Şimdi Ara

fan çalışmıyor hararet yükseliyor yardım ÖNEMLİ !! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
33.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hocam 4 bin masraf ne? ben bi arabya o kadar masraf yapsam gece uyku tutmaz. en kısa zamanda tamir edip satın bi sürede araba almayın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    hocam 4 bin masraf ne? ben bi arabya o kadar masraf yapsam gece uyku tutmaz. en kısa zamanda tamir edip satın bi sürede araba almayın :)

    4000 neki hocam çok daha fazla motordan dolayı 2 sefer yolda kaldım 200 tl çekiciye ödedim üst kapak taşlanması ne varmış onlardı derken 5000 bile geçicek az kaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berke_21

    quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33

    Geçmiş olsun boşa termostat filan değişmeyin aracınız conta yakmış ayrıyetten silindir kapağı Taşlanacak 400 liranızı hazır tutun boşa başka masraf yapmayın

    400 mü zaten 4000 bin masraf ettim bide bumu çıktı şimdi hocam conta yaktysa aracın tepkileri ne olur gidermi gitmezi zorlanırmı conta yaktğına emin olmak için ne yapmalı

    Millet bir palionun avukatlığını bıraksa yardımcı olacağız da herkes avukat olmuş arkadaşım bir bırakın bu malları babanızın fabrikasından çıkmış gibi savunmayı adam zaten diyorki bu araba beni bıktırdı her palio demiyor. Hocam senin işe gelince conta yakması su eksiltmesi, yağ çubuğunu çekin tahin gibi olmuşsa yağ veya radyatör ek deposuna bak yağ karışmışmı o dediğin çamur farklı antifirzleti kullanmaktan oluyor organik kırmızı antifirize normal mavi antifiriz ekleyince çökelme yapıyor temizlenir basit. Eğer aracınızın sürekli harareti yüksekse bir iki kere 130 A yaklaşmış ve ulaşmışssa conta mutlaka zarar görmüştür birde radyatöre giden iki hortum olacak büyük elinizi vurun ikiside sıcaksa amenna alttaki soğuksa aracınız hava yapıypr hava da devirdaim i engelliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33


    quote:

    Orijinalden alıntı: berke_21

    quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33

    Geçmiş olsun boşa termostat filan değişmeyin aracınız conta yakmış ayrıyetten silindir kapağı Taşlanacak 400 liranızı hazır tutun boşa başka masraf yapmayın

    400 mü zaten 4000 bin masraf ettim bide bumu çıktı şimdi hocam conta yaktysa aracın tepkileri ne olur gidermi gitmezi zorlanırmı conta yaktğına emin olmak için ne yapmalı

    Millet bir palionun avukatlığını bıraksa yardımcı olacağız da herkes avukat olmuş arkadaşım bir bırakın bu malları babanızın fabrikasından çıkmış gibi savunmayı adam zaten diyorki bu araba beni bıktırdı her palio demiyor. Hocam senin işe gelince conta yakması su eksiltmesi, yağ çubuğunu çekin tahin gibi olmuşsa yağ veya radyatör ek deposuna bak yağ karışmışmı o dediğin çamur farklı antifirzleti kullanmaktan oluyor organik kırmızı antifirize normal mavi antifiriz ekleyince çökelme yapıyor temizlenir basit. Eğer aracınızın sürekli harareti yüksekse bir iki kere 130 A yaklaşmış ve ulaşmışssa conta mutlaka zarar görmüştür birde radyatöre giden iki hortum olacak büyük elinizi vurun ikiside sıcaksa amenna alttaki soğuksa aracınız hava yapıypr hava da devirdaim i engelliyor..

    hocam hararet kesinlikle sona çıkmadı bundan eminim sonun bir tık altı yeni yüzde 75 civarı ama kısa sğreliğine öyle olduğunu görünce hemen stop ettim ilk defa antifiriz koyrdurtum bu kış araca çok uzun süredir antifiriz konmamamıştı zaten radyotörün haznesindeki su çamur gibi derken suyun sadece rengi o şekilde sadece su normal katı filan değil hava yapmışsa nasıl alabilirim




  • Şu forumda sayısız kişiye yardım ettim. sayısız insanı masraftan kurtardım ama sizin gibilerine müstehak.

    kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berke_21

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    hocam 4 bin masraf ne? ben bi arabya o kadar masraf yapsam gece uyku tutmaz. en kısa zamanda tamir edip satın bi sürede araba almayın :)

    4000 neki hocam çok daha fazla motordan dolayı 2 sefer yolda kaldım 200 tl çekiciye ödedim üst kapak taşlanması ne varmış onlardı derken 5000 bile geçicek az kaldı

    hocam öyleyse alın aracı tam yaptırın öyle binin. yoksa tam tamamıyla yaptırılmazsa sürekli masraf yaparsınız. ikinci el şanş işi tamamen. ben 3 tane araç aldım son focus hariç diğer ikisine 2.000 masraf yaptım. ama masraflar arızadan değil bakım masraflarıydı. triger fren disk balata baskı balata yağ değişimi bilye değişimi egzoz değişimi filan. fakat şu an kullandığım focusu geçen yıl nisanda aldım tek kuruş bile masraf yapmadım saat gibi. hatta geçenlerde satan adamı aradım sohbet filan ettik, şu an şehir değiştirdiğim için gelince kahveye davet etti. umarım sizde malına gözü gibi bakan, siz aldığınızda sorun çıkarmayacak bir araç sahibinden alırsınız. lakin gelin görün ki millet köylü kurnazı. eşşek niyetine biniyor arızaları başlayınca satıyor. mesela benim 10-15 km hızla geçtiğim kasislerden çoğunluk 3. - 4. vitesle 50-60 km hızlarla geçiyor. devir saatini red line yapanı mı dersin, patenaj çektireni mi dersin, o çizeni mi dersin...ne diyim karakter meselesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Şu forumda sayısız kişiye yardım ettim. sayısız insanı masraftan kurtardım ama sizin gibilerine müstehak.

    kolay gelsin

    böyle malzeme kalitesi 5 para etmez çok yakan kaçamayan masrafalrı aracın parası kadar masraf oluyorsa ağız tadıyla binemiyorsak daha ne olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: berke_21

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    hocam 4 bin masraf ne? ben bi arabya o kadar masraf yapsam gece uyku tutmaz. en kısa zamanda tamir edip satın bi sürede araba almayın :)

    4000 neki hocam çok daha fazla motordan dolayı 2 sefer yolda kaldım 200 tl çekiciye ödedim üst kapak taşlanması ne varmış onlardı derken 5000 bile geçicek az kaldı

    hocam öyleyse alın aracı tam yaptırın öyle binin. yoksa tam tamamıyla yaptırılmazsa sürekli masraf yaparsınız. ikinci el şanş işi tamamen. ben 3 tane araç aldım son focus hariç diğer ikisine 2.000 masraf yaptım. ama masraflar arızadan değil bakım masraflarıydı. triger fren disk balata baskı balata yağ değişimi bilye değişimi egzoz değişimi filan. fakat şu an kullandığım focusu geçen yıl nisanda aldım tek kuruş bile masraf yapmadım saat gibi. hatta geçenlerde satan adamı aradım sohbet filan ettik, şu an şehir değiştirdiğim için gelince kahveye davet etti. umarım sizde malına gözü gibi bakan, siz aldığınızda sorun çıkarmayacak bir araç sahibinden alırsınız. lakin gelin görün ki millet köylü kurnazı. eşşek niyetine biniyor arızaları başlayınca satıyor. mesela benim 10-15 km hızla geçtiğim kasislerden çoğunluk 3. - 4. vitesle 50-60 km hızlarla geçiyor. devir saatini red line yapanı mı dersin, patenaj çektireni mi dersin, o çizeni mi dersin...ne diyim karakter meselesi.

    aynen hocam aracı anası ağlatanlar çok var motoru kesiciye kadar zorlayanlar filan görüyorum ben en sonunda acil birşey olmadığı sürece kımıldatmayacağım aracı bıktım usandım alıcam kendime bir adet 100 lük 4 vites motorsiklet sağa sola gitmeye en güzeli




  • Depodaki benzini çekip su koymak nedir.Sanayide temizletin depoyu temizleyecekseniz yada temizletmeyin.Hareret son kısma geçmesin yeter.Sanayi ile aranız çok uzak degilse ve trafik yoksa aracın fanını açın full sıcak üflesin dikkat ederek gidin.Camlarıda açın içerde sıcaktan ölmeyin.Birdahada böyle tehlikeli işlere girişmeyin birgün arabadan olacaksınız.Sorunun çözümünü bilsemde söylemem zaten size arabaya yaık sürekli böyle işlere kalkışıyorsanız size hangi araba olsa aynı problemi açar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alembizim

    Depodaki benzini çekip su koymak nedir.Sanayide temizletin depoyu temizleyecekseniz yada temizletmeyin.Hareret son kısma geçmesin yeter.Sanayi ile aranız çok uzak degilse ve trafik yoksa aracın fanını açın full sıcak üflesin dikkat ederek gidin.Camlarıda açın içerde sıcaktan ölmeyin.Birdahada böyle tehlikeli işlere girişmeyin birgün arabadan olacaksınız.Sorunun çözümünü bilsemde söylemem zaten size arabaya yaık sürekli böyle işlere kalkışıyorsanız size hangi araba olsa aynı problemi açar.

    Su koymak değil depoya su konurmu hocam motorda enjeksiyon memesi ordaki depodan gelen benzin hortumu var oraya su döktüm etrafa sacildigindan tehlike yaratmasin diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.