Şimdi Ara

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Genleşme Derzleri Değişimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bonser24

    bireysel araç kullananların etkisi en az düzeydemi..sen istanbulda yaşadığından eminmisin..veya at gözlüğü ile dolaşıyorsun..ikisinden biri..bu laftan sonra yorumsuz yaklaşıyorum..



    Evet şirket araçları hariç bireysel kullanıcıların etkisi en az düzeyde. En çok etkileyende minibüsler, halk otobüsleri, taksiler. Tıkanıklık olmayan yollar onların zırt pırt duraklamaları yüzünden tıkanıyor tek şeride düşüyor. Sadece bireysel kullananlar olsa duraklama olmayacağından trafikte bu kadar olmaz. Eğer İstanbulda araç kullanıyorsan bunu rahatlıkla görebilirsin.
  • Konu ile doğrudan ilgili değil ama zaman kaybından bahsedince aklıma geldi.
    Şimdi biliyorsunuz bu İETT şoförleri akbil ticareti yapıyorlar.yani akbili olmayan veya boş olanlardan 10 kuruş fark alarak satıyorlar.
    Geçenlerde rastladım,otobüse 10-15 kişi bindi.her ne hikmetse hiçbirinin akbili yok.para alışverişi yaparken otobüs kalkmak bilmiyor.
    sonra nihayet kalktı.zaman kaybını siz hesaplayın artık.tatlı iş!
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.