Şimdi Ara

Faturasızdan faturalıya geçiş yaptık hat gitti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
2.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yurtdışında kullandığımız hazırkart ı online işlemden faturalı platinium a geçirdik. geçiş tamamlandı ama hat gitti. telefon note 4. yurdışında kullanım açık. telefonu kapatıp açtık kaç kere ama hala servis yok. sim kartımı değiştirmek gerekiyo acaba anlamadık. sorun nedir sizce.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • maydemir52 M kullanıcısına yanıt
    Geçişle birlikte hat ayarları da sıfırlanmış olabilir ve uluslararası dolaşıma kapanmış olabilir hat.Online işlemlerden kontrol edin tekrar açık mı diye.Farklı bir telefondan müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışın yada internet sitesinden durumu gönderin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkcell in yurt dışı için müşteri hizmetleri numarası var galiba. Netten onu bulup arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.