Şimdi Ara

Uydunet ping sorunu ve US ışığının mavi yanması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
40.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CBW-383ZN model modem kullanıyorum 2 hafta önceye kadar tam bi ping problemim yoktu yaklaşık 2 haftadır akşam saatleri pingte dalgalanma oluyor 100-200 sürekli değişiyor ve US ışığıda 2 haftadır mavi yanıyor US ışığının anlamını bilen veya çözüm önerebilecek biri var mı ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Uydunet Ping Sorunu ve Modem US Işığının Mavi Yanması

    Modemde bulunan US ışığı, upstream (yükleme) ile ilgili bir sorunun göstergesidir. Bu ışık mavi yanıyor veya yanıp sönüyorsa aşağıdaki nedenlerden kaynaklanabilir:

    • Kablonet US Işığı Mavi Yanıyor: Yetersiz bant genişliği veya arızalı bir modem nedeniyle upstream hızlarında bir sorun olabilir.
    • Kablonet US Işığı Mavi Yanıp Sönüyor: Bu, modem ve ağ arasında bir iletişim sorunu olduğunu gösterebilir.
    • Modem US Işığı Yanıp Sönüyor: Modemle kablo hattı arasında fiziksel bir sorun olabilir veya modem arızalı olabilir.
    • Modemde US Mavi Yanıyor: Modem, upstream kanalına bağlanamayabilir veya sinyal zayıf olabilir.

    Çözüm Yolları:

    Bu sorunları gidermek için aşağıdaki adımları deneyebilirsin:

    • Modemini yeniden başlat.
    • Kablo bağlantılarını kontrol et ve gevşek veya hasarlı kabloları değiştir.
    • Modemi doğrudan duvar prizine tak.
    • Farklı bir Ethernet kablosu dene.
    • İnternet servis sağlayıcınla iletişime geçerek yardım iste.

    US ışığının mavi yanması veya yanıp sönmesi, internet bağlantını yavaşlatabilir veya kesebilir. Bu sorunu en kısa sürede çözerek kesintisiz bir internet deneyimi yaşayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azeotrop

    CBW-383ZN model modem kullanıyorum 2 hafta önceye kadar tam bi ping problemim yoktu yaklaşık 2 haftadır akşam saatleri pingte dalgalanma oluyor 100-200 sürekli değişiyor ve US ışığıda 2 haftadır mavi yanıyor US ışığının anlamını bilen veya çözüm önerebilecek biri var mı ?

    US ışığının mavi yanması, upstreamde bazı kanalların inaktif olduğunu gösterir. Muhtemelen pinginiz bundan yükseliyordur. Turksat Online İşlemlerden modemin US ışığı mavi yanıyor diye şikayet bırakın düzeltirler.
  • confuest kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam yardımınız için çok teşekkürler hemen dediğiniz işlemi gerçekleştiriyorum durum bilgilendirmesi yaparım tekrardan :)
  • confuest kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğinizi yaptım 10 kere oldu müşteri hizmetlerini arıyorum kimse yardımcı olmuyor ışık hala mavi teknik servis eve uğramadan düzeltti diye rapor veriyor, mailime ise sorun yok diye cevap geliyor mavi ışık hala mavi ping sorunum hala var bu konuda bi tavsiyeniz varmı sorunuma kimse yardımcı olmuyor
  • ahahaha uydunete hoşgeldiniz. 6 ay uğraştım ping sorunu için. ve cidden çözmüşlerdi. 100 den aşşa inmeyen league of legends pingim 53'e sabitlenmişti. Ve eskişehirdeyim. Mükemmel bir ping. superonline fiber bile alamıyor bu pingi. ancak 1.5 ay öyle durdu. sonra yine eski haline döndü ve kapattırdım internetimi.
  • Mavi ışık sadece 1 upstream kanalının kilitli olduğunu gösterir. Sinyal değerinde sorun yoksa Uydunet paketlerindeki upload hızlarıyla tek kanal olması ping sürelerine etki etmez. Sinyal değerlerinde soroun yoksa Uydunet'te ping sürelerinin ve paket kayıplarının sebebi HFC altyapı değil internet çıkışlarıdır. Ne yazık ki abone sayılarını arttırsalar da bu konuda yatırım yapılmıyor ve/veya sistemin konfigürasyonlarını doğru yapamıyorlar.
  • hocam gün içi öyle fakat akşam 6-12 arası durum 50-300-150 gibi değerler alıyor lolde ve kimseyle bi çözüme ulaşamıyorum nasıl kapattınız taahhütüm var bu konuda nasıl iptal edebileceğimi biliyormusun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azeotrop

    hocam gün içi öyle fakat akşam 6-12 arası durum 50-300-150 gibi değerler alıyor lolde ve kimseyle bi çözüme ulaşamıyorum nasıl kapattınız taahhütüm var bu konuda nasıl iptal edebileceğimi biliyormusun ?

    taahhütüm bitmişti. yaklaşık son 5 ay oyun oynamadım. Vaat ettikleri hızı veriyorlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m3Rt26

    quote:

    Orijinalden alıntı: azeotrop

    hocam gün içi öyle fakat akşam 6-12 arası durum 50-300-150 gibi değerler alıyor lolde ve kimseyle bi çözüme ulaşamıyorum nasıl kapattınız taahhütüm var bu konuda nasıl iptal edebileceğimi biliyormusun ?

    taahhütüm bitmişti. yaklaşık son 5 ay oyun oynamadım. Vaat ettikleri hızı veriyorlardı.

    benimde ayni en yuksek hizda geceleri ping300 lere firliyor gunduz 80 civari kapaticam bende taahhut bitti bu ay bu pingle oynanmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockymarlboro -- 31 Ocak 2016; 1:48:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azeotrop kullanıcısına yanıt
    benimde son zamanlarda aynı problemim var. ping 50-100 lerdeyken birden 400 e çıkıyor oyun oynanmıyor. kakaladılar taahütü de. Çok oynayan biri de olmadığım için sallamadım ama artık yeter. Yarın sabah olsun ben de arayacağım uyduneti
  • UCAN ESEK U kullanıcısına yanıt
    Derdimi gayet güzel anlattığım halde teknik servis yollayacağız diyip bırakıyorlar 1.5 aydır teknik servis falan geldiği yok sürekli aramama rağmen tekrar aradığımda teknik servisin sorunu uzaktan çözdüğünü söylüyorlar fakat çözülen hiç birşey yok Işık hala mavi Ping hala var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azeotrop kullanıcısına yanıt
    Ben de mavi isik yok ama cok fena ping var ve oyun oynayamiyorum. Uyduneti aradim ve hicbir problem olmadigini soyluyorlar. Seytan diyor git bayiiye kes kafalarini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UCAN ESEK U kullanıcısına yanıt
    24 ay bağladılar ve destek yok gerçekten inanılmaz
  • azeotrop kullanıcısına yanıt
    Benimde 1 yil kaldi. Devretmeye calisicam ama ilgileneceklerini sanmiyorum. Ps4'u satisa cikardim. Uydunet yuzunden ps4'u satiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azeotrop

    Hocam dediğinizi yaptım 10 kere oldu müşteri hizmetlerini arıyorum kimse yardımcı olmuyor ışık hala mavi teknik servis eve uğramadan düzeltti diye rapor veriyor, mailime ise sorun yok diye cevap geliyor mavi ışık hala mavi ping sorunum hala var bu konuda bi tavsiyeniz varmı sorunuma kimse yardımcı olmuyor

    hocam müsteri hizmetlerini aramanız birşeyi değiştirmez. Online işlemler'den tuketici sikayeti birakacaksınız. Internet bölümüne. Müsteri hizmetleri/arıza kaydıyla vs. olacak bisi degil bu
  • Değerli Kullanıcılarımız,
    Bağlandığınız oyun sitesinin port numaralarını öğrendikten sonra Destek Hattımız'ı ararsanız, uzman arkadaşlarımız port yönlendirme işlemi yaparak yaşanan ping sorununu çözebilirler.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • mavi ışık sorunu bende de var. şikayet kaydı oluşturdum bağlantınızda sorun yok diye geri dönüş yapıyorlar mecbur mavi ışıkla kullanıyoruz.

    @NetMASTER_
  • benim mavi ışık olayı geçtiğimiz haftasonu oldu. şu an düzeldi. fakat bir kaç gündür oyunda ping yüksek. (wot oynuyorum). bir süre sonra keyif vermiyor kapatıyorum artık. halbuki aylardır hiç sorunum yoktu.
    diğer taraftan uydunet teknik destek olarak rezalet. modemin arızalı olduğunu kabul ettirip değiştirmelerini sağlayana kadar kaç yere şikayet ettim. servis haftalarca gelmedi. geldiklerinde niye gelmediniz diyorum adam cevap veremiyor.
  • Değerli Kullanıcılarımız,
    US/DS ledlerinin mavi yanıyor olması kullanım tarafında herhangi bir olumlu/olumsuz etki yaratmamaktadır.
    Mavi yanması modemin tek kanala kilirlendiğini, yeşil yanması ise 8 kanala kilitlendiğini gösterir. Bu bilgiler de kullanıcı tarafında değil, servis sağlayıcınız tarafında anlam ifade eder.
    Bu nedenle hattınızda sorun olmadığı yanıtını almanız normaldir.
    Online oyun konusunda ise yukarıda yaptığımız açıklamayı yinelemek isteriz:
    "Bağlandığınız oyun sitesinin port numaralarını öğrendikten sonra Destek Hattımız'ı ararsanız, uzman arkadaşlarımız port yönlendirme işlemi yaparak yaşanan ping sorununu çözebilirler.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. "

    Saygılarımızla,
  • Merhaba dün itibariyle bende de aynı mavi ışık ortaya çıktı, modem değerlerine girip baktığımda da SNR'ın cidi anlamda daha önce gösterdiklerine göre kayıp yaşadığını gördüm zaten sabah akşam fark etmeksizin pingler berbat, her zaman dediğim gibi uydunet lanetinden uzak durun. Oyun moyun oynanmıyor üstüne Netmaster'ın modemide içler acısı berbat bir modem.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.