Şimdi Ara

Ferrari'ye yerli rakip geliyor! ETOX (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Arkadaşım mükemmel yorum yapmışsın, farklı düşünerek doğruyu çok iyi şekilde analiz etmişsin...budur...


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    dacia ya rakip olmak çok daha zor bir iş,

    dünyada pagani vs gibi ferrariye gerçek mana da kök söktüren isviçreli hollandalı süper spor otomobil üreten bir çok küçük firma var.

    dacia ya rakip olabilmek için ise üstün verimlilikle çalışan ve dünyada en az 3 kıtada satış gerçekleştirebilecek bir ağa sahip, gerçek manada dev olmak gerekir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Klondike

    Önce Dacia ya rakip olsak daha mantıklı olurdu.







    Doktor abim arkadaş haklı sen de doğru söylemişsin ama 270 beygir gerçekten yeterli mi.


    İsviçreli marka koenigsegg'di sanırım o araç da kök söktürmek için kalbinde şu şekilde bi motor tutuyor

    4.7L V8 806HP 920NM
    0-100 3.2SN
    son hız 395+
    100-0 32M

    spor otomobil için biraz daha çalışılmalı o araçla bence




  • etox krdesm bakmayın 1.5 80 beygır olduguna türk arabası o +600 beygir iman gucu var bu arabanın ondn ferrariye rakip :):)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    etox krdesm bakmayın 1.5 80 beygır olduguna türk arabası o +600 beygir iman gucu var bu arabanın ondn ferrariye rakip :):)


    puhahhaa
    süper bi yorum bu :)
    bi de ismi türkçe olsaymış
    (takma ismi ingiliz özentisi adamın söylediine bak)
  • Motor bakımından söylemedim, genel anlamda değerlendirdim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Motor bakımından söylemedim, genel anlamda değerlendirdim...

    Spor arabanın en önemli parçasıdır motoru
  • Şimdi ciddi ciddi satılacakmı bu araç ?
  • Acaba Renault bu firmadan davacı olmadı mı?

    İçi tamamen Renault Megane II. Vites topuzundan tut, direksiyona. Direksiyondan tut göstergelere kadar.

    Böyle Türk malı olmaz.
  • 1.si ilk ürettiğin arabayla ferrariye rakip olamassın vizyonla eldeki imkanlar örtüşmeli bu eline küçük bir iğne alıp ben adam öldüreceğim demeye benzer.

    2.si internet sitesinde bile biz türk malı araç üretiyoruz diye cayır cayır milliyetçi duyguları sömüren türde propaganda yapıpta arabanın ismini etox koyarsan sana gülerler.

    3.arabanın her şeyini içinin aksamını motorunu vsvs sağdan soldan çırpıp yaparsan rezil kepaze olursun..

    4.sü işte neden türk arabası yok sorusunun cevabı böyle dingiller yüzünden olacak..
  • adam bişeyler yapmaya çalışmış işte yapmak zorundada değil inşallah ilerde siz cok daha kapsamlı milliyetçi duyguları sömürmeyen bi marka yaratırsınız vizyonunuz daha elle tutulur bişey olur ayrıca ben aracı armadada gördüm cok sekil bişey ve ufak bi arac 272 hp lik bi motor o aracı ucurur ayrıca tasarımıda bicok aractan güzel bu adama destek olmassan deligibi eleştirisen bu daha olgunlaşmamış cekirdek markada yalan olur elin almanına japonuna italyanına para dökmeye devam edersiniz
  • ayrıca en iyi arac cizen tasarımcıların aralarında biton türk var bizim bi markamız olmadığı için tasarımcılarımız hep yabancı firmalarda bu araba harbiden cok sekil olmus ayrıca 350 z ile alakası yok ön farlar azcık tvr ye benziyo ama kesinlikle tasarım özgün valla cok hoş olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.