Şimdi Ara

Faturayı ödediğim halde ödemedi diyorlar (Çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler benim faturanın son günü bu pazartesi idi (20.01.2020) Enpara üzerinden talimat vererek aynı gün gece 04:10'da ödemeyi gerçekleştirmiş sistem. Ardından Kablonet'in online işlemlerine bakınca hala borç gözüküyor ve gecikme zammı yazmaya bile başlamış. Bunu Türksat'a bildirdiğimde bize ödeme gelmedi dediler dekontu da yolladım kesinlikle bir ödeme gelmemiş. Ben ne yapacağım şimdi ? Hatayı kim de göreyim bilmiyorum çünkü hangisi işini düzgün yapamıyor belli değil. Hadi gecikmeyi öderiz ama ya interneti keserlerse ne halt edeceğim ben ? Para bas bayağı hesaptan çekilmiş resmi dekont bile var hizmet numarası da doğru ama hala borç gözüküyor kafayı yiyeceğim yahu.

    23 Ocak itibariyle sorun çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 23 Ocak 2020; 18:31:31 >



  • Dekontun fotoğrafını çekerek gönderin hocam müşteri hizmetlerine. Ayrıca 2 ay ödenmezse net kesiliyor, hemen kesilmez.
  • V1CT0RY kullanıcısına yanıt
    dün mail falan atmıştım yarında gözükmezse o kadar işin arasında mecbur uğraşmam gerekecek. nereden de verdik şu talimatı yahu vermez olaydım allahtan elektrik ya da su da olmadı bu yoksa 1 haftada keserlerdi elektriği belki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-2 Spirit -- 22 Ocak 2020; 21:18:53 >
  • B-2 Spirit kullanıcısına yanıt
    Talimatı yeni verdiyseniz ilk ay olabiliyor böyle problemler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gözükür hocam ilk başta öyle yapabilir. Dekont elinizde sıkıntı olmaz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet yeni verdik bakalım ne zaman yansıyacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B-2 Spirit kullanıcısına yanıt
    Bankadan aldığınız dekontu işletmeciye iletin sorun çözülecek zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Sorun çözüldü nihayet bu sabah uyandığımda yaytığını gördüm. Gecikme zamları da silinmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B-2 Spirit kullanıcısına yanıt
    Tabi. Bundan sonra sorunsuz olacak talimat konusu. İlk ay ve son ay sıkıntılı olabiliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    bir daha talimat falan vermem sildim hemen

    netflixden 15 lira gelecek diye boşuna strese girmeye gerek yok
  • B-2 Spirit kullanıcısına yanıt
    Bir stresi yok aslında ama siz bilirsiniz tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.