyun hakkındaki düşünceme gelirsek, korku türünden baya bi uzaklaşıp iyice aksiyon oldu.


    Video yu youtube da açıp en çok beyenilen yoruma bakın herşeyi açıklıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian


    quote:

    Orijinalden alıntı: WBJoker


    quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    monolith yapmıyorsa o fear çöptür. başka hiç bir şey değildir.

    iyi satış yapması için sen kalk fear gibi güzelim bir oyunu co op a çevir. büyük bir s.çıştan başka bir şey değil bu oyun. şu hale bak ya inanamıyorum. en sevdiğim seriydi fear

    Gerçekten ilginçsiniz bütün yeni oyunlara aynı şeyi yapıyorsunuz ancak bilmediğiniz şey oyun firmalarının sizi sizden daha iyi tanıdığı adamlar değişiklik yapmadan her şeyi eskisi gibi bıraksalar bir süre sonra kendiniz sıkılacaksınız oyundan ve forumda''Bu ne biçim oyun abi hep aynı şeyler'' gibi mesajlar göreceğiz aynı şeyi resident evil a da yaptınız adamlar değişik bir şey denediler ve bence gayet güzel oldu resident evil serisini racoon city sıradanlığından çıkardılar.


    oyun firmalarının beni benden tanıması aklında oluşturduğun kurgudan başka bir şey değil.

    zevk meselesi bu. herkes multici değildir. herkes fps sevmez. herkes rpg sevmez herkes araba yarışı sevmez. hiç bir şey oynamayıp sadece rpg oynayanlar var. ya da hala fallout u baldurs gate i 50 inci defa bitiren var. benim zevkim de bu. lineer bazı fps lerin lineer kalması benim için iyidir. bak cod a . hiç battlefield gibi geniş alanlarda savaş ortamına girdiler mi. hayır. araçlara helikopterlere falan girdiler mi hayır. mantığı quake mantığı. hızlı ve dar alanda geçen çatışmalar. her türün kendine yakışır oyunları var. bak gittiler third person un atası tomb raider ı bambaşka bir türe çevirdiler. beğenen olabilir ama ben o oyunu o third person şekilde sevdiğimden elimi bile sürmedim .

    değişiklik bazen gerçekten iyi olabilir. ama bazı oyunlara ne yapsan yakışmaz. oyunun bu haliyle daha çok satıyor olması beni ilgilendirmiyor. ben sevdiğim bir türün ( lineer fps oluyor ) en sevdiğim bir örneğini co op uğruna böyle b.mbok bir hale getirilmesine gıcığım.

    kimse doğru düzgün yüzüne bile bakmadı ama ben singularity yi ayıla bayıla bitirdim biliyomusun. ya da wolfenstein ı. ya da ne bileyim. quake 4 ü doom3 ü falan .her birinden bambaşka tatlar aldım benim de zevkim bu arkadaşım. yorumumu da bu zevke göre yapıyorum. seni ne ilgilendirir sorması ayıp. istediğimi istediğim oyun için konuşurum. senin sevdiğin tarzda oyunları da sevmek zorunda değilim.




    Dostum senin saldırgan ve hakaret içeren mesajına karşılık ben gördüğün gibi orada sakin ve kibar bir mesaj yazdım ancak nedense birdenbire tekrar saldırgan bir mesajla karşılaşıyorum bence hiç hoş değil sonuçta burası bir forum ve insanların farklı konuları güzel güzel tartışmaları için yapılmış sinirlenmene yada kızmana gerek yok sonuçta senin şahsına bir şey yok orda.Her neyse mesajımı bir daha okursan senin oyun zevkini eleştirmediğini çok açık görürsün benim orada eleştirdiğim şey çok farklı.Her oyun uzun aşamalardan geçerek yapılır ve bir sanattır çokda emek vardır içinde uğraşılmış ve piyasa sunulmuş bir ürüne bu gibi laflar söylemek(oyun yapımcıları bu mesajlarıasla görmesede) çok çirkin sonuç olarak bir şeyi beğenmeyebilirsin ancak bunu agresif ve saldırgan bir şekilde değil sakin bir şekilde belirtirsin benim orada eleştirdiğim buydu ancak anlamamışsın.Oyun firmalarının insanları tanıması ile ilgili söylemek istediklerime gelirsek sana sorum şu sen herhangi bir oyun firmasına herhangi bir oyun siparişi bu güne kadar verdinmi bence hayır örneğin capcom a resident evil fikrini sen mi verdin bu adamlar bu oyunu yaparken düşündükleri kitle biziz ben yıllarca düşünsem resident evil gibi bir konu aklıma gelmezdi ancak adamlar yaptılar ve ben çok beğendim umarım anlatabilmişimdir.Neyse tartışmanın anlamı yok kimse ile aramı bozmak istemiyorum forumda iyi akşamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WBJoker


    quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian


    quote:

    Orijinalden alıntı: WBJoker


    quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    monolith yapmıyorsa o fear çöptür. başka hiç bir şey değildir.

    iyi satış yapması için sen kalk fear gibi güzelim bir oyunu co op a çevir. büyük bir s.çıştan başka bir şey değil bu oyun. şu hale bak ya inanamıyorum. en sevdiğim seriydi fear

    Gerçekten ilginçsiniz bütün yeni oyunlara aynı şeyi yapıyorsunuz ancak bilmediğiniz şey oyun firmalarının sizi sizden daha iyi tanıdığı adamlar değişiklik yapmadan her şeyi eskisi gibi bıraksalar bir süre sonra kendiniz sıkılacaksınız oyundan ve forumda''Bu ne biçim oyun abi hep aynı şeyler'' gibi mesajlar göreceğiz aynı şeyi resident evil a da yaptınız adamlar değişik bir şey denediler ve bence gayet güzel oldu resident evil serisini racoon city sıradanlığından çıkardılar.


    oyun firmalarının beni benden tanıması aklında oluşturduğun kurgudan başka bir şey değil.

    zevk meselesi bu. herkes multici değildir. herkes fps sevmez. herkes rpg sevmez herkes araba yarışı sevmez. hiç bir şey oynamayıp sadece rpg oynayanlar var. ya da hala fallout u baldurs gate i 50 inci defa bitiren var. benim zevkim de bu. lineer bazı fps lerin lineer kalması benim için iyidir. bak cod a . hiç battlefield gibi geniş alanlarda savaş ortamına girdiler mi. hayır. araçlara helikopterlere falan girdiler mi hayır. mantığı quake mantığı. hızlı ve dar alanda geçen çatışmalar. her türün kendine yakışır oyunları var. bak gittiler third person un atası tomb raider ı bambaşka bir türe çevirdiler. beğenen olabilir ama ben o oyunu o third person şekilde sevdiğimden elimi bile sürmedim .

    değişiklik bazen gerçekten iyi olabilir. ama bazı oyunlara ne yapsan yakışmaz. oyunun bu haliyle daha çok satıyor olması beni ilgilendirmiyor. ben sevdiğim bir türün ( lineer fps oluyor ) en sevdiğim bir örneğini co op uğruna böyle b.mbok bir hale getirilmesine gıcığım.

    kimse doğru düzgün yüzüne bile bakmadı ama ben singularity yi ayıla bayıla bitirdim biliyomusun. ya da wolfenstein ı. ya da ne bileyim. quake 4 ü doom3 ü falan .her birinden bambaşka tatlar aldım benim de zevkim bu arkadaşım. yorumumu da bu zevke göre yapıyorum. seni ne ilgilendirir sorması ayıp. istediğimi istediğim oyun için konuşurum. senin sevdiğin tarzda oyunları da sevmek zorunda değilim.




    Dostum senin saldırgan ve hakaret içeren mesajına karşılık ben gördüğün gibi orada sakin ve kibar bir mesaj yazdım ancak nedense birdenbire tekrar saldırgan bir mesajla karşılaşıyorum bence hiç hoş değil sonuçta burası bir forum ve insanların farklı konuları güzel güzel tartışmaları için yapılmış sinirlenmene yada kızmana gerek yok sonuçta senin şahsına bir şey yok orda.Her neyse mesajımı bir daha okursan senin oyun zevkini eleştirmediğini çok açık görürsün benim orada eleştirdiğim şey çok farklı.Her oyun uzun aşamalardan geçerek yapılır ve bir sanattır çokda emek vardır içinde uğraşılmış ve piyasa sunulmuş bir ürüne bu gibi laflar söylemek(oyun yapımcıları bu mesajlarıasla görmesede) çok çirkin sonuç olarak bir şeyi beğenmeyebilirsin ancak bunu agresif ve saldırgan bir şekilde değil sakin bir şekilde belirtirsin benim orada eleştirdiğim buydu ancak anlamamışsın.Oyun firmalarının insanları tanıması ile ilgili söylemek istediklerime gelirsek sana sorum şu sen herhangi bir oyun firmasına herhangi bir oyun siparişi bu güne kadar verdinmi bence hayır örneğin capcom a resident evil fikrini sen mi verdin bu adamlar bu oyunu yaparken düşündükleri kitle biziz ben yıllarca düşünsem resident evil gibi bir konu aklıma gelmezdi ancak adamlar yaptılar ve ben çok beğendim umarım anlatabilmişimdir.Neyse tartışmanın anlamı yok kimse ile aramı bozmak istemiyorum forumda iyi akşamlar.


    bende altı üstü bir oyun için kimseyle tartışacak kavga edecek adam değilim arkadaşım rahat ol. ama benim demek istediğim olay başka aslında. hani insanın zihninde bi şeyler belirir ya hani bir kitap okurken. kült yapımlar vardır böyle. stephan king kara kule mesela.

    şimdi bu eleman gidip parasal kaygılarla bunun film haklarını verse bir şirkete. saçma sapan bir silahşör karakteri oluştursa sonra o yönetmen. sövülmez mi şimdi o filme de yönetmene de . çünkü insanların aklında artık bir yer edinmiştir. o oturmuş bir roman karakteridir ve kimse artık resme dökmemelidir. çünkü herkesin zihninde oluşturduğu bir silahşör tablosu vardır akıllarında.fear da öyle benim için işte. zihnimdeki o paxton fettel a alma ya artık dokunulmasını istemiyorum anlayacağın. sen dokundurma diyeceksin oynama diyeceksin de insan ister istemez gözü ilişiyor giriyor şu konulara bakıyor falan.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.