Şimdi Ara

FIAT 2.0-2.4 20V - VIS (Veriable Indictuon System) Tanıtım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
4
Favori
7.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok güzel konu twinspark'ı sabırsızlıkla bekliyorum.Düşündüğüm kadarıyla twinspark ile benzer bir yapıya sahip bu motorlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Hocam ben şuna bağlıyorum aslında bu ses ve performans konusunu.

    Ne kadar Fiat / Alfa romeo / Lancia motoru ile uğraştıysam ister dizel ister benzinli olsun ister 1.0 ister 2.4 olsun tasarımdaki agresifliği, malzeme kalitesini ve detay yorumlarını görüyorum.

    Motorun inanır mısınız takoz ile şasiye oturtulma şekillerine, yandan baktığınızda motorun duruş şekli blok / silindir kapağının öne doğru yatkın şekilde tutulup, şanzıman / aks tasarımlarında gördüğüm yorumu hiçbir otomobilde göremiyorum.. Ben buna bağlıyorum açıkcası Fiat grubu motorlarındaki agresifliği..

    Bu arada merak etmeyin sırada T-Spark var Teknik fotoğraflarını tamamlamak üzereyim. :)

    Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Takipteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam helal olsun valla, büyük bir zevkle okuyorum konularınızı. Alfa aşığı olarak T-Spark incelemenizi de bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat coupe. küçük ferrari. zamanının en karizmatik spor otomobillerinden birisiydi.
  • Süper konu. Özellikle teknik konulara aşırı ilgilenen birisi olarak çok sevdim bu konuyu. Resimdeki hava kontrol kelebekleri Vw 'nin FSi motorunda da var. Ancak Vw fsi'yi ürettiğinde Fiat bu işi çoktan yapmıştı
  • harika bir konu şimdi birkaç bilmiş çıkar yine konuyu tofaşa doğana şahine bağlar
  • Hocam elleriniz dert görmesin severek bu tarz konularınızı takip ediyorum. İlla ki çekemeyen bazı arkadaşlar burada boş konuşacaklar siz pek umursamayın lütfen. Teşekkürler.
  • Hocam ellerine sağlık. Gayet iyi bir yazı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ellerine ve emeğine sağlık.Ansiklopedik değerde bir paylaşım bana göre ki;güzel olan devamının gelecek olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu bravolarda 2.0 hgt var ya onda da bu motr mu var
  • udmexpert U kullanıcısına yanıt
    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Evet

    yalnız bu motorlar dayanıklı degilmi? Pek fazla bu araçları goremıyorum istanbulda ankarada yollarda.. Özellikle bu marealar bravolar bravalar nerdeler? Bravonun tasarımını ok begenirim mesela ama lpg uyumusuzlugu vardı bayagı sıkıntı yasatmıs. Bu sizin bahsettiginiz motorların lpg uyumu nasıl
  • yaklaşık 6 yıl marea hlx kullandım.hayatımda kullandığım en keyifli araçtı.halen ilanlara bakarım sattığım kadar temizini bulsam hiç düşünmeden tekrar alacağım tek araç
  • çocukken bravo hgt'lere hastaydım, otobanda ne zaman onun yuvarlak stoplarını görsem heyecanlanırdım
  • emeğine saglık.faydalı bilgiler var. fiat esasen italyanların en çalışkan firmasıdır.
    fakat gelelim ses ve performans konusuna...atmosferikte japonları tek geçerim..hele konu ses ise hondayı tek geçerim.
    italyanlar daha detaycı.japonlar basit,sağlam,oynamaya daha müsait motorlar üretiyorlar.
  • Vay be çok güzel konu elinize emeğinize sağlık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle teşekkürler. Bu motorlar efsanedir, yakıt tüketimi haliyle biraz fazladır.

    Motor sesi homurdama şeklindedir, ilk videoda hava filtresi var, filtre takılmadan daha akustik bir ses çıkıyor kişisel görüşüm.
  • udmexpert U kullanıcısına yanıt
    Dayanıklılık penceresine farklı bir pencereden bakmak gerekiyor aslında.

    2.0 20v motorları saf performans motorları olduklarından işçilikleri gerçekten çok ağır. Ayrıca birçok parçası da özel bilgisayar programları ile ayarlanmak zorunda. Bunu da Sanayi köşelerinden toplanıp çıkması imkansıza yakın.
    Yani pek dilinden anlamayan olmadığı için şu an yürüyen sağlıklı hgt sayısı çok az.
  • Eline sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20v Turbodan Türkiyede 1 tane var sanırım ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.