< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
F1, Türkiye’ye geri dönüyor: F1 yönetimi niyet mektubu bekliyor! (2. sayfa)
-
-
As bayrakları as, as, as..
-
Turistler alsın diye zaten olay. İlla ki vardır meraklı vatandaş da gider.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: adnansetek
Son yarışa otobüs ile gittik rahat gittik, ama arabayla gelecek arkadaşlar sabah çıkmalarına rağmen yarışa son anda yetiştiler, yanımıza geldikleri zaman tüm heyecanları uçup gitmişti
Organizasyon cidden rezillikti yarıştan saatler sonra bile millet alandan çıkmaya çalışıyorduSon yarışta arabayı medeniyet üniversitesi teknopark ın biraz yukarısına çekip 30 dk yürüyüşle rahat rahat yetişmiştik.
tabi pistten dönerken yukarı doğru yürümesi yormuştu ayrı :D
-
1 ay içinde eminat mektubu verin dediği "parayı yatırın" demek. Üste ne bayılacaklar bakalım
-
2026 yılı f1 de çok zevkli geçecek kurallar tamamen değişecek tam bir kaos, kimin şampiyon olacağı belli değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İhaleden sonraki 1 ay içerisinde F1 ile sözleşme imzalanması gerektiği hususunun İhale Şartnamesi'nde yazdığını ve ihaleyi "sözde" kazanan firmanın bunu yerine getiremediği için ihalenin iptal edilmesi gerektiğini de biliyor muydunuz.
Ama haber yapılmıyor bu iş niyeyse... İptal de edilmiyor, çok enteresan işler.
-
En son 2009'da F1 yarışını pistten izleme şansım olmuştu.
Muhteşem bir deneyimdi. Tek kötü hatırladığım 0,50 litre pet şişe suyu 10 katı fiyatına satmaya çalışan kazıkçı seyyar satıcılar.
Su için istedikleri parayla Pendikte yemek yemiştik.
Yılda 50 milyondan fazla Turist ağırlayan bir ülkenin F1'de olmaması düşünülemez.
Acilen geri dönmesi gerekiyor.
-
yıllar önce bir yarış yapmak için 26 milyon dolar ödüyorduk.
1 dolar = 1.6 liraydı. bugün dolar 36 liraya yaklaştı
Allah'ın izniyle fakirleştik.
bırakın artık israfı, hayat pahalılığını durdurun önce..
-
Otobüsle gittik. Trafik o kadar tıkalıydı ki yarışa yetişmek için 1 saat yürüdük. Yağmur, çamur rezillikti.
-
O niyet mektubu (letter of intent) dokümanında bir sürü maddi ve teknik teminat, ceza ve yaptırım var.
Atıfta ek dokümanlar oluyor. Binlerce sayfalık F1 ticari , teknik ve idari şartnameler oluyor uyacağız diyeceğiz.
İmzalamadan önce en azından yetkin birileri okusun, proje planı yapsın, yetkin ekip kursun (birilerinin yeğeni değil), bir gelir gider analizi yapsın, geçmiş tecrübeleri öğrenilen dersleri (lessons learned), bilanço sonuçlarını, öngörülen/gerçekleşen riskleri incelesin. Kamuoyuna açıklansın.
Beklentim bu kadarcık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turizm, tanıtım, uluslararası prestijmiş felan bunları düşünecek olmalarını, bu zamanda doğru bulmuyorum. bu organizasyonu devlet mi yapıyor hala? özelleştirilmedi mi? pistin sahibi organizasyon teminat versin işte. herkes neden devlete sırtını dayıyor ki zaten vatandaşın üzerine yük biniyor. bir de bununla mı uğraşacak devlet?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X