Şimdi Ara

F1 2014 [ ANA KONU ] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
4
Favori
18.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oynanış olarak 2013'e göre çok farklı.Misal 2013'de virajlara girerken aynı anda hem fren yapıyordum hem de vites küçültüyordum.Ama 2014'de bunu yediremedim.Araç hem boğuldu hem de virajlarda arkayı kaybettim.Ayrıca virajlardan çıkarken yarış çizgisini terk edince araç zorlanıyor.
  • oyunu denedim sürşü dışında 13'ün aynısı para vermeye değmez bi oyun, sürüş farklı olmuş sanki dahada kolaylaştırılmış gibi geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar detay gerektiren bir oyun nasıl 2,44 gb oluyor ? enteresan
  • yıllardır öyle ahım şahım bi ekstrası yok oyunun, tek sevdiğim yanı boyutlarını ve optimizeyi nasıl yapacaklarını çok iyi biliyolar
  • Ben araç performanslarını merak edip bi kiyaslama yapmak istedim
    F 2013 Malezya 1.34.220 Redbul
    F 2014 Malezya 1.39.824 Mercedes
    Arada bayağı hız farkı var bu seneki araçların performans düşüklüğünü aynen yansıtmışlar.
    Testleri tt'de sert lastiklerle yaptım tüm yardımcılar kapalı 5 saniye kadar fark var zaten reeldeki farkta hemen hemen bu kadar.

    Sürüşte ise tt kasanlar için dip not ; ideal çizgiden çıktığınız an reset atın çünkü toparlayıp kaybedilen zamanı geri almak çok zor bu yüzden ideal çizgiden çıkmamak için frenleme noktalarına çok iyi odaklanin özellikle drs'yi 180 ila 150 mt aralığında elle kapatın frenlemeye bırakmayın , viraj çıkışı topladığınız ivme ile tek virajda 100 ms kazanmak mümkün . 2013 de full gazla rahatlıkla geçilen bazı virajlari 14 te gerçekten zorlanicaksiniz ama vazgeçmeyin. Araçlar duzluklerde yüksek hızda 13 den daha hızlı olduğu halde df düşüklüğü nedeniyle virajlarda çok yavaş kaliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 kişi kolla oynanıyor mu split screen şeklinde ?
  • Genel anlamda yeni kurallar adapte edilmiş.Sürüş olarak ise geçen yılki oyuna göre biraz daha zorlayıcı.Bütün asistler kapalıyken viraj çıkışlarında arkayı kaybetmek çok kolay bu yüzden direksiyonla oynayanların çıkışlarda gaza aniden değil kademeli olarak basması gerekiyor.Lastik konusu bu yıl dert olmaktan çıkmış.Grafikler aynı diyebiliriz hatta kokpit kamerayla oynandığında bu yılki oyunun daha özensiz olduğu görülüyor.Fren mesafesi daha da kısalmış.

    Genel anlamda geçiş oyunu olduğu görülüyor.Ben kendi adıma çok kötü bulmadım,keyifli buldum.Beklentim ise sezonla aynı anda çıkması ve sezon içinde duruma göre güncelleme alması planlanan 2015 oyunundan.
  • Led ekranlı araçlarda ekran üzerinde hız sayacının olmadığını fark ettim orjinalde de bu şekildemi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    sezonun yarısını geçtim. mercedes ile legend zorluk seviyesinde 12'de 12 yarış galibiyeti ile başladık bakalım. pole konusunda ise o kadar başarılı değilim, bazı pistlerde 1 saniye civarı fark yediğim oluyor. ama sağolsun codemasters hastalığı devam ediyor, onuncu da başlasan ilk virajda liderliği alma şansın var.

    12 kariyer yarışı ve birkaç özel gran prix deneyimi ile birlikte şunları söyleyebilirim.( fikirler değişebilir, henüz çoğu deneme aşamasında)

    son 2 yıldır pist fark etmeksizin en iyi dereceler hep 1-1 kanat açısıyla yapılıyordu. hızlı virajlarda bu sefer performans gerçekten kötü ancak hala düşük kanat açısı daha faydalı gibi duruyor.

    lastik aşınması 2014 sezonunun aksine cidden yüksek, belki buna yönelik bir süspansiyon ayarı faydalı olabilir.

    yağmurlu sıralama turlarında, ilk olarak piste çıkıp ilk turda iyi bir derece elde edip garaja dönün. yağmur varken siz pist üstünde değilseniz o kadar iyi derece elde edemiyorlar. hatta q3'e flying lap ile çıkmassanız, pist üstünde ilk turu elde edip çizgiyi geçer geçmez garaja dönme şansınız var.

    son birkaç oyunda olduğu gibi flashback kullanımı yapay zekaların viraj girişlerini etkiliyor. pist dışı ziyaretleri genelde, sizin flashback kullandığınız zaman ortaya çıkıyor. her pistin belli virajlarında, yapay zekaların flashback sonrası aptallaşıp dışarı uçtuğu noktalar mevcut.

    ayrıca bu yılki kurallara göre sezon başında bir kez, ve isteğe bağlı olmak üzere sezon içerisinde bir kez daha vites oranları belirlenebiliyor. bu şansı bize vermeyen codemasters'ın gözlerinden öpüyorum. belki de ben henüz rastlamadım emin değilim bir sezon bitsin de. ne olursa olsun kısa vites oranı ve kers kombinasyonu arıyor gönlüm


    legendda nasıl yarıs kazanıosun tylor iyi bi wheel var herhalde g27 vs mı kullanıosun. virajlardan cıkılmıo gamepadla zaten liderler gecınce uzuolar tur zamanları iyi oldugu ıcıın

    expert neysede legend da 12 yarıs nasıl kazandın ? :)

    mercedeslar ucuyor legendda expertte bile acık ara oluo bazen pistlere gore.

    butun asıstler kapalı demi ben padle zorlandıgım ıcın sadece tractıon medıum full arası denıyorum kötü oluo r2 gaz dokununca rev limit maks oluo boguluo cıkıslarda upshift te zaman kaybettırıo yuksek vitese gecırınce devır az kalıo gec hızlanıo arac.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliosman2323

    Ben araç performanslarını merak edip bi kiyaslama yapmak istedim
    F 2013 Malezya 1.34.220 Redbul
    F 2014 Malezya 1.39.824 Mercedes
    Arada bayağı hız farkı var bu seneki araçların performans düşüklüğünü aynen yansıtmışlar.
    Testleri tt'de sert lastiklerle yaptım tüm yardımcılar kapalı 5 saniye kadar fark var zaten reeldeki farkta hemen hemen bu kadar.

    Sürüşte ise tt kasanlar için dip not ; ideal çizgiden çıktığınız an reset atın çünkü toparlayıp kaybedilen zamanı geri almak çok zor bu yüzden ideal çizgiden çıkmamak için frenleme noktalarına çok iyi odaklanin özellikle drs'yi 180 ila 150 mt aralığında elle kapatın frenlemeye bırakmayın , viraj çıkışı topladığınız ivme ile tek virajda 100 ms kazanmak mümkün . 2013 de full gazla rahatlıkla geçilen bazı virajlari 14 te gerçekten zorlanicaksiniz ama vazgeçmeyin. Araçlar duzluklerde yüksek hızda 13 den daha hızlı olduğu halde df düşüklüğü nedeniyle virajlarda çok yavaş kaliyo.

    aynen oyle melbourne 1.24.xxx sımdı 1.28... 4 sanıye downforce kaybı virajlardan cıkılmaması en onemlı 2 faktor.

    virajdan cıkana kadar zaman kaybı oluyor boguluyor daha fazla artı hızlı vırajlarda tam gaz alınmıyor bu da momentumu eskısı gıbı tutturmuyor. ornegın silverstone tam gaz copse stowe maggets geçişleri.

    melborne cok zorluyor profesionalde bile pole alıosun ama (expert yapıncada pole alınıyo) yarıs ıcınde liderler o ilk 2 ilk 3 gecınce acayıp acıyolar farkı .

    gamepad

    expert difficulty.

    l2 fren r2 gaz analog yön x vites + kare vites - l1 drs

    silverstone 1.34.xx time trial melbourne 1.28.xxx time trial artı 1 sanıye pole zamanlarım expert




  • F1'i sıkı takip edenler için hayal kırıklığı bir oyun. Codemaster ciddi anlamda çalışmıyor buna eminim artık. Oyun araçlar hariç 2013 aynısı. Araç sürüş dinamikleri nispeten yansıtılmaya çalışılmış, kısmen başarılı olunmuş. Ancak ceza sistemi 2013 ile aynı. Özellikle pitten geçme cezası görünce şok oldum. Aynı zamanda pite girdiğim turda cezamı çekemeyişim. Geçen sene pitten geçme cezasının yanında dur kalk cezaları, pit yaptığın turda çekilemiyordu. Ancak bu sene dur kalk cezaları pit yaptığın turda çekilebiliyor ve istediğin zaman bu cezayı çekme durumun var. Geçen sene 3 tur içinde girmen gerekiyordu. Bu sistem hiç bir şekilde değiştirilmeden önümüze sunulmuş.

    Bunun yanında bu sene çok konuşulan İtalya GP son virajı olan Parabolica virajının asfaltlanması nedeniyle daha kolay dönülebilmesiydi. Ancak parabolica virajı oyunda hala çim şeklinde. Bu bir yandan güzel dönüşü zorlaştırıyor. Ancak yeniliklerin oyuna adapte edilmesi bakımından üretici firmanın çalışma yapmadığını gösteriyor.

    ERS-K konusuna gelirsek bence oyunda hiçbir etkisi yok.

    Üzerine değinmek istediğim ve oynarken gördüğümde sinir olduğum durum, araçların arkasındaki kırmızı ışığın yanıp sönmesi. Şimdi bu sene bu uygulamanın geliş amacı, yakıt tasarrufu yapan aracı belli etmekti. Ayağını erken gazdan çeken sürücüyü arkadakine göstererek olası kazaların önüne geçmekti. Gerçek hayatta bu ışık, eğer sürücü gazın %70'inden daha az basıyorsa gaza, arkadaki kırmızı ışık yanıp sönmeye başlar. Ancak oyunda olur olmadık her yerde bu ışık yanıyor.(Rakam konusunda yanılıyor olabilirim.)

    Bu eksiklere rağmen F1 hayranları için oynanabilir bir oyundur.




  • sener652 S kullanıcısına yanıt
    kesinlikle katılıyorum Parabolica virajini duzeltmemisler 14 de ilk baktığım şey buydu sonuçta Italya GP en onemsedigimiz pistlerden biri bu eksik gözardı edilmemeliydi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunda Martini'nin olmaması kötü olmuş Williams'a ayrı bir hava katıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş yine mi gol değil Stüdyon yansın codemasters
  • Önce Grid 2 Sonra Grid autosport şimdide F1 14 Faciası Bu firmada EA gibi Activison gibi Ubisoft ve Piranha games gibi yüzüne bakmayacağım şirketler arasına giriyor yavaş yavaş.Hatta bu listeye birde yeni berbat oyunlar serisinin en genç ismi Deep Silver'sida ekleyelim tam olsun.

    Ayrıca EA'nin hatalarından ders çıkarmayp 2013dede dünyanın en kötü oyun şirketi olduğunu belirtmek ve bu 2014 senesindede Hat-Trick yapması ve 3.kez en kötü şirket seçilmesi dileğimle saygılarımı sunarım. Şirketlerini teröristler filan bombalasa en azından bir kaç sene rahat edelim diğer firmaların önü açılır hiç olmadı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheHiddenCarry -- 22 Ekim 2014; 15:09:52 >
  • araçlar olmuş yani

    rotax gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AslanDrogba

    2 kişi kolla oynanıyor mu split screen şeklinde ?

    ????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AslanDrogba

    quote:

    Orijinalden alıntı: AslanDrogba

    2 kişi kolla oynanıyor mu split screen şeklinde ?

    ????

    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayatımda böyle rezalet bir yarış oyunu görmedim yazıklar olsun bunlar insanı formula 1 den soğutur arkadaş
  • Oyunu kurdum. beğenmedim
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.