Şimdi Ara

F1 2014 [ ANA KONU ] (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
4
Favori
18.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oyunu daha indirmedim ama eğer denildiği gibi güvenlik aracı sıklıkla giriyorsa güzel bir gelişme.çünkü 2013'ü bir sene boyunca oynadım sadece 2 kere ai'lerin hatası yüzünden girdi.daha agresif bir ai oyuna renk katar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut1990

    oyunu daha indirmedim ama eğer denildiği gibi güvenlik aracı sıklıkla giriyorsa güzel bir gelişme.çünkü 2013'ü bir sene boyunca oynadım sadece 2 kere ai'lerin hatası yüzünden girdi.daha agresif bir ai oyuna renk katar.

    Bende 2013'de 1 yıldır oynuyorum 2 en fazla 3 kere güvenlik aracı gördüm şimdi kariyerimde dördüncü yarıştayım 2013'de yarışta çok nadir ailer dışarı taşıyordu ama mesela ilk avustralya gp'sinde uzun düzlüğün sonunda bir çok araç dışarı taştı en az 5-6 sefer sarı bayrak çıktı o bölgede ikinci yarışım malezyada yağmur altında 3.sektöre gelmedenki sert virajta yine aynı şekilde bir çok araç orda dışarı uçtu ve sarı bayraklar sallandı sonra yine aynı bölgede catherham ve marussia araçları kaza yaptı direk güvenlik aracı girdi 3.yarış bahreyn de de kısmen 3-4 kez sarı bayrak çıktı dışarı taşan araçları gördüm şimdi çin gp sindeyim 4 turda kaydedip çıktım ama ilk virajta dışaı uçan agresif davranan ailer ve sarı bayraklar çıktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByCRiMiNaL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: halley yıldızı

    arkadaşlar classic mod neden yok. f1 2015 ne zaman çıkacak acaba ?

    Destur dostum F1 2014 resmi olarak bugun çıktı 2015'e seneye bu zamanlarda çıkar anca Classic mod hayal kırıklığı yarattı bende
    F1 2014 oynamaya başlayınca biraz daha 2013'e göre sürüş zevki daha iyi ama fizikde hala sıkıntı var tam olarak düzelmedi Williams'da kariyere başladım bakalım beklediğimiz gibi olmadı ama en azından zevkli bir oyun geçen seneye göre AI'lerin saçmalıkları düzelmiş gibi üstelik artık daha fazla pist dışına çıkabiliyorlar sarı bayraklar güvenlik aracı felan gayet zevkli.

    2015, yeni sezonla birlikte çıkacak diye biliyorum.

    Bu yüzden yakın zamanda F1 2014 sağlam indirim görür (Yılbaşı muhtemel) kaparız bir tane.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assassin2016

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByCRiMiNaL.

    quote:

    Orijinalden alıntı: halley yıldızı

    arkadaşlar classic mod neden yok. f1 2015 ne zaman çıkacak acaba ?

    Destur dostum F1 2014 resmi olarak bugun çıktı 2015'e seneye bu zamanlarda çıkar anca Classic mod hayal kırıklığı yarattı bende
    F1 2014 oynamaya başlayınca biraz daha 2013'e göre sürüş zevki daha iyi ama fizikde hala sıkıntı var tam olarak düzelmedi Williams'da kariyere başladım bakalım beklediğimiz gibi olmadı ama en azından zevkli bir oyun geçen seneye göre AI'lerin saçmalıkları düzelmiş gibi üstelik artık daha fazla pist dışına çıkabiliyorlar sarı bayraklar güvenlik aracı felan gayet zevkli.

    2015, yeni sezonla birlikte çıkacak diye biliyorum.

    Bu yüzden yakın zamanda F1 2014 sağlam indirim görür (Yılbaşı muhtemel) kaparız bir tane.

    Sanmam genelde bu şekilde ya sezon ortasında çıkar yada böyle sezon sonunda çıkar hem ona bakarsan F1 2014'de ciddi değişiklik yok fakat formula 1 sezonu bitmeye yakın çıktı çünkü araç performansları pistler lastikler hepsi gerçeğe yakın dikkate almak için.




  • ByCRiMiNaL. kullanıcısına yanıt
    F1 2015, 2015 sezonundan önce çıkacak ve güncellemelerle yeni sezona adapte edilecek. bu codemasters'ın resmi açıklaması. birde yeni oyun motoruyla (ego engine 4.0) yapılacağı için benim 2015'ten beklentim büyük. 2014'ü henüz deneme fırsatım olmadı ama aradaki boşluğu doldurmak için yapıldığını neredeyse codemasters kendi söyleyecek.
  • scansoz kullanıcısına yanıt
    Çok iyi haber bu çok sevindim harbiden bir formula 1 hastası olurak 2013'ü uzun zamandır sıkılmadan oynuyorduk artık 2015'de yakın zamanda çıkacağına göre F1 2014 iyi bir zaman geçirme oyunu normalde V6 motor sesini hiç sevmem Formula 1'de fakat nedense oyunda ince turbo sesleri felan hoşuma gitti.
  • 2013den farkını göremedim ben. Eğer 2013ü olanlar varsa bence para verip 2014 almasınlar. İsteyen korsan yolla oynasın.
  • Oyunu illegal yollardan indirip denedim son derece kötü olmuş 2013ün sürüs dinamikleri daha iyi vakit harcamaya dahi deymeyen bir oyun olmuş 15 çıkana kadar 13le devam
  • tamamen arayı doldurmak ıcın yapılmış. araclar sezon basından oncekı jerez testlerınden kalma direksiyonlar hepsınde aynı williams direksiyonu 2012 den kalan testlerde kullandıkları direksıyon.

    bütün oyun 2014 sezonu oncesı turboya gecıs testlerının ilk yapıldıgı jerez pistindekı halleriyle kalan araclardan ibaret.

    araclar yenı kurallarla azaltılan downforce kaybından iyi yansıtılmıs oyle hızlı virajlara tam gaz girip cıkılmıor eskisi gibi.

    arkadan kayma mevcut iyi yansıtılmıs tabi traction controlu kapatmanız lazım daha iyi anlamanız için

    ai araclarında traction kontrol mevcut bu dezavantaj bizim ıcın viraj cıkıslarında ucuyolar. ben sahsen medıum tractıon kontrol ile oynuorum.

    bütün asıstler kapalı vites manuel expert oynuyorum genelde en azından direksıyonları aracların onundekı kameraları guncel hallerını yapsalardı daha iyi olurdu. resmen havada kalmış bi proje olmuş

    2.5 gb kurunca da 2.5 gb menu sade young driver test yok oyunda direk istenen takımla kariyer baslanıo.

    not: mercedesler fazla over powered tamamen ucuyolar :) expert ideal bence hatta zorlananlar rahat etmek ıcın profesionalde baslayabilir. manuel vites abs kapalı fren asist kapalı yınede zevkli. tc: medium




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çakırizmir

    tamamen arayı doldurmak ıcın yapılmış. araclar sezon basından oncekı jerez testlerınden kalma direksiyonlar hepsınde aynı williams direksiyonu 2012 den kalan testlerde kullandıkları direksıyon.

    bütün oyun 2014 sezonu oncesı turboya gecıs testlerının ilk yapıldıgı jerez pistindekı halleriyle kalan araclardan ibaret.

    araclar yenı kurallarla azaltılan downforce kaybından iyi yansıtılmıs oyle hızlı virajlara tam gaz girip cıkılmıor eskisi gibi.

    arkadan kayma mevcut iyi yansıtılmıs tabi traction controlu kapatmanız lazım daha iyi anlamanız için

    ai araclarında traction kontrol mevcut bu dezavantaj bizim ıcın viraj cıkıslarında ucuyolar. ben sahsen medıum tractıon kontrol ile oynuorum.

    bütün asıstler kapalı vites manuel expert oynuyorum genelde en azından direksıyonları aracların onundekı kameraları guncel hallerını yapsalardı daha iyi olurdu. resmen havada kalmış bi proje olmuş

    2.5 gb kurunca da 2.5 gb menu sade young driver test yok oyunda direk istenen takımla kariyer baslanıo.

    not: mercedesler fazla over powered tamamen ucuyolar :) expert ideal bence hatta zorlananlar rahat etmek ıcın profesionalde baslayabilir. manuel vites abs kapalı fren asist kapalı yınede zevkli. tc: medium

    Aynen katılıyorum az önce Monaco yarışını yaptım sıralamada 4.oldum williams ile ilk 1-2 mercedesler vardı 3.alonso olmuştu kalkışta alonso yu geçtim yarış boyu mercedesleri kovaladım son 5 tura girerken önce hamilton karşı duvara uçtu sonra ben rosberge atak yaparken oda kanadını kırdı son tura girerken çok yağmur bastırdı herkes pite girdi ben girmedim son sektöre girerken uzunca mercedesleri kovaladığım için benzin tasarrufu yapamadan benzinim bitti 4.bitirdim.




  • F1 2013'ü olan adam almasın bence ama 2013 olmayan şans verebilir.
    Benim görüşüm 2013'ten İyi olmuş, neden bilemiyorum ama daha zevkli geldi.
    LAN seçeneği gördüm Multi kısmında, hamachi kullanarak arkadaşlar ile oynanabilir mi oluyor yani?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asistleri kapatıp zorlanan professional biraz daha tecrubelı pistleri viraj gırıslerını vs bilen expertte oynanır. legend fazla gelir bastan soyliyim mercedesler acık ara gidiyor.

    genelde hatasız ve traction control ile yol tutusları ai aracları ıcın buyuk avantaj codemasters yıne ai için tractıon controlu acık tutmuş

    oynanabilirlik falan guzel zevk verıyor yanı.

    ama daha oncede dedigim gibi araclar direksıyonlar on burun kameraları ornek: red bull düz değil tamamen sezon bası jerez testlerındekı aracları yapmıslar. guncel değil 2015 cok fena gelıyor sezon ıcınde hatta sezon oncesı cıkarılıcak yenı nesıl konsollar ıcın

    o yuzden 2014 biraz detaysız yapalım arada bosluk kalmasın sonucta kontratları var ozensız fakat oyun aracların hıssı arkadan kayma iyi yansıtılmıs.

    araclar agır eskı downforce efektı kayboldu yenı kurallar dogrultusunda.

    ozetle oynanır. ama fıyasko dıreksıyonlar ınsanın canını sıkıyor hepsi aynı williamsın ki 2012 direksıyonu hatta.

    expert asistler kapalı sadece tractıon medıum silverstone pole :) 1.35.883 expertte yarıs ıcı % 25 ılk 3 bıtırıyorum genelde.




  • Az önce Kariyer modunda Malezya'da 56 turluk yarış yaptım fakat yarış boyunca ne araba bozuldu ne sarı bayrak sallandı ne de sc girdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sezonun yarısını geçtim. mercedes ile legend zorluk seviyesinde 12'de 12 yarış galibiyeti ile başladık bakalım. pole konusunda ise o kadar başarılı değilim, bazı pistlerde 1 saniye civarı fark yediğim oluyor. ama sağolsun codemasters hastalığı devam ediyor, onuncu da başlasan ilk virajda liderliği alma şansın var.

    12 kariyer yarışı ve birkaç özel gran prix deneyimi ile birlikte şunları söyleyebilirim.( fikirler değişebilir, henüz çoğu deneme aşamasında)

    son 2 yıldır pist fark etmeksizin en iyi dereceler hep 1-1 kanat açısıyla yapılıyordu. hızlı virajlarda bu sefer performans gerçekten kötü ancak hala düşük kanat açısı daha faydalı gibi duruyor.

    lastik aşınması 2014 sezonunun aksine cidden yüksek, belki buna yönelik bir süspansiyon ayarı faydalı olabilir.

    yağmurlu sıralama turlarında, ilk olarak piste çıkıp ilk turda iyi bir derece elde edip garaja dönün. yağmur varken siz pist üstünde değilseniz o kadar iyi derece elde edemiyorlar. hatta q3'e flying lap ile çıkmassanız, pist üstünde ilk turu elde edip çizgiyi geçer geçmez garaja dönme şansınız var.

    son birkaç oyunda olduğu gibi flashback kullanımı yapay zekaların viraj girişlerini etkiliyor. pist dışı ziyaretleri genelde, sizin flashback kullandığınız zaman ortaya çıkıyor. her pistin belli virajlarında, yapay zekaların flashback sonrası aptallaşıp dışarı uçtuğu noktalar mevcut.

    ayrıca bu yılki kurallara göre sezon başında bir kez, ve isteğe bağlı olmak üzere sezon içerisinde bir kez daha vites oranları belirlenebiliyor. bu şansı bize vermeyen codemasters'ın gözlerinden öpüyorum. belki de ben henüz rastlamadım emin değilim bir sezon bitsin de. ne olursa olsun kısa vites oranı ve kers kombinasyonu arıyor gönlüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tylor -- 19 Ekim 2014; 17:58:05 >




  • Eklemek istediğim bir şey var sıralama turunda option lastiği kullanıp polu aldıktan sonra yarışa prime ile başlattı. Normalde option olmasi gerekmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterHeisenbergWhite

    Eklemek istediğim bir şey var sıralama turunda option lastiği kullanıp polu aldıktan sonra yarışa prime ile başlattı. Normalde option olmasi gerekmiyor mu?

    yeni kurala göre Q2'de hızlı tur yaptığınız lastikle başlıyorsunuz. onunla da ilgili bir ipucu vereyim; yarışa başlayacağınız lastiği patlatırsanız yarışa istediğiniz set sıfır lastikle başlayabiliyorsunuz.

    f1 2013'deki hayvani lastik aşınması karşısında çok işe yarar bir hile idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterHeisenbergWhite

    Eklemek istediğim bir şey var sıralama turunda option lastiği kullanıp polu aldıktan sonra yarışa prime ile başlattı. Normalde option olmasi gerekmiyor mu?

    yeni kurala göre Q2'de hızlı tur yaptığınız lastikle başlıyorsunuz. onunla da ilgili bir ipucu vereyim; yarışa başlayacağınız lastiği patlatırsanız yarışa istediğiniz set sıfır lastikle başlayabiliyorsunuz.

    f1 2013'deki hayvani lastik aşınması karşısında çok işe yarar bir hile idi.






    lastikleri nasıl patlatacağız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiddenHunter


    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: WalterHeisenbergWhite

    Eklemek istediğim bir şey var sıralama turunda option lastiği kullanıp polu aldıktan sonra yarışa prime ile başlattı. Normalde option olmasi gerekmiyor mu?

    yeni kurala göre Q2'de hızlı tur yaptığınız lastikle başlıyorsunuz. onunla da ilgili bir ipucu vereyim; yarışa başlayacağınız lastiği patlatırsanız yarışa istediğiniz set sıfır lastikle başlayabiliyorsunuz.

    f1 2013'deki hayvani lastik aşınması karşısında çok işe yarar bir hile idi.






    lastikleri nasıl patlatacağız?

    sıralama turunu attıktan sonra duvara vurabilirsiniz veya bir başka araca çarpabilirsiniz.

    süspansiyon kırılınca olmuyor yalnız, lastiğin patlaması gerekiyor.




  • Denemek için korsan sürümünü indireceğimde RELOADED ve PROPHET sürümleri arasındaki fark nedir? Birisi 2.45 diğeri 4.44GB

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEISENBERG

    Denemek için korsan sürümünü indireceğimde RELOADED ve PROPHET sürümleri arasındaki fark nedir? Birisi 2.45 diğeri 4.44GB

    Reloaded'i indir. Eksik bir şeyi yok. Prophet niye o kadar fazla anlayamadım ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.