Şimdi Ara

Superonline LOS Işığı Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
2
Favori
115.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Yeni bir eve taşındım ve internetimi naklettirdim. Yalnız buradaki altyapı biraz daha farklı. Fiber dönüştürücü diye ekstra küçük bir cihaz daha mevcut ve buna kendileri fiber kablo çektiler. Bir müddet kullandıktan sonra küçük cihaz üzerindeki LOS ışığı kendiliğinden kırmızıya döndü. Gelen bir ekip binanın ana merkezindeki kablo ucunu değiştirdi ve sorun düzeldi.

    Bir kaç hafta sonra yani dün, aynı sorun tekrarlandı. Bu sefer kablonun her iki ucu da değiştirildi ve sorun yine düzeldi. Sorunun neden tekrarlandığını sorunca, kablo çok hassas ucu kırılmıştır diyor. Ama hiçbir müdahale yok.

    Neyse aradan 4-5 saat geçtikten sonra internet yine gitti ve şu an kontrol ettim LOS kırmızı yanıyor. Sabahleyin tekrar arıza bildirimi yapacağım. Ama canım gerçekten çok sıkıldı, ikide bir kesilecek mi bu şekilde? Yani sorun nedir merak ediyorum. Sizce nasıl bir yol izlemek gerekir. Cihaz değişimi mi istemeliyim, yoksa kablo mu? Ya da Turkcell tv+ yüzünden sürekli kullanım olduğu için kablo mu yanıyor? Bilgisi olan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bombar Dıman -- 10 Haziran 2017; 4:13:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Superonline LOS Işığı Kırmızı Yanıyor: Çözüm Yolları

    İnternet bağlantınızda sorun mu yaşıyorsunuz? Superonline LOS ışığınız kırmızı yanıyor olabilir. LOS (Kayıp Optik Sinyal) ışığı, optik fiber kablonuzda bir sorun olduğunu gösterir.

    Superonline LOS Işığı Çözümü

    LOS ışığı kırmızı yandığında, yapılacak ilk şey Superonline müşteri hizmetleriyle iletişime geçmektir. Müşteri hizmetleri temsilcisi, sorunun kaynağını tespit etmenize yardımcı olabilir.

    Bazı durumlarda, LOS ışığı kırmızı yanıp sönüyor olabilir. Bu, genellikle geçici bir sorundur ve kendiliğinden düzelebilir. Ancak, ışık birkaç saat boyunca yanıp sönmeye devam ederse, müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz önerilir.

    LOS Işığı Kırmızı Yanmasının Olası Nedenleri

    • Hasarlı optik fiber kablo
    • Gevşek bağlantılar
    • Optik fiber kablonun bükülmesi
    • Alıcı veya verici cihazlarında sorun

    LOS Işığı Kırmızı Yanarsa Yapılması Gerekenler

    • Modeminizin fişini çekin ve tekrar takın.
    • Tüm kablo bağlantılarını kontrol edin ve gevşek bağlantıları sıkın.
    • Optik fiber kablonun bükülmediğinden veya hasar görmediğinden emin olun.
    • Alıcı ve verici cihazları yeniden başlatın.

    Bu adımlar sorunu çözmezse, Superonline müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz gerekir. Müşteri hizmetleri temsilcisi, sorunu daha ayrıntılı olarak inceleyecek ve gerekirse bir teknisyen gönderecektir.

    LOS ışığı sorunu hızlı bir şekilde çözülmezse, internet bağlantınız kesilebilir. Bu nedenle, sorunu fark ettiğinizde hemen harekete geçmeniz önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aynı sorun bende de oldu, cuma günü gelip kurulum yaptılar, bu gece bozulmuş, los ışığı kırmızı yanıp sönmeye başladı. senin dediğin kadar sık sık olacaksa kapatırım ben bunu. ttneti kapattırmaya gidecektim bugün, kapattırmasam mı ki bi hafta
  • kahvebira K kullanıcısına yanıt
    Bende çok şükür çözüm bulundu arkadaşım. Önceki elemanlar kablo ucunu değiştirdikten sonra fiber dönüştürücüyü yatay zemin üzerine bırakıyorlardı. Son gelen eleman tecrübeli çıktı ve sorunun bundan kaynaklandığını tespit etti. Cihazı duvara dikey bir şekilde astı, bir çiviye tutturdu. O günden beri hiç sıkıntın yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bombar Dıman kullanıcısına yanıt
    benim cihazı önce vestiyerin üzerine erişmenin çok zor olduğu yere kurmak istediler, ben aşağıya aldırdım, ama demediler ki bu kablo çok hassas bi kablo dokunsan kırılır falan, şimdi benim cihaz da evin girişinde yerde duruyor, adam uyarsaydı orda bırakın derdim. bi daha kırılırsa yukarıya aldırırım artık, yapacak bişey yok.
  • Bu sorun neden kaynaklanıyor acaba. 4 gün önce bağlanan wifi6 modemde aynı sorun oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bombar Dıman kullanıcısına yanıt

    Dostum çok teşekkür ederim, 4 yıl sonra bile işime yaradı mesajın, dikey duran modemi yataya aldım düzeldi. Demekki kablo çok hassas gerçekten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.